SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja mn maxi heeft nu een beduidend grotere kans om het toch ook coeliakie te hebben. Ruim 10% tegenover ruim 1% normaalgesproken, ze heeft de 'juiste' genen én ze heeft klachten die kunnen wijzen op, dus meh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:06 schreef Vanyel het volgende:
Wat een klotenieuws mignonne.
Goed dat je eindelijk weet waar je mee moet gaan leven maar dat was toch een stuk leuker geweest als het wat minder ingrijpend was.
Heb je nu ook extra zorg om je maxi?:)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:25 schreef mignonne het volgende:
overigens vind k het echt heel rot dat we nu nog steeds brood enzo moeten geven tot aan het biopt.
Ja, de darmwand herstelt zich zodra je met glutenvrij begint. Dan zou er bij een biopt niets bijzonders meer te zien zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Omdat je anders niet goed kunt testen ofzo? Tering, dat is zuur.
Hoe lang nog?
Ow jakkes zeg, dat lijkt me misselijkmakend om te doen... iets geven waarvn je weet dat ze ziek gaat zijn, wat rot Mignonne.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:25 schreef mignonne het volgende:
overigens vind k het echt heel rot dat we nu nog steeds brood enzo moeten geven tot aan het biopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de link, ik moet me gaan verdiepen maar weet van gekkigheid niet meer waar ik moet kijken. Heb me maar aangemeld op het coeliakieforum, daar staat veel informatie op.
@Mef, mn grote krijgt nu ook een biopt. Er zal waarschijnlijk een familieonderzoek volgen.
http://www.lumc.nl/con/1905/90225044350221/
vraag 2
:)
We kunnen vast wel iets regelen toch? Dat je naar station Rotterdam komt met je bakje?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
We kunnen vast wel iets regelen toch? Dat je naar station Rotterdam komt met je bakje?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef mignonne het volgende:
[..]moet te regelen zijn! ik ben toch regelmatig in r'dam
Hij heeft weer gegeten, brood, fruit en wat warm eten. Drinken gaat weer erg goed en de luiers zien er weer prima uit. Toch is het de afgelopen 4 nachten een drama. Huilen, wat overgaat in krijsen en hij is ontroostbaar. Vanmiddag naar de huisarts om de mogelijk dingen uit te sluitenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef mefke79 het volgende:
cyntiaa, zolang er gedronken wordt is het geen probleem, ze kunnen wel zonder eten even. Geef je melk of water of ors? Je kan beter de maag tot rust laten komen en dan voorzichtig weer beginnen met rijst en crackers. Tis enorm rot en vervelend, onze oudste deed er laatst 5 dagen over om weer wat eten binnen te gaan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |