quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:29 schreef Eagle_99 het volgende:
Volgen jullie wel eens eksisözlük?
Ik ben er verslaafd aan geraakt volgens mij, wacht nog steeds tot mijn account geactiveerd wordt![]()
Er zijn nog 27.000 mensen voor me(ik begon in de 40.000 zo'n 5/6 maanden geleden
)
aan iets verslaafd niet mag niet volgens jullie geloof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
aan iets verslaafd niet mag niet volgens jullie geloof.
Achtergrondinfooo!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:51 schreef Bilge het volgende:
Nu je het toch over het lastig vallen van vrouwen hebt: ik zoek tips over het veroveren van vrouwenharten. Ben jij daar goed in?
Misschien omdat 't niet officieel is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik hoor het voor het eerst van jou
En vooral de kranten gebruiken het.quote:''Dört Büyükler''den Trazonspor'un kaplan sembolüyle anılmasının nedeni ise gazetelerin benzetmesinden kaynaklanıyor. Türkiye Spor Yazarları Derneği Trabzon Şube Başkanı İhsan Öksüz, kaplanın Trabzonspor'un resmi sembolü olmadığını belirterek, ''15-20 yıl önce kartal, kanarya, aslan gibi sembollerle büyük takımların anılması nedeniyle dönemin gazeteleri de Trabzonspor'a kaplan yakıştırmasını yaptı. Daha sonra bu sembol gibi oldu, ama sembolleşen kaplana tepki gösterenler halen var'' diye konuştu.
Bron: http://arsiv.sabah.com.tr/2006/04/08/spo100.html.
Ik vind een Turks meisje leuk. Volgens mij ziet zij mij ook zitten (dat concludeer ik uit de manier waarop en het aantal keer dat ze naar me kijkt). We hebben verder nog niet met elkaar gesproken, misschien beeld ik het me wel in. Ik zou haar graag aanspreken, telefoonnummers uitwisselen en ergens afspreken, maar het probleem is dat ik bij geslachtsrijpe vrouwen in een hyperventilerende autistist met de taalbeheersing van een tweeënhalf-jarig mongooltje verander (netzoals Saban in 100 numarali adam, maar dan zonder enig charisma). Dat ze ook nog eens bloedmooi is (way above my league) maakt het er niet makkelijker op. Vrijdag zie ik haar weer.quote:
LOL.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik vind een Turks meisje leuk. Volgens mij ziet zij mij ook zitten (dat concludeer ik uit de manier waarop en het aantal keer dat ze naar me kijkt). We hebben verder nog niet met elkaar gesproken, misschien beeld ik het me wel in. Ik zou haar graag aanspreken, telefoonnummers uitwisselen en ergens afspreken, maar het probleem is dat ik bij geslachtsrijpe vrouwen in een hyperventilerende autistist met de taalbeheersing van een tweeënhalf-jarig mongooltje verander (netzoals Saban in 100 numarali adam, maar dan zonder enig charisma). Dat ze ook nog eens bloedmooi is (way above my league) maakt het er niet makkelijker op. Vrijdag zie ik haar weer.![]()
![]()
(vanaf 5:45)
Vrouwen zijn superieur aan mannen en dienen altijd op een voetstuk geplaatst te worden . Als R&P moderator zou je dat toch moeten weten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zeg je haar nu al op een voetstuk?!.
WE ZIJN GELIJKWAARDIG. En het plaatsen mag pas als de buit binnen is!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vrouwen zijn superieur aan mannen en dienen altijd op een voetstuk geplaatst te worden . Als R&P moderator zou je dat toch moeten weten?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef Levolution het volgende:
Bilge meestal geef ik gewoon een tik op de kont en dan maak ik een seksistische opmerking gevolgd door een knipoog en loop ik nonchalant weg zodat ze mijn zwetende, brede rug en staalharde billen kunnen aanschouwen en dan heb ik een date. Gewoon proberen, je hebt niets te verliezen.
Hij moet wel kunnen praten. Maar Bilge kennende heeft hij genoeg om over te praten.quote:Even serieus dan maar. Je zegt dat je dichtklapt, leuke meisjes vinden het vaak leuk als je verlegen bent. Want een fatsoenlijk meisje wil geen gladjanus/douchebag o.i.d. Een domme slet valt wel op machomannen. Dus doe er je voordeel mee.
Ik heb hardop moeten lachen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:30 schreef Levolution het volgende:
Bilge meestal geef ik gewoon een tik op de kont en dan maak ik een seksistische opmerking gevolgd door een knipoog en loop ik nonchalant weg zodat ze mijn zwetende, brede rug en staalharde billen kunnen aanschouwen en dan heb ik een date. Gewoon proberen, je hebt niets te verliezen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:26 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoi bilge, ik wist niet dat je zo over mij dacht..
Kom maar op mijn schoot zitten schat, kijken hoe hoog ik jou kan houden..quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:32 schreef Bilge het volgende:
Ah wat jammer, ik word helemaal nat van wannabe-Messis die niet kunnen hooghouden.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:34 schreef Bilge het volgende:
Hebben jullie een vriend(in), en zo ja, hoe verliep de versierprocedure?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schoot zitten schat, kijken hoe hoog ik jou kan houden..
Nou, toen ik jouw reactie een paar posts terug las, kreeg ik sterk de indruk dat jij helemaal geen verwachtingen had. Geen hoop, zelfs. En dat is fucked-up, want waarom zou zij jou willen als jij zo minderwaardig over jezelf denkt? Dat straal je namelijk ook uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Bilge het volgende:
Lage verwachtingen voorkomen hoge teleurstellingen.![]()
En je hebt haar nog steeds niet gegroet?quote:Ik tref haar bij een halte en in de bus. (i know, i know)
Ik ben haar driemaal tegengekomen. Het sjansen zit hem in kleine dingen, zoals het zoeken van oogcontact, bevallig kijken, op dezelfde rij plaatsnemen, overdreven cosy doen tegen een vriendin waardoor die zelfs denkt van wtf heb jij opeens. Maar misschien lees ik haar verkeerd. (ne de olsa aç tavuk kendini darı ambarında sanarmış)
Eerst wierpen we wat blikken naar elkaar, toen bleek dat we een aantal interesses deelden en toen hebben we een date gehad wat met zo'n interesse te maken had en toen gingen we een filmpje kijken bij mij en ging de rest vanzelf.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:34 schreef Bilge het volgende:
Ik zei lieve woorden tegen haar op MSN.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:34 schreef Bilge het volgende:
Ik ken iemand die dat deed, uit het niets zei hij "ik vind je kledingstijl echt mooi". Zij bleef hem aankijken, hij "nee echt". Zij: "oké... dankjewel". Ik heb nog nooit zo'n awkward moment gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:38 schreef zarGon het volgende:
Een vervolggesprek is dan makkelijker. Je kunt haar dan complimenteren (over haar uiterlijk of de kleding die zij draagt en zo - niet overdrijven en menen wat je zegt!)
Mannelijker dan dit krijg je ze niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schoot zitten schat, kijken hoe hoog ik jou kan houden..
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mannelijker dan dit krijg je ze niet.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat deed, uit het niets zei hij "ik vind je kledingstijl echt mooi". Zij bleef hem aankijken, hij "nee echt". Zij: "oké... dankjewel". Ik heb nog nooit zo'n awkward moment gezien.
Je lijkt op de verkeerde beroemdheid.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Yaaa uff, waarom kan ik geen meisje vinden die voldoet aan mijn eisen dan..? Vraag ik te veel..?
Wat voor eisen...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Yaaa uff, waarom kan ik geen meisje vinden die voldoet aan mijn eisen dan..? Vraag ik te veel..?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:38 schreef zarGon het volgende:
Wanneer je elkaar groet, 'ken' je elkaar ook. Een vervolggesprek is dan makkelijker. Je kunt haar dan complimenteren (over haar uiterlijk of de kleding die zij draagt en zo - niet overdrijven en menen wat je zegt!), vragen waar ze naartoe gaat met de bus, wat voor werk ze doet enzovoorts enzovoorts. Je kunt zelfs vertellen over die ene keer dat een dierensmokkelaar werd onderschept op Schiphol en dat jij daardoor thuis nu een Bambi verzorgt en dat zij het arme beestje eens mag komen aaien (NIET KNIPOGEN!).
Hier zit wat in.quote:Nou, toen ik jouw reactie een paar posts terug las, kreeg ik sterk de indruk dat jij helemaal geen verwachtingen had. Geen hoop, zelfs. En dat is fucked-up, want waarom zou zij jou willen als jij zo minderwaardig over jezelf denkt? Dat straal je namelijk ook uit.
Hoppa. Als dat nou menig meidenharten niet hard laat kloppen weet ik het ook niet...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:50 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
![]()
Je vergeet dat ik een jumbojet van neerstorting heb gered.
Groene ogen,quote:
Hastir..quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je lijkt op de verkeerde beroemdheid.![]()
Waarom zoveel uiterlijke eigenschappen? Waarom maak je onnodig moeilijk voor jezelf om op voorhand al te 'filteren'?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Groene ogen,
Krullen,
Goede rondingen,
Grappig,
Aardig, medelevend en dus niet harteloos tegen anderen (geen bb trutje bijv..),
Vrouwelijk en dus geen manwijf of iemand die niet eens de weg weet naar de keuken..,
Een dame, dus manieren en Turks cultuur kent/leeft,
Karadenizli het liefst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |