Dat lijkt me nou niet de handigste plek om een lijk te dumpenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:51 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik denk dat het dode kind zelf niet voor problemen zal zorgen. Ze hebben al een groot gat van waar die tanken in zaten. Een ton zand erop en niemand die erachter komt in die woestijn. Ik denk dat Jesse en Mike wel gaan bitchen, en daar zullen de problemen van komen. Vooral van Jesse.
Of ze moeten nog wat van dat hydrofluoric acid hebben en dat jochie door de wc spoelen zoals Emilio.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:10 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet de handigste plek om een lijk te dumpen
Walter vindt dat zijn zoon het goede nieuws als "een echte man" mee moet vieren door alcohol te drinken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef Quotidien het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom Walt eind seizoen 2 Walt Jr. dronken probeert te voeren (bij dat feestje vanwege goede uitslag ?
Ja, maar dan zijn 1 of 2 glazen toch wel genoeg? Waarom zo stug blijven schenken tot er ruzie van komt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:37 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Walter vindt dat zijn zoon het goede nieuws als "een echte man" mee moet vieren door alcohol te drinken.
Weet niet wat voor diepere betekenis je er verder achter verwacht?
Omdat Walt een onverantwoordelijke eikel is. Wordt in de komende seizoenen een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn 1 of 2 glazen toch wel genoeg? Waarom zo stug blijven schenken tot er ruzie van komt.
Op dat moment gaat het beter met zijn ziekte en voelt zich daardoor machtig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn 1 of 2 glazen toch wel genoeg? Waarom zo stug blijven schenken tot er ruzie van komt.
Zo kun je het ook uitleggen jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:52 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Omdat Walt een onverantwoordelijke eikel is. Wordt in de komende seizoenen een stuk duidelijker.
Toffe avaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook uitleggen ja![]()
Ik zocht er dus teveel achter ja. Het is gewoon echt een luk soms.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Op dat moment gaat het beter met zijn ziekte en voelt zich daardoor machtig.
Walter vindt dat zijn zoon in hetzelfde tempo en hetzelfde aantal glazen mee moet blijven drinken.
Hank probeert hem te stoppen, maar Walter vindt dat hij bepaalt wanneer het genoeg is omdat het zijn zoon is.
Ook een vroeg voorteken dat liet zien dat hij het gezin in zijn macht wil hebben.
Ach, wie weet hoe de serie af gaat lopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:06 schreef Quotidien het volgende:
Ik vind Walt Jr een goedzak maar af en toe iets té. Dat 'ie z'n vader dwingt om een glas appelsap te drinken omdat hij gehydrateerd moet blijven, vind ik gewoon tenenkrommend.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:22 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ach, wie weet hoe de serie af gaat lopen.
Misschien gaat Walter dood in de laatste aflevering en neemt Jr. het zaakje over![]()
Maar serieus; Jr. is inderdaad gewoon jong, naïef, een zacht ei.
Zijn vader kan niets verkeerd doen; die kijkt met hem Scarface en geeft hem een dikke wagen.
Zijn moeder is de persoon die de auto van hem afpakt en zijn vader het huis uitstuurt zonder (voor hem) goede reden.
Overigens, kan het haar van onderstaande smilie veranderd worden in een hoedje?
Dan hebben we een heuse Heisenberg-smilie!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |