SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed idee ook, dit topic.
[ Bericht 3% gewijzigd door GS42 op 13-08-2012 12:16:06 ]"Slechts diegene mag slopen die iets beters kan bouwen."
Netjes.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef thabit het volgende:
Ik heb er 168 gedaan. Van de eerste honderd moet ik alleen 86 en 98 nog.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:18 schreef GS42 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe ver de mensen zijn die hier posten. Ik heb zelf 85 opgaven opgelost, vrijwel allemaal in de eerste 100.
quote:Congratulations, the answer you gave to problem 25 is correct.
You are the 53869th person to have solved this problem.
Nice work, denxero, you've just advanced to Level 1.
42833 members (17.59%) have made it this far.
You have earned 1 new award:
The Journey Begins: Progress to Level 1 by solving twenty-five problems
Nu heb ik deze 2 ook gedaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef thabit het volgende:
Ik heb er 168 gedaan. Van de eerste honderd moet ik alleen 86 en 98 nog.
quote:You have earned 1 new award:
Centurion: Solve one hundred consecutive problems
Weet je een formule voor driehoeksgetallen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:20 schreef t4rt4rus het volgende:
Hoe hebben jullie 12 eigenlijk gedaan...?
Driehoeksgetalquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:32 schreef thabit het volgende:
[..]
Weet je een formule voor driehoeksgetallen?
En weet je ook hoe je het aantal delers van een getal kan bepalen?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:45 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Driehoeksgetal
Aantal delersen daar gaat het denk ik fout...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:45 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Driehoeksgetal
Aantal delersen daar gaat het denk ik fout...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht dat laatste moet wel lukken denk ik, dat eerste niet
[ Bericht 7% gewijzigd door t4rt4rus op 13-08-2012 16:55:41 ]
Ik doe ze sowieso op volgorde. Soms zit ik daardoor een paar dagen of zelfs weken vast, maar dat maakt me niet uit want het gaat me om het geluk van het oplossen van iets waarvan ik niet dacht dat ik het konquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:18 schreef GS42 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe ver de mensen zijn die hier posten. Ik heb zelf 85 opgaven opgelost, vrijwel allemaal in de eerste 100.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef thabit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:51 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:54 schreef thenxero het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is met -O3
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:55 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is met -O3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:56 schreef thenxero het volgende:
[..]O(n/2) schiet nog niet echt veel op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:51 schreef t4rt4rus het volgende:
Je kan nog een stapje verder.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:01 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
O(n/2) schiet nog niet echt veel op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |