SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi plaatje met informatie over "de trein"Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Hij heeft sowieso vingerafdrukken achtergelaten op dat ding wat hij in z'n computer stak.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Walt is wel dom bezig om bij Hank afluisterapparatuur te plaatsen. Ben benieuwd hoelang het duurt voor Hank hem doorkrijgt. Hij maakt af en toe al van die opmerkingen over zijn dure auto's en horloge.
En Hank moet toch ook doorkrijgen waarom Skyler Walt geen goede vader vindt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Walt is wel dom bezig om bij Hank afluisterapparatuur te plaatsen. Ben benieuwd hoelang het duurt voor Hank hem doorkrijgt. Hij maakt af en toe al van die opmerkingen over zijn dure auto's en horloge.
Ja, dat ook inderdaad, maar wellicht dat ie het in de volgende aflevering weer met een smoes komt weghalen o.i.d.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso vingerafdrukken achtergelaten op dat ding wat hij in z'n computer stak.
Waarschijnlijk haalt hij de volgende keer dat kastje (en microfoontje) weg, nu ze dus weten dat het niet van Lydia kwam. Al is het natuurlijk erg verleidelijk om een belangrijk persoon van de DEA af te kunnen luisteren maar Mike zal het daar niet mee eens zijn omdat te blijven doen dus ik verwacht dat Walt zijn spulletjes weer gaat ophalen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso vingerafdrukken achtergelaten op dat ding wat hij in z'n computer stak.
Ik was wel verbaasd dat Todd zo kill dat pistool pakte en dat kind neerschootquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
GODVERDOMME.. wat is dit toch een geniale serie![]()
![]()
SPOILER: Spoiler over de trailer van volgende weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2012 19:52:48 ]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:13 schreef epicbeardman het volgende:
Haha, cool. Iemand enig idee in welke vorm ze de methylamine ze eigenlijk stelen? Aangezien methylamine op kamertemperatuur een gas is, moet het een oplossing zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi plaatje met informatie over "de trein"
BTW, nice to know, als ik uitga van een 40% oplossing, kost dat ¤45,22 (incl BTW) voor 2,5 liter. Ze stelen 1000 US Gallons, wat overeenkomt met 3785 liter. De methylamine zou dan een waarde van ¤68.463 vertegenwoordigen.
In ieder geval aqueous methylamine, wat Walt zei, en 40% zal wel standaard zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, cool. Iemand enig idee in welke vorm ze de methylamine ze eigenlijk stelen? Aangezien methylamine op kamertemperatuur een gas is, moet het een oplossing zijn.
BTW, nice to know, als ik uitga van een 40% oplossing, kost dat ¤45,22 (incl BTW) voor 2,5 liter. Ze stelen 1000 US Gallons, wat overeenkomt met 3785 liter. De methylamine zou dan een waarde van ¤68.463 vertegenwoordigen.
Kan, maar in het plaatje hebben ze het over de waarde van de crystal meth die ze er mee kunnen produceren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, cool. Iemand enig idee in welke vorm ze de methylamine ze eigenlijk stelen? Aangezien methylamine op kamertemperatuur een gas is, moet het een oplossing zijn.
Ja, dat snap ik, maar het laat wel zien dat die methylamine op zich niet zo duur is. Is waarschijnlijk alleen lastig ongemerkt aan te komen in die hoeveelheden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:44 schreef Platina het volgende:
[..]
Kan, maar in het plaatje hebben ze het over de waarde van de crystal meth die ze er mee kunnen produceren.
Volgens mij wordt dat nooit echt helemaal uitgelegd, maar men denkt dat die neef van Krazy 8 die samen met Jessy werd opgepakt voor de DEA begon te werken en daarom zo snel vrij was.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Quotidien het volgende:
In aflevering 3 van seizoen 1 zegt zo'n DEA-agent terwijl ze in de woestijn wat meth vinden achter die autoradio, "somebody croaked our snitch''. Kan iemand dit uitleggen?
Snap ik het nog niet. En ik dacht dat Jesse die snitch was..quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:08 schreef seto het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat nooit echt helemaal uitgelegd, maar men denkt dat die neef van Krazy 8 die samen met Jessy werd opgepakt voor de DEA begon te werken en daarom zo snel vrij was.
Mike zou het juist niet doen....quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was wel verbaasd dat Todd zo kill dat pistool pakte en dat kind neerschootdie zag ik niet aankomen, ik zat eigenlijk te wachten tot Mike aan kwam lopen en dat kind zou neer schieten
![]()
Maar laat wel zien dat hij betrouwbaar is.
Lydia zit toch al veel langer in de business dan Walt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:56 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik denk dat Walt, Mike nu echt zat is en dat hij gaat proberen te partneren met Lydia (een soort van vroegere versie van Walt... een groentje dat denkt dat de criminelen net zoals in films zijn.) en Mike om gaat proberen te leggen...
En Jesse zal hier natuurlijk tegen zijn...
Je vroeg zelf om uitleg...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |