SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
slaappartij?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh God zal ik ook maar uit bed komen? Meet bij mij thuis, ik blijf liggen?
bel yvonnequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:29 schreef JanPiraat het volgende:
Bedreigd door Beach per dm... Durf niet meer te komen wtf politie ingelicht
Lukt je al niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:30 schreef JanPiraat het volgende:
Kom maar 13:07 Beach dan kan ik nog ff 10 minuten koortslip krijgen van.kb
ik kom erbij liggenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh God zal ik ook maar uit bed komen? Meet bij mij thuis, ik blijf liggen?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Toch weer alleen 1 hand zoals laatsten.. :")
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Toch weer alleen 1 hand zoals laatsten.. :")
Jan wilde eerst nog halve liters wegtikken met mij in de trein, dus die zal wel dronken nu van zn fiets zijn gevallen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zijn jullie wel al thuis en Jan nog nieeeeeeeeeeet.
Bietsjquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bietsjleuke jongen zo omg, wou je zoenen maar zou te gay zijn
morgen weer?quote:
Ga maar slapen, word dan wel naast je wakkerquote:
G dat ging buiten mij om, dat was Jan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:34 schreef Plastic_zak het volgende:
vieze backstabbers mij naar utreg sturen en dan meeten in amsterdam
weet ik gquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:35 schreef Beach het volgende:
[..]
G dat ging buiten mij om, dat was Jan.
Ja zo maar doen, ik ben best moe.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga maar slapen, word dan wel naast je wakker
Toen ik halve liters in de trein dronk met Jan, dacht ik aan je.quote:
Ik ook van jouquote:
Jan g, was jij ook zo dronken van al die halve liters in de trein?quote:
Volgende keer gaan wij knuffelenquote:
Die knuffel was.verdiendquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook van jouOok onze knuffel
Geniet er nog steeds van beeb
Enorme lekkere knuffelquote:
Ik heb geen idee waar ik.ben nu maar ik ben er en ben zo dronken dat ik dubbel scheef dus recht zie en gwwoon normaal kan typenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Jan g, was jij ook zo dronken van al die halve liters in de trein?
lolneequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:02 schreef Beach het volgende:
Omg Peter iemand giftte me Deus ex HR op steam
Oh iemand anders voor jou, ik dacht dat je zei ik voor jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:02 schreef Beach het volgende:
Omg Peter iemand giftte me Deus ex HR op steam
quote:
ja echt he, eerste keer dat ik wat win via steamgiftsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh iemand anders voor jou, ik dacht dat je zei ik voor jou![]()
Tof
Liefde terugquote:
'win'?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:06 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
ja echt he, eerste keer dat ik wat win via steamgifts
Omg jij bent ook een tofferd hoor jeetje had ik niet verwacht lobiiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Enorme lekkere knuffelEnorm lieve knul jij ook
kuskuskus
Dikke liefde dit datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg jij bent ook een tofferd hoor jeetje had ik niet verwacht lobii![]()
![]()
Met 4 controllersquote:
Nicequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:10 schreef Beach het volgende:
[..]
En het is legit, het staat nu te installeren
Schaken dan maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Elke keer verliezen van jou is niet leuk
Ja weet ik, ik had al eens 10 uur in een gepirateerde versie zitten maar die had ik eraf gegooid.quote:
nou nou, ik verloor ook één keer hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Elke keer verliezen van jou is niet leuk
Fixed ?! Volgens.mij maak.je juist iets kapot maok ik ga lekker pitten mensen was gezellig vandaagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:17 schreef speedboot het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 augustus 2012 00:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[/quote
fixed rare mensen
hier
Sorry ik bedoelde een schoonheid:$quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat nou neef, zmaal heb je poep in je ogen?!
Onze 2e meetquote:
Beetje dronken van de biologische cola denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten sowiesooooo!
Edit: geen idee waarom ik sowieso typte.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje dronken van de biologische cola denk ik
quote:
quote:
Nog steeds of weer?quote:
Ik heb nu ook geen eetlust meer en voor ik het word altijd rugpijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sterkte, ik ook bijna geloof ik. Mn huidmn gevoel
allesss
Is dat altijd zo lang dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geen eetlust meer en voor ik het word altijd rugpijn.
Serieus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ongesteld zijn zelf 4/5 dagen en de pijn zeker een week van te voren al
die rugpijn herkenbaar ja,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geen eetlust meer en voor ik het word altijd rugpijn.
Nou wij hebben onze mannenproblemen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Serieus?![]()
* Happy is blij dat hij een jongen is
welke dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nou wij hebben onze mannenproblemen.
niet bij iedereenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ongesteld zijn zelf 4/5 dagen en de pijn zeker een week van te voren al
die van mij zijn van staalquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ballen gaan indalen.
Oei ik hoop dat de vertaling in het Nederlands een beetje goed is en je niet kromme namen krijgt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef Snowbells het volgende:
Dadelijk spel van tronen/lied van ijs en vuur boeken bestellen![]()
![]()
Volgens mij niet, alles is vrijwel hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Oei ik hoop dat de vertaling in het Nederlands een beetje goed is en je niet kromme namen krijgt.
Ik had al gelezen dat littlefinger stom vertaald werdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Volgens mij niet, alles is vrijwel hetzelfde.
Ja dat was volgens mij Pinkjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had al gelezen dat littlefinger stom vertaald werd
Ja dat kan ik wel, maar ik begrijp Nederlands beter en het is fijner om gewoon Nederlands te lezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:53 schreef leeell het volgende:
bietsjj
maar je kan toch wel engels lezen zeker
Je wordt alleen maar beter in Engels als je Engelse boeken gaat lezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel, maar ik begrijp Nederlands beter en het is fijner om gewoon Nederlands te lezen.
Minder krom in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef 2Happy4U het volgende:
In het Engels vind ik het zelf fijner lezen.
Eens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef 2Happy4U het volgende:
In het Engels vind ik het zelf fijner lezen.
Niet gelezen, zelfs de films niet gezien dus geen oordeelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Eens.
Alhoewel het bij Harry Potter prima te doen was in het Nederlands.
Dus elke keer een Ron Weasly opmerking van mij naar jou toe had geen zinquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet gelezen, zelfs de films niet gezien dus geen oordeel
Nopequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus elke keer een Ron Weasly opmerking van mij naar jou toe had geen zin
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet gelezen, zelfs de films niet gezien dus geen oordeel
come at me brahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:07 schreef Beach het volgende:
P_z flikkertje, ga een andere SC verpesten
Wat bedoel je?????quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik kan dit nu totaal niet meer serieus nemen. Niet dat ik dat deed, maar nu is het helemaal weg.
Mijn moeder. Je kan het dan gewoon in de winkel afhalen. Maar dat is alweer een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef Snowbells het volgende:
Iemand ervaring met Bruna, online bestellen?
Ja, werkt prima, wordt goed verpakt verzonden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef Snowbells het volgende:
Iemand ervaring met Bruna, online bestellen?
Die bestellen dan. Ipv 2 boeken in het Nederlands voor die prijs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:31 schreef Snowbells het volgende:
Voor 36 euro kan je ook al 5 boeken van een lied van ijs en vuur in het Engels hebben
Ga ik denk ik ook doen. En dan hopelijk morgen in huisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Die bestellen dan. Ipv 2 boeken in het Nederlands voor die prijs.
Ik heb de pdfjes in huisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga ik denk ik ook doen. En dan hopelijk morgen in huis
pzquote:
Boeken zijn fijner.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb de pdfjes in huisdie waren gratis.
Ik print ze uit, dat is vast goedkoper dan de boeken kopenquote:
Mwah mwah.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik print ze uit, dat is vast goedkoper dan de boeken kopen
As if.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:41 schreef Beach het volgende:
Cosmo ik mail de pdfjes naar jou en jij print ze gratis uit op je werk.
Ik ben benieuwd hoe jij duizenden pagina's uit gaat leggen.quote:
Zelf gewoon weinig in geïnteresseerdquote:
Nee en nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammerstop eens met gamen en ga lezen dan
Zeker door met KB te gamecubenquote:
De boeken zijn goed hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zelf gewoon weinig in geïnteresseerdKan er niets aan doen
Als ik er ooit de tijd voor heb lees ik zequote:
Net als ik gisteren jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar ga ik van zweten onder mn ogen door de vernedering ;___;
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Net als ik gisteren jaWe pakken haar nog wel een keer terug Jan
quote:
Vrouwenquote:
en rekenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ok je bent niet goed in het synchroon paardrijden.
Ik denk ook niet zo in het wereldrecord hotdogs eten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ok je bent niet goed in het synchroon paardrijden.
Onderschat haar niet, ik zag eens dat ze zo een hotdog naar binnen duwde alsof het niks was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk ook niet zo in het wereldrecord hotdogs eten.
Ik ga helemaal los komende maanden en dan heb ik over een maandje sixpack in elke vinger zo hard ga ik trainen.. maar dan knijp ik misschien controllers kapot als twijgjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Jan en Beach, het is tijd dat we onze vingerspieren gaan trainen voor het opkomende Gamecube toernooi
Dat moeten we toch echt aan Jan vragen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk ook niet zo in het wereldrecord hotdogs eten.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dan heb ik over een maandje sixpack in elke vinger zo hard ga ik trainen
Die twee meisjes bij de deur daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die slapende Aziaat in de trein terug
Je zusje aanvallen??quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee want moet ook nog naar huis en eten maken en aanvallen
Zal ik morgen langskomen? Even klappen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh opeens toch weer wel. Ik wil niet naar haar grafkop kijken. en dat andere meisje dat ze uitgenodigd heeft ook hele tijd hier gvd!!!
Is dat andere meisje ook niet aardig dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh opeens toch weer wel. Ik wil niet naar haar grafkop kijken. en dat andere meisje dat ze uitgenodigd heeft ook hele tijd hier gvd!!!
Jan daar niet thuis, vriendin daar ook niet thuis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jan daar niet thuis, vriendin daar ook niet thuis.
jawel hoor, maar gewoon. Ik wilde de hele tijd bellen met jan om grafkind te irriteren maar dat kan dus ook niet meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Is dat andere meisje ook niet aardig dan?
Dus? Het is je goed recht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha dan flipt ze helemaal denk ik
Aw echtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:36 schreef Snowbells het volgende:
Ze hadden niemand meer nodig in het ziekenhuis.
je kan ik mijn kelder komen werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:36 schreef Snowbells het volgende:
Ze hadden niemand meer nodig in het ziekenhuis.
Politie gebeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je kan ik mijn kelder komen werken
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
Broek uitgetrokken tijdens FOK meet
Dat is een feitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
ik heb 2x mijn shirt uitgetrokken tijdens een meetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
Verschil is dat Jan wel lekker isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb 2x mijn shirt uitgetrokken tijdens een meet
Telkens alle pokéballen stelen ;_______;quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De gamenerds verslagen met gamen, casualssss
denken dat ik niet lekker benquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verschil is dat Jan wel lekker is
Oh myquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verschil is dat Jan wel lekker is
Dat denk ik niet, dat is een feit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
denken dat ik niet lekker ben_!
Wel leuke knul jijquote:
alleammaal weer pertinent onwaar!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat is een feit.
Neenee ik speel alleen hardcore games, Nintendo is voor casualsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De gamenerds verslagen met gamen, casualssss
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
alcohol laat mij voelen dat ik leef!! daarom 1 liefdje voor bier en voor tieten maar vooraal voor bier
quote:
swsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:14 schreef Beach het volgende:
[..]dan gaan we halve liters klappen met Jan in de trein richting Utrecht.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
swsen dan heel de trein onderkotsen
beach niet toch :$ wij betalen voor hem :$quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mag niet meerje hebt een vriendin toch, g
Doen we wel een eenarmige vrouw dan ? :$ moet ff besparen toch, skeere tijdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
beach niet toch :$ wij betalen voor hem :$
wel oppassen bij die aziatische hoor, die hebben soms een piemeltjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
beach niet toch :$ wij betalen voor hem :$
als het maar een gat heeft gquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doen we wel een eenarmige vrouw dan ? :$ moet ff besparen toch, skeere tijden
Eén onderdeel gearriveerd. Rest komt morgen of overmorgen.quote:
Ahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eén onderdeel gearriveerd. Rest komt morgen of overmorgen.
Verschillendequote:
Ahhquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
VerschillendeDat ene onderdeel zou 3-4 weken voordat hij zou komen als ik alles bij dezelfde winkel zou halen
Dus vandaar
SiComputers and Afuture.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |