quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Toen vroeg ik sarcastisch of ik er dan gratis een Golden Retriever en 3 kinderen bij krijg, en toen werd de man boos en zei dat ik een gegeven paard niet in de bek mocht kijken.
Maar hij is ook zo enorm groot. Ik kan niet in grote auto's rijden. Geef me een goedkopere kleine auto godverdommequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Stel je asjeblieft niet aan. Het is maar een LEENauto.
Rij gewoon een week erin en dan heb je je eigens terug. Je went er zo aan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar hij is ook zo enorm groot. Ik kan niet in grote auto's rijden. Geef me een goedkopere kleine auto godverdomme
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar hij is ook zo enorm groot. Ik kan niet in grote auto's rijden. Geef me een goedkopere kleine auto godverdomme
Je bent een vrouw, dat risico is allang berekend en akkoord bevonden. Misschien willen ze zelfs van de auto af en zien ze in jou een gewillig slachtoffer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hartelijk dank voor het medelijden. Really appreciate it.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje mina, vreselijk allemaal. Ik heb een traantje weg zitten pinken toen ik de OP las want tegen zoveel leed kan ik niet, dat gaat me echt aan het hart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
Zo 1 zonder deuren en shitquote:
Hier verdenk ik het schadebedrijf ook van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dat risico is allang berekend en akkoord bevonden. Misschien willen ze zelfs van de auto af en zien ze in jou een gewillig slachtoffer.
Hehe nee wel een leuke op zich met deuren en vast dak. Beetje vierkant alleen. Was voor een weekje.quote:
Vele malen beter dan elke Golf. Pauperauto.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vele malen beter dan een Golf PLUS.
Nu mag ik rondrijden als Soccermom met petjequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vele malen beter dan elke Golf. Pauperauto.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hehe nee wel een leuke op zich met deuren en vast dak. Beetje vierkant alleen. Was voor een weekje.
Wat voor auto bestuur jij normaliter dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nu mag ik rondrijden als Soccermom met petje
Een Audi.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat voor auto bestuur jij normaliter dan?
Die nieuwere vind ik ook minder ja. Ach ja, gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja zo groot, hoog en vierkant. Niet mijn auto.
Zo over je pook hangenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:59 schreef muhahaha het volgende:
Ts, koop een pet en ga ook onderuit gezakt achter het stuur zitten met je handje over het stuur. Dat is hip
Kloptquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die nieuwere vind ik ook minder ja. Ach ja, gegeven paard niet in de bek kijken
Als ik nou een normale Golf kreeg. Maar nee, ik krijg de PLUS variant. De aids onder de Golfjes.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:59 schreef muhahaha het volgende:
Ts, koop een pet en ga ook onderuit gezakt achter het stuur zitten met je handje over het stuur. Dat is hip
Ik heb geen fiets. Die is jaren geleden gestolen toen ik een keer met de fiets naar school ging en te voet terugkwam omdat ik was vergeten dat ik op de fiets was.quote:
Ze zouden je godverdomme dit mee moeten geven:quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als ik nou een normale Golf kreeg. Maar nee, ik krijg de PLUS variant. De aids onder de Golfjes.
dan pak je die van je zus/moeder/oma, beweging zou goed voor je zijn. En het is nog hip ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets. Die is jaren geleden gestolen toen ik een keer met de fiets naar school ging en te voet terugkwam omdat ik was vergeten dat ik op de fiets was.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:00 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ze zouden je godverdomme dit mee moeten geven:
[ afbeelding ]
Lekker voor jequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets. Die is jaren geleden gestolen toen ik een keer met de fiets naar school ging en te voet terugkwam omdat ik was vergeten dat ik op de fiets was.
Tuurlijk, wanneer spreken we af?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:04 schreef Zolder het volgende:
Onterechte klacht, domme trut. Een keer hard geneukt moet je worden.
Ik wil een fiets met zo'n bloemenmand. Maar iedere dag 60 km fietsen is wel een beetje veel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:02 schreef Radobe het volgende:
[..]
dan pak je die van je zus/moeder/oma, beweging zou goed voor je zijn. En het is nog hip ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Ja die meneer heeft kaal haar.''
Jij offert je zeker wel op voor deze zware taak ;')quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:04 schreef Zolder het volgende:
Onterechte klacht, domme trut. Een keer hard geneukt moet je worden.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:05 schreef Mierenneuker. het volgende:
Hoe heet die garage? Bel ik ff op dat ze je een VW Transporter moeten meegeven.
Dan zou ik niet eens poging tot parkeren doen. Gewoon ergens remmen en willekeurig neerzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ze beter ffleamig nemen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij offert je zeker wel op voor deze zware taak ;')
Lukt je niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh God, dan zou ik liever Forrest Gump style overal heen rennen.
Ik had dr gewoon een ezel meegegevenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:06 schreef AppelCake het volgende:
Wees blij dat hij je geen fiets gaf...
Naar het schijnt neukt hij geweldig, als ik hem mag geloven althans.quote:
Ik zou niet willen dat je door je rug gingquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:06 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik had dr gewoon een ezel meegegeven
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:06 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik had dr gewoon een ezel meegegeven
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat je door je rug ging
Ja daaromquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Naar het schijnt neukt hij geweldig, als ik hem mag geloven althans.
Dus je pleit nu dat ik geband moet worden? banaanvraag is ook banwaardig dacht ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die naam in de mond nemen zou banwaardig moeten zijn.
Ben je zo dik ja? Dan stoot ik me geen twee keer aan dezelfde steen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat je door je rug ging
WERKT NIET!!! het is vakansiequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Dan ga je week met OV, toedeloe he.
Een fucking pussykoning als ik het zo mag geloven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja daaromdie dingen die ik gelezen heb
Jep, tonnetje rond.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:08 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ben je zo dik ja? Dan stoot ik me geen twee keer aan dezelfde steen.
Als je een auto gewend bent is het ov 3x niks...quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Dan ga je week met OV, toedeloe he.
In de vakantie is er geen OV meer?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
WERKT NIET!!! het is vakansie
Een Audi, ook degelijk. Maar het is in ieder geval geen gezinsauto.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:09 schreef MuRKie het volgende:
Wat voor een auto rijdt je nu dan, TS? Dat je een Golf Plus te degelijk voor jezelf vindt?
Waarschijnlijk ook een volkswagen? Die zijn toch allemaal degelijk dus wat zeik je?
Hoop het niet voor de vader van TS.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:09 schreef Scorpie het volgende:
TS is een verwend nest![]()
Hopen dat de rekening super hoog uitvalt voor TS
Een Audi wat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Een Audi, ook degelijk. Maar het is in ieder geval geen gezinsauto.
Wat is daarmee? Dat zijn veel leukere mensen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mensen die niet verwend zijn._!
Mensen die niet aandachtsgeil zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:10 schreef Garisson72 het volgende:
Aanvulling op TT: " en een aandachtshoer."
Ik ben ook leuk want ik ben niet verwend opgevoed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Dat zijn veel leukere mensen.
En dan zeuren over een Golf Plusquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
A2, grootste faal ever![]()
Nee, ik heb nu tijdelijk een nieuwe A4
Ik wel...quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ben ook leuk want ik ben niet verwend opgevoed.
Oh wacht, mijn foutquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
In de vakantie is er geen OV meer?
Dat zou je nu niet zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat ben je pas na je opvoeding geworden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ze zal hem wel weer in de prak hebben gereden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:12 schreef The_Dean het volgende:
En niemand die zich afvraagt wat er in godsnaam met die auto van TS is dat een reparatie twee weken duurt?
Ja want wegenbelasting verzekering en afschrijving tellen natuurlijk niet mee..quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh wacht, mijn fout![]()
Er is wel OV maar het is niet gratis. En OV is duur. Veel duurder dan wat ik kwijt ben aan benzine kosten.
Die betaal ik zelf niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:12 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja want wegenbelasting verzekering en afschrijving tellen natuurlijk niet mee..
Tja, wat doet dat ertoe in deze?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wij zijn niet altijd rijk geweest. Dus vroeger was het allemaal minder.
Zeikerd, ik hoop dat je in de overgang komt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Donderdag mag ik mijn auto wegbrengen en dan wordt hij gemaakt. Dit gaat 7 werkdagen duren. Nu heb ik al bij het schadebedrijf kunnen regelen dat ik geen ER hoef te betalen EN een gratis huurauto krijg.
Vandaag belde ik om te vragen wat voor auto ik krijg, en ik kreeg te horen dat ik een Golf PLUS krijgIk wil niet twee weken in een soccermom-van rijden. Ik vroeg nog of ik misschien een simpele Polo of een normale Golf kon krijgen maar die waren al allemaal uitgeleend. Toen vroeg ik sarcastisch of ik er dan gratis een Golden Retriever en 3 kinderen bij krijg, en toen werd de man boos en zei dat ik een gegeven paard niet in de bek mocht kijken.
Toch heb ik net een lief mailtje opgesteld of ik please een andere auto mag en dat ik desnoods een dag later mijn auto breng. Ik ga toch niet twee weken in zo'n degelijke auto rijden
http://lmgtfy.com/?q=Golf+Plusquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:12 schreef White_Flower het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is een Volkswagen plus?
Ik ben pas 21 koekerd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:13 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Zeikerd, ik hoop dat je in de overgang komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |