SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dat is nu een positieve instellingquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:16 schreef JustLiving het volgende:
Geen turk, maar wel moslim. What's up!
Vast wel. Hollandsnieuwe (mijn provider) is zo sloeberig dat ze geeneens microsimkaarten aanbieden. Ik moest mijn simkaart zelf naar microsimkaart grootte knippen, wat niet helemaal goed ging waardoor het bereik weg valt wanneer ik de telefoon schuin houd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel maar daar kan ik niet zien hoeveel data ik heb verbruikt. Wel echt vaag dat het zomaar weg is op mijn tel.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:13 schreef Amethyst1 het volgende:
Bij een vriendin van me bieden ze thee ook altijd in turkse kopjes , vind ik zo grappig
Ja? Meestal serveren ze het met 2 suikerklontjes er apart bijquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:19 schreef Amethyst1 het volgende:
[..]
haha inderdaadalleen ze doen meestal bijna de helpt suiker in , dat vind ik minder
Wat is het verschil.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een puur Turkse kopje thee vergelijk je niet met een vieze gemaakte talentloze Armeense hoer.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een puur Turkse kopje thee vergelijk je niet met een vieze gemaakte talentloze Armeense hoer.
quote:"When I did this shoot for the international covers I had no idea that Turkey was planning to run my story on their cover THIS month, considering Genocide Remembrance Day is this month,"
Waar zijn mijn Grijze Wolfjes die als wraak alle BDP-ers ontvoeren, kietelen en onder de grond verstoppen? Vroegah had je ondergrondse groepen als de Turk Intikam Tugayi of JITEM. Maar AKP moest zo nodig democratischer en liberaler worden. Kuthippies.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Eagle_99 het volgende:
Kippenvel..
Op dit moment zijn 6 soldaten, 1 politieagent, 1 gouverneur en een parlementslid in de handen van PKK
Aklim hayalim almiyor..Lijkt wel een bananenrepubliek
De een zit vol met heerlijke Turkse thee de ander met plastic.quote:
Kennelijk denkt ze dat haar inhoud ertoe doet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
bron:http://latimesblogs.latim(...)sh-cosmopolitan.html
[..]x1000
Wow, respect. Ze lult tien minuten door over een theekopje.quote:
Abi zeggen wijquote:
quote:
misschienquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Abi zeggen wijMaar mijn vraag was eigenlijk of jij ook Turks of moslim of whatever bent.
Sfeer in Nederland jegens allochtonen en moslims, Turkije warmer, familie, meer eigen waarden, groeiend potentieel aan economische ondernemingen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:39 schreef JustLiving het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje, het is mij opgevallen dat veel van mijn turkse broeders en zusters zijn verhuisd/zijn van plan om te verhuizen naar Turkije. Ik snap best waarom ze dat zouden willen, i.v.m. familie of iets dergelijks, maar voor de rest zou ik echt niks weten xD
Hoe komt 't dat juist veel mensen laatste tijd emigreren naar Turkije?
* Bilge fantaseert over gans aan sishkebab boven vuurtje.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:12 schreef EL_Presidente het volgende:
http://webtv.hurriyet.com(...)enler-sasiriyor.aspx
+ Doorreizen naar vruchtbare oorden waar je de yurt kan opslaan en de paarden kunnen grazen zit in de Turckse volksaerd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sfeer in Nederland jegens allochtonen en moslims, Turkije warmer, familie, meer eigen waarden, groeiend potentieel aan economische ondernemingen?
Ik moest lachen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:37 schreef Anoniem80 het volgende:
Hoi
Paar jaar terug heb ik doorlopende lening afgesloten bij Santander Benelux B.V. met bijhorende Comford Card.Door familie omstandigheden paar mand geleden ik was Nederland uit (ook uitgeschreven bij Gemeente). Ik heb nu mijn vaste baan kwijt. Nu ben ik naar Nederland terug gekomen. Zo te horen mijn lening is opeisbaar geworden(bedrag Van 21000 euro!!!). Nu durf ik niet op nieuw inschrijven bij de gemeente. Slaap bij vrinden op zoek naar werk. Als ik een ban vind wat kan ik best doen? Trouwens ik heb Poolse nationaliteit. Verder denk ik geen recht op uitkering. Maar ben ik wel genaturaliseerd in 2008. Kan ik in aanmerking komen bij schuldhulpverlening? Wat geboerd als iemand laten mij inschrijven, kreeg de ook deurwaarder? Hulp me ik ben nu machteloos. Eerder nooit schulden gehad. Nu ziet ik in problemen.
Slechte tijden hier, goede tijden daar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:39 schreef JustLiving het volgende:
Ik heb trouwens een vraagje, het is mij opgevallen dat veel van mijn turkse broeders en zusters zijn verhuisd/zijn van plan om te verhuizen naar Turkije. Ik snap best waarom ze dat zouden willen, i.v.m. familie of iets dergelijks, maar voor de rest zou ik echt niks weten xD
Hoe komt 't dat juist veel mensen laatste tijd emigreren naar Turkije?
Ik denk dat ie trolt. Kun je zijn IP niet checken op dubbele accounts?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
Geboerd... in de trant van 'hoer is doer'..
vanaf 1:03quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
Geboerd... in de trant van 'hoer is doer'..
Misschien naar Japan deze oktober voor Messi Look-a-like..quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Misschien naar Japan deze oktober voor Messi Look-a-like..
Nu wachten op beoordeling van mijn huidige kapsel.. ()
ik heb ook zo'n achterlijke uitslagquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:45 schreef EL_Presidente het volgende:
stemwijzer ingevuld, wat denk je:
[ afbeelding ]
Dont care, ik zie Japan en maak op een gek manier opeens een vet carriere..quote:
Messiquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dont care, ik zie Japan en maak op een gek manier opeens een vet carriere..![]()
Wat vind je zelf..?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.q8path.com/http://www.q8path.com/wp-(...)010-1.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
nee ik w8 nog even, ik denk dat ik een SOA heb opgelopenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:37 schreef Arcadia het volgende:
Trouwens, gezien de TT, ben je nog naar buiten geweest met rokje Presidente? Past goed bij je biceps en kuitspieren
Je schrijft menstruatie fout.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee ik w8 nog even, ik denk dat ik een SOA heb opgelopen
Hmm ik zal het zo dadelijk nog een keer checken dan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vast wel. Hollandsnieuwe (mijn provider) is zo sloeberig dat ze geeneens microsimkaarten aanbieden. Ik moest mijn simkaart zelf naar microsimkaart grootte knippen, wat niet helemaal goed ging waardoor het bereik weg valt wanneer ik de telefoon schuin houd.![]()
Maar de verstookte data geven ze wel keurig aan op hun site. Beter zoeken.
Genoeg recepten. Maar de vraag is, hoeveel tijd en geld wil je ervoor uitgeven?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:09 schreef Ayca het volgende:
Borte, ik wil een (chocolade) taart maken voor m'n moeder, weet jij nog een lekker recept?
Haha nice! Laat je haren eens langer groeien dan lijk je er sprekend opquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dont care, ik zie Japan en maak op een gek manier opeens een vet carriere..![]()
Wat vind je zelf..?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.q8path.com/http://www.q8path.com/wp-(...)010-1.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ehm ik wil het morgenmiddag maken en 's avonds etenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm ik zal het zo dadelijk nog een keer checken dan.
En Hollandsenieuwe? Is dat geen haring? What's that voor een providernaam?![]()
[..]
Genoeg recepten. Maar de vraag is, hoeveel tijd en geld wil je ervoor uitgeven?
Die sitequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
De chocolade cake die ik altijd maak duurt best lang, dus daar heb je weinig aan.
Beste kun je hier kijken en een recept uitkiezen.
http://foodgawker.com/?s=chocolate+cake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |