Als een konijntje voor de koplampen van een auto.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kwestie van tetten laten zien en jij staat als een zombie aan de grond genageld
quote:
Hoho, dat is niet waar he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Wheheheheheze schijnen wel heel mooi te zijn
maar eigenlijk niet echt enorme tetten meer. Maar voor roy maakt het niet uit he?! Tetten zijn tetten
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:08 schreef Royco1 het volgende:
Maar ze hoeven niet groot te zijn om mooi te zijn he
thnxquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, dat is niet waar he.
Eens met deze man!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoho, dat is niet waar he.
Jawel want jij heb uberborstenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens met deze man!!
Mijne zijn groot maar echt niet mooi dus
0 wat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef Evie het volgende:
[..]
thnxwhehehehe
Boobs making men freeze since 0
Pics.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens met deze man!!
Mijne zijn groot maar echt niet mooi dus
Jouw tieten zijn mooi?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Wheheheheheze schijnen wel heel mooi te zijn
maar eigenlijk niet echt enorme tetten meer. Maar voor roy maakt het niet uit he?! Tetten zijn tetten
Ik maak ontbijt voor je en dan krijg ik ditquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar waar???![]()
whahaha beter dan die van royco
![]()
hihihihi
Dat plaatst de 7 maanden voor mij gelijk helemaal in een ander perspectiefquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]heb de afgelopen 7 maanden onwetend naar je gezwaaid
![]()
Ik ben zoooo liev
Dan moet je even naar beneden kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar waar???![]()
whahaha beter dan die van royco
![]()
hihihihi
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak ontbijt voor je en dan krijg ik dit
it works!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet je even naar beneden kijken
Daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:13 schreef Evie het volgende:
[..]maar maar maar vrouwenborsten zijn altijd beter dan mannenborsten? Wees alleen op de feiten.. al heb je wel mooie mannenborsten hoor
Welke kalender neem je dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaar 0. Begin der tijden toch?
Niet mee eens.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:13 schreef Evie het volgende:
[..]maar maar maar vrouwenborsten zijn altijd beter dan mannenborsten? Wees alleen op de feiten.. al heb je wel mooie mannenborsten hoor
Friendzoned.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak ontbijt voor je en dan krijg ik dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |