Ik ga over een week ook weer eens de C++ aanslingeren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Tijn het volgende:
Kheb er weer eens eentje opgelost. De eerste 50 heb ik nu gedaan
Ben toch maar overgestapt op Python. Werkt een stuk prettiger met PE problemenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:46 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ik ga over een week ook weer eens de C++ aanslingeren.
quote:You have earned 1 new award:
Prime Obsession: Solve fifty prime numbered problems
quote:You have earned 1 new award:
Decimation II: Solve one in every ten problems from problems 201 to 300
Als je op een ranglijst klikt, staat er inderdaad "members who have solved a problem within the past 365 days", dus daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 24 november 2014 18:14 schreef Wolfje het volgende:
Hmm.. ik sta daar niet meer in de ranglijst. Moet je daarvoor in het afgelopen jaar minstens een probleem opgelost hebben?
Dit was toch wel met afstand de moeilijkste die ik tot nu toe gedaan heb.quote:Congratulations, the answer you gave to problem 483 is correct.
You are the 59th person to have solved this problem.
You have earned 1 new award:
One In A Hundred: Be among the first hundred to solve a problem
Ik vraag me af of je deze weer kwijtraakt zodra er een nieuwe opgave bij komt. We zullen het over een week weten.quote:You have earned 1 new award:
On The Ball: Solve the most recent problem
Het lijkt me niet dat je ooit achievements kwijt raakt.quote:Op zondag 30 november 2014 18:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je deze weer kwijtraakt zodra er een nieuwe opgave bij komt. We zullen het over een week weten.
quote:Congratulations, the answer you gave to problem 489 is correct.
You are the 68th person to have solved this problem.
You have earned 1 new award:
High Five: Solve the five most recent problems
Het is alweer een tijdje geleden dat ik er eentje heb opgelost. Ik wil wel weer eens verder gaan als ik een luie zondag heb met niks anders te doen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:41 schreef thabit het volgende:
Ben ik de enige die hier momenteel mee bezig is?
ik ben laatst begonnen en doe zo nu en dan iets. Tijd is schaars...quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:41 schreef thabit het volgende:
Ben ik de enige die hier momenteel mee bezig is?
Anyway, ik ben eens van achter naar voor gaan werken. Gaat wel iets langzamer dan van voor naar achter..
[..]
Ja, op dezelfde manier ben ik de opdrachten in Javascript gaan oplossen een paar jaar geleden, omdat ik die taal beter wilde leren kennen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:15 schreef Gehenna het volgende:
Hé hier is gewoon een (oud) topic over
Project Euler heb ik sinds kort ontdekt, ben nu bij probleem 12.
Ik wilde weer eens watHaskell
programmeren, maar had geen concrete ideeën.
Maar deze site echt ideaal om je kennis van een taal flink op te krikken, met (tot nu toe) leuke opdrachten
Ga ik ook eens doen. Ben toch bezig met het leren van Haskell.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:15 schreef Gehenna het volgende:
Hé hier is gewoon een (oud) topic over
Project Euler heb ik sinds kort ontdekt, ben nu bij probleem 12.
Ik wilde weer eens watHaskell
programmeren, maar had geen concrete ideeën.
Maar deze site echt ideaal om je kennis van een taal flink op te krikken, met (tot nu toe) leuke opdrachten
Goeie zet, veel van de problemen die ze geven (die ik tot nu tor gezien heb) kun je heel elegant met Haskell oplossenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 22:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga ik ook eens doen. Ben toch bezig met het leren van Haskell.
Ja dat is het idee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:44 schreef Shreyas het volgende:
Dus alle opgaven van het Euler project mag je met de rekeningmachine oplossen of zelfs programma's/scripts voor schrijven?
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:44 schreef Shreyas het volgende:
Dus alle opgaven van het Euler project mag je met de rekeningmachine oplossen of zelfs programma's/scripts voor schrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |