Hij is 14, dat is normaal.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:40 schreef klaas_th het volgende:
Maar je ziet de ribben zitten, en ook de schouderbladen zijn zichtbaar.
1,80 m en 55 kilo ziet er inderdaad slungelig uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:40 schreef Sekhmet het volgende:
Hij is nog maar 14...veel jongens zijn dan wat mager en slungelig.
Laat hem 3 potten mayonaise leegvreten, wedden dat hij aankomt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:41 schreef klaas_th het volgende:
Hij zegt zelf ook al, ''pap, het maakt niet uit wat ik eet, ik word niet dikker...''
Zelf vind ik het nogal zielig.
Hahaha dan zit die op de toilet zich leeg te schijten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat hem 3 potten mayonaise leegvreten, wedden dat hij aankomt?
Pff mag hopen dat je dat niet tegen hem zegt, mijn moeder begon bij mij al te gillen dat ik anorexia had en als mijn schaduw achter me aan te lopen om precies te zien wat ik at en het wel binnenhield.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:41 schreef klaas_th het volgende:
Hij zegt zelf ook al, ''pap, het maakt niet uit wat ik eet, ik word niet dikker...''
Nou die zie je bij mij ook zitten, en ik ben ook nog eens heel wat jaartjes ouder dan 14.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:40 schreef klaas_th het volgende:
Maar je ziet de ribben zitten, en ook de schouderbladen zijn zichtbaar.
ja, maar jij hebt een heel laag gewicht, dus jij bent nou niet een goede maatstaf.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:05 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Nou die zie je bij mij ook zitten, en ik ben ook nog eens heel wat jaartjes ouder dan 14.
Wat een rare BMI meter is datquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:38 schreef Rezania het volgende:
Zijn BMI is prima volgens het voedingscentrum,
[ afbeelding ]
Hij houdt rekening met je geslacht en leeftijd hè.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een rare BMI meter is dat![]()
Ik krijg precies dezelfde uitslag (behalve daar waar 17 staat, staat bij mij 20),
maar ik ben wel 15 cm korter.
ah... dan zal daar het verschil wel inzitten, ik ben geen jongetje en ietsje ouderquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij houdt rekening met je geslacht en leeftijd hè.
Dat is misschien een beetje te veel, en dan zeg ik het nog formeel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef AppelCake het volgende:
Ik woog toen 67 ofzo...
En ben niets meer aangekomen sinds dien!
Ik was toen 1,85.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:46 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Dat is misschien een beetje te veel, en dan zeg ik het nog formeel.
Ga setjes opdrukken met die slungel! En daarna macdonnalds.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:41 schreef klaas_th het volgende:
We gaan zo vaak naar restaurants, daar licht het niet aan, ook word er genoeg gegeten qua vetten dingen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga setjes opdrukken met die slungel! En daarna macdonnalds.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga setjes opdrukken met die slungel! En daarna macdonnalds.
Misschien verbrand hij te veel met fappen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef klaas_th het volgende:
[..]
We gaan zo vaak naar restaurants, daar licht het niet aan, ook word er genoeg gegeten qua vetten dingen.
Laten we on-topic gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Misschien verbrand hij te veel met fappen?
Je moet het juist als motivatie doen...quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef klaas_th het volgende:
[..]
We gaan zo vaak naar restaurants, daar licht het niet aan, ook word er genoeg gegeten qua vetten dingen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik fap ook overmatig, is goed voor vetverbranding.
Nu is mijn reactie niet zo stom meer!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
Sowieso... Als je klaar bent met fappen keldert je testosteron spiegel enorm (Iets met productie van de zaadcellen)
Dat testosteron moet ook opnieuw aangemaakt worden en kost ook energie enzo
Nope, is zelfs tijdelijk hoger.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
Als je klaar bent met fappen keldert je testosteron spiegel enorm (Iets met productie van de zaadcellen)
Het bereikt vast en zeker een piek rond het orgasme. Na een orgasme is een hoog testosteron gehalte echter niet nodig (Testosteron schijnt voornamelijk betrokken te zijn bij de laatste stappen van de zaadproductie) dus zal dan wel gaan dalen..quote:
Beter laat je hem dan gewoon gezond voedsel eten met veel eiwitten. Dan wordt hij pas een sterke jongen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet het juist als motivatie doen...
Dan legt hij het verband van spieren trainen met lekker bunkeren en dan wordt hij grote sterke jongen
Ik eet gezond voedsel met plenty of eiwitten.. Je verstaat daar dingen onder als pannenkoeken en een eitje bakken bijv denk ik?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter laat je hem dan gewoon gezond voedsel eten met veel eiwitten. Dan wordt hij pas een sterke jongen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:50 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Wat is dit opeens, kennen mensen het verschil tussen liggen en lichten niet meer?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maargoed zou best kunnen dat het heel kort na het orgasme nog hoger licht,
Ah, ik ken het verschil heel goed hoor, maar maak desondanks soms van dat soort foutjes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit opeens, kennen mensen het verschil tussen liggen en lichten niet meer?
TS' zoon is licht, een lamp geeft licht, maar iets of iemand ligt hoger en het ligt ergens aan.
Nee, eerder magere kwark, kip en gekookt ei (is wat minder vet dan gebakken ei).quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik eet gezond voedsel met plenty of eiwitten.. Je verstaat daar dingen onder als pannenkoeken en een eitje bakken bijv denk ik?
Mja voor de afwisseling is zo een calorie knaller wel lekker hoor... Sowieso kan je het makkelijk hebben als je jezelf niet kapot eet iedere dag aan een miljoen boterhammen.
Vette hap moet je ook na het sporten doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, eerder magere kwark, kip en gekookt ei (is wat minder vet dan gebakken ei).
Joh, ik vind naar de Mac gaan af en toe ook wel lekker, of een pizza pakken. Maar over het algemeen zou ik de TS iets anders voor zijn zoon aanraden.Ook vanuit een opvoedingsperspectief, anders is zoonlief later misschien een vetzak.
Bovendien heeft sporten meer effect met het juiste voedsel (en sporten na een vette hap vind ik doorgaans niet prettig).
Ik heb op jongere leeftijd ''topsport'' gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:45 schreef Dizorn het volgende:
Als hij 14 is moet hij helemaal niet aan de krachttraining gaan en dat soort ongein. Gewoon lekker door laten eten, wacht maar tot 'ie uitgegroeid is en dan nog eens kijken of hij mager blijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |