oh succes!!quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:54 schreef Iemand het volgende:
Maar kan ik dit feit dan ook gebruiken als 'motie van wantrouwen'?
Ik dacht dat dat alleen in de politiek werd gebruiktquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:00 schreef Godtje het volgende:
Wat een pareltjes weer vandaag in WGR
[..]
Ik heb hem tot twee keer toe gebruikt om een relatie te beeindigenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen in de politiek werd gebruikt
Wat is er mis met: 'Je bent gewoon een verzuurde heks'?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb hem tot twee keer toe gebruikt om een relatie te beeindigen
Daar kwam het praktisch wel op neer ja (tenminste, die tweede keer). Maar in beide gevallen had ik geen vertrouwen meer in de relatie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er mis met: 'Je bent gewoon een verzuurde heks'?
Dat is te direct.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er mis met: 'Je bent gewoon een verzuurde heks'?
Jij kunt nu nog 'even' rogellen dat je donderdag t/m maandag niet hoeft te werken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, mensen moeten van hun LL-ticket af. Verleidelijk
Gratis modderbad?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, mensen moeten van hun LL-ticket af. Verleidelijk
Ja, goed he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kunt nu nog 'even' rogellen dat je donderdag t/m maandag niet hoeft te werken?
Dat gaat prima als je al een kaartje hebtquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
ik zag ze ook al voorbij komen
altijd moeilijk om dan weerstand te bieden
Oh, vergis ik me met pinkpop of zo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Modder? Op LL? Overal asfalt en het wordt superweer.
Rock Werchter? TT? Motorcross? Weet ik veel wat er allemaal isquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, vergis ik me met pinkpop of zo?
Aangezien pinkpop ook vrijwel alleen asfalt/steen is, denk ik het niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, vergis ik me met pinkpop of zo?
maar dat heb ik nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat prima als je al een kaartje hebt
Een van die twee is altijd op journaal met mensen die in modder moeten gaan spelen, dus dat zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien pinkpop ook vrijwel alleen asfalt/steen is, denk ik het niet.
Op Lowlands kun je, mits het heeft gehoosd, wel stukjes vinden waar je eventueel in de modder zou kunnen gaan spelen, maar dan moet je het echt zeer bewust opzoeken.
er is wel modder hoor maar alleen bij echt veel regenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van die twee is altijd op journaal met mensen die in modder moeten gaan spelen, dus dat zou zo maar kunnen.
Ja, dat is leuk om te filmen. Maar als er bij regen ~10 mensen in de modder gaan spelen (van de 55k), is het veelquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van die twee is altijd op journaal met mensen die in modder moeten gaan spelen, dus dat zou zo maar kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |