quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier heb je meer aan.
[ afbeelding ]
De staart van Twiquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"snot" rond je neus, en op dezelfde plek geslapen als Twi?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef STING het volgende:
Evie? Die moet je gewoon in haar nekvel grijpen, niets aan de hand
euhm, nooit zin? of alleen vandaag ff niet? anders is het makkelijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:22 schreef PeuRac het volgende:
Blegh, er komen vrienden op bezoek waar ik helemaal geen zin in heb
Dan voel je je spontaan ziek.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:22 schreef PeuRac het volgende:
Blegh, er komen vrienden op bezoek waar ik helemaal geen zin in heb
Ik ben murdera, aangenaam.quote:
Meestal niet, t zijn vrienden van mn ouders, ik zit daar nu.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, nooit zin? of alleen vandaag ff niet? anders is het makkelijk
Je bedoelt dat jij graag bovenop zit?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Hebben ze wapens voor
Bovendien kom je niet meer overeind als ik je eenmaal om heb..
ohzo.... ja weinig aan te doen dan! helaasquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meestal niet, t zijn vrienden van mn ouders, ik zit daar nu.
Oke... Aangenaam! Ik neem aan dat die "projectjes" hier algemeen bekend zijn voor de "vaste SC-gasten"?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben murdera, aangenaam.
Mijn hobbies zijn lange strandwandelingen, het samen klussen aan projectjes in de kelder met Muhahaha, en natuurlijk het verzamelen van horloges.
Kan je niet de deur uit?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meestal niet, t zijn vrienden van mn ouders, ik zit daar nu.
Haha. Het idee was dat jij je nu ging voorstellen, en dat ik je uitnodig om de projectjes eens te ervaren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke... Aangenaam! Ik neem aan dat die "projectjes" hier algemeen bekend zijn voor de "vaste SC-gasten"?
Nee, ik lag naast CM.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"snot" rond je neus, en op dezelfde plek geslapen als Twi?
Nope, ik ken hier in de buurt nauwelijks mensen, plus dat mn ouders dan redelijk over de zeik zullen zijn.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij graag bovenop zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |