dat doe ik ook, dank je! Ik baal gewoon enorm en denk dat ik straks 'vergeet' mn teamleider te bellen. ik wil niet liegen en als ik morgen gewoon weer kom..quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:10 schreef GJonline het volgende:
Ik zou wel thuisblijven vandaag. Kans op controle is aanwezig.. En volgend jaar gewoon een ander vakantie baantje.
nee dit wordt gewoon als telaatmelding gezien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:13 schreef Nozem. het volgende:
Gewoon slim gehandeld.
Je zegt zelf al dat je er van baalt en anders was je ontslagen geweest.
Maar als je je ziek meldt en je doet dit te laat rekenen ze dat ook niet als te laat komen dan?
Je bedoelt ziekmelding.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:14 schreef zwerfon het volgende:
[..]
nee dit wordt gewoon als telaatmelding gezien.
In that case u are fucked.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:14 schreef zwerfon het volgende:
[..]
nee dit wordt gewoon als telaatmelding gezien.
Dat is nieuw voor mij. Wel is het zo dat de eerste ziektedag bij mijn werk op eigen kosten is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:19 schreef A-mineur het volgende:
in de meeste gevallen is het bij ziekte dat de 1e (en soms de 2e dag ook nog) van je vrije dagen worden afgetrokken.
Dat mogen ze niet eens. Wel zijn het onbetaalde dagen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:19 schreef A-mineur het volgende:
Slim is het niet, maar de schade is nu toch gedaan (je komt niet werken vandaag), bij je vaste werkgever moet je dat soort dingen trouwens ook niet flikken, want in de meeste gevallen is het bij ziekte dat de 1e (en soms de 2e dag ook nog) van je vrije dagen worden afgetrokken.
Ja, maar was het een telaatmelding geweest dan was het drie keer door mn eigen schuld. nu is het ziekte. Het is natuurlijk gewoon niet slim om je te verslapen. en ik wil absoluut niet liegen, maar ik wil ook na de vakantie misschien hier blijven dus wat moet ik dan? alles opbiechten en hopen op clementie?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:19 schreef A-mineur het volgende:
Slim is het niet, maar de schade is nu toch gedaan (je komt niet werken vandaag), bij je vaste werkgever moet je dat soort dingen trouwens ook niet flikken, want in de meeste gevallen is het bij ziekte dat de 1e (en soms de 2e dag ook nog) van je vrije dagen worden afgetrokken.
Dat is toch niet helemaal de bedoeling hoor, vakantiedagen inleveren als je ziek bent.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:19 schreef A-mineur het volgende:
En toch werkt het wel zo^^quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is toch niet helemaal de bedoeling hoor, vakantiedagen inleveren als je ziek bent.
haha gast ik moet inderdaad in het ritme komen. zo'n baantje heb ik ook wel gehad alleen was het dan om vijf uur. en natuurlijk heb je wel gelijk dat ik me gewoon niet had moeten verslapen. maar daar gaat het niet om. grootste kutgevoel is dat ik nu moet gaan liegen....quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:32 schreef chrisje013 het volgende:
wat je moet doen? grow some balls...
ik heb al 1 jaar geen baantje meer gehad, maar deze zomer lekker gewerkt. het was voor mij elke ochtend om 4 uur opstaan. als ik het kan zonder het gewend te zijn, dan kan jij het ook wel.
tjonge jonge...
Mooi dat het zo kut voelt, dan laat je het misschien de volgende keer. En dat bedoel ik niet eens sarcastisch.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:40 schreef zwerfon het volgende:
[..]
haha gast ik moet inderdaad in het ritme komen. zo'n baantje heb ik ook wel gehad alleen was het dan om vijf uur. en natuurlijk heb je wel gelijk dat ik me gewoon niet had moeten verslapen. maar daar gaat het niet om. grootste kutgevoel is dat ik nu moet gaan liegen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |