Ik bedoelde je dochter (sam), niet je zoon (r8)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef FUFR het volgende:
ja ik gun m wel een leuke woeman. Mag m graag plagen maar R8 is er wel aan toe vinnik.
Je bent niet de stad aan het verkennen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:26 schreef r8v2 het volgende:
Ja, hele dag chatten. Wordt druk weekendje
.
En Fufr, moest er nou perse een foto van draakje op Gesichtbuch?.
ohquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik bedoelde je dochter (sam), niet je zoon (r8)
quote:
witnie...ik zit in bredaquote:
jawel, en pics makenquote:Op maandag 3 september 2012 11:07 schreef r8v2 het volgende:
Dus nu mag ik ineens niet meer naar andere meisjes kijken?
tuurlijk wel, je mag alleen je vingers er niet insteken.quote:Op maandag 3 september 2012 11:07 schreef r8v2 het volgende:
Dus nu mag ik ineens niet meer naar andere meisjes kijken?
Volgens mij vind je alle meisjes met langer haar een lookalikequote:Op maandag 3 september 2012 12:18 schreef r8v2 het volgende:
En weer een Inu look-a-like! Wel met zonder pony en ze komt uit Canada.
Neehee. Ze heeft ook mooie ogen, lang bruin haar en heeft ongeveer dezelfde bouw, zei het iets slanker. En zelfs haar stem lijkt een beetjequote:Op maandag 3 september 2012 14:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij vind je alle meisjes met langer haar een lookalike
Maar kijken mag, maar je komt wat hebberig over
en een dikke reet?quote:Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Neehee. Ze heeft ook mooie ogen, lang bruin haar en heeft ongeveer dezelfde bouw, zei het iets slanker. En zelfs haar stem lijkt een beetje.
Hij zet foto's op feestboek...van auto'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |