jawel, en pics makenquote:Op maandag 3 september 2012 11:07 schreef r8v2 het volgende:
Dus nu mag ik ineens niet meer naar andere meisjes kijken?
tuurlijk wel, je mag alleen je vingers er niet insteken.quote:Op maandag 3 september 2012 11:07 schreef r8v2 het volgende:
Dus nu mag ik ineens niet meer naar andere meisjes kijken?
Volgens mij vind je alle meisjes met langer haar een lookalikequote:Op maandag 3 september 2012 12:18 schreef r8v2 het volgende:
En weer een Inu look-a-like! Wel met zonder pony en ze komt uit Canada.
Neehee. Ze heeft ook mooie ogen, lang bruin haar en heeft ongeveer dezelfde bouw, zei het iets slanker. En zelfs haar stem lijkt een beetjequote:Op maandag 3 september 2012 14:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij vind je alle meisjes met langer haar een lookalike
Maar kijken mag, maar je komt wat hebberig over
en een dikke reet?quote:Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Neehee. Ze heeft ook mooie ogen, lang bruin haar en heeft ongeveer dezelfde bouw, zei het iets slanker. En zelfs haar stem lijkt een beetje.
Hij zet foto's op feestboek...van auto'squote:
*legt Inu over zijn stoel*quote:
homoquote:Op maandag 3 september 2012 15:47 schreef r8v2 het volgende:
Nee hoor, ik heb nu een prima kont om mee te spelen.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:43 schreef Inu het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers
En nu vind ik wel weer genoeg gepraat over mijn lijf
je moest gewoon omrijden via zwedenquote:Op maandag 3 september 2012 15:31 schreef r8v2 het volgende:
De reedt van die Canadese is esthetisch gezien wat mooier maar de reedt van Inu tsja, daar kun je gewoon niet omheen.
hij ziet er lekker uitquote:Op maandag 3 september 2012 22:07 schreef r8v2 het volgende:
[ afbeelding ]
Zus heeft oppaskonijn. Kijk dan hoe lief.
ja snap ik. niet iedereen is geinteresseerd in housemuziekquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:35 schreef Inu het volgende:
Onze personeelsvereniging wil een DJ workshop organiserenWe hebben een nieuw bestuur, laatst ook al een yoga sessie in de lunchpauze en mediteren met een collega
Vond ik onze georganiseerde picknick toch een tikkeltje leuker...
De gemiddelde leeftijd hier ligt ruim boven de 45 en de klassieke lunchpauzeconcerten die elke maand georganiseerd worden zijn heel goed bezocht. Ik betwijfel of dit aanslaat...quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja snap ik. niet iedereen is geinteresseerd in housemuziek
die moet je opeten!quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:44 schreef Inu het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd hier ligt ruim boven de 45 en de klassieke lunchpauzeconcerten die elke maand georganiseerd worden zijn heel goed bezocht. Ik betwijfel of dit aanslaat...
Het is het op de een of andere manier ook allemaal nét niet wat ze organiseren. Workshop ijstaart versieren. Ja, best leuk, maar dat is dan ergens aan de rand van Den Haag. En hoe krijg je zo'n ding mee naar huis? Of een spelletjesavond en dan kiezen ze voor Party&Co
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |