Als ik er ooit de tijd voor heb lees ik zequote:
Net als ik gisteren jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar ga ik van zweten onder mn ogen door de vernedering ;___;
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Net als ik gisteren jaWe pakken haar nog wel een keer terug Jan
quote:
Vrouwenquote:
en rekenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ok je bent niet goed in het synchroon paardrijden.
Ik denk ook niet zo in het wereldrecord hotdogs eten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ok je bent niet goed in het synchroon paardrijden.
Onderschat haar niet, ik zag eens dat ze zo een hotdog naar binnen duwde alsof het niks was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk ook niet zo in het wereldrecord hotdogs eten.
Ik ga helemaal los komende maanden en dan heb ik over een maandje sixpack in elke vinger zo hard ga ik trainen.. maar dan knijp ik misschien controllers kapot als twijgjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Jan en Beach, het is tijd dat we onze vingerspieren gaan trainen voor het opkomende Gamecube toernooi
Dat moeten we toch echt aan Jan vragen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk ook niet zo in het wereldrecord hotdogs eten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dan heb ik over een maandje sixpack in elke vinger zo hard ga ik trainen
Die twee meisjes bij de deur daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die slapende Aziaat in de trein terug
Je zusje aanvallen??quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee want moet ook nog naar huis en eten maken en aanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |