jij kwam met een poepopmerking. mijn cijfers kloppen. check maar na.(zit op tel)quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:12 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Waar zijn jouw bronnen, die ik zo nodig moest hebben? Wat een hoop bullshit zeg. Onzin verhaal dit.
Dit is pas rollen omdraaien.
waar in de koran staat dat je een voorbeeld moet nemen aan de arabieren? je moet een voorbeeld nemen aan onze profeet mohamed vrede zij met hem, die toevallig arabisch sprak.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:12 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Arabieren niet linken aan de Islam
Ik kwam niet met de "poepopmerking", jij weet namelijk niet wie ik ben en zonder bronnen is jouw beargumentering niets waard. Want waarom zou die van jou wel goed en betrouwbaar zijn zonder bronnen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:15 schreef sleepingatm het volgende:
[..]
jij kwam met een poepopmerking. mijn cijfers kloppen. check maar na.(zit op tel)
sowieso. in de jaren 50 enz haalde ze mensen uit nador en al hoceima. makkelijk en centraal. denk je echt dat ze langs boere gaten langs gingen om mannen op te halen?(met boerderijen notabene.) denk eens na.
ik heb dingen aan mn hoofd waar je u tegen zegt en een chickie die me belt waar ik ruzie mee heb.quote:
Mijn moeder wist het. Ik was eerder ook al aan het twijfelen en vertelde dit aan mijn moeder. Later besloot ik toch voor de Islam te gaan. Het is klote om een agnost te zijn. Je weet niet waar je voor moet gaan. Een atheist heeft het makkelijker, want die weet zeker dat er niets is na de dood en gaat zich focussen op de wereldse leven. Een gelovige weet zeker dat er een god is en gaat zich focussen om het hiernamaals. Een agnost daarentegen weet niet waar hij zich op moet focussen, in mijn geval tenminste.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:13 schreef speedboot het volgende:
[..]
weten je ouders dat je kafir bent
Het is jammer dat je een geloof niet los kunt zien van een bevolkingsgroep wanneer het om een individu gaat. Een geloof hoort imo niet beoordeeld te worden op iets irrelevants als 'welk volk hangt dit geloof het meeste aan'. Maar goed, geloof betekent voor iedereen iets anders.:)quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:10 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Ik voel mezelf gewoon niet thuis bij de Arabieren en de Arabieren zijn representatief voor de Islam. Ze leven allemaal in armoede, wetenschappelijk gezien nooit een bijdrage geleverd, ze stelen, bombarderen, aanslagen plegen, haten anderen, vermoorden elkaar etc etc. Ze hebben het over moslimbroederschap, maar vermoorden elkaar wanneer het hen goed uitkomt. Ik zag gewoon in dat ik niets positiefs zag bij de Arabieren en dat hun geloof nooit de mijne kon zijn.
Waarom niet opties openhouden en focussen op het zo goed mogelijk leiden van 'het Aardse leven'?quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:19 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Mijn moeder wist het. Ik was eerder ook al aan het twijfelen en vertelde dit aan mijn moeder. Later besloot ik toch voor de Islam te gaan. Het is klote om een agnost te zijn. Je weet niet waar je voor moet gaan. Een atheist heeft het makkelijker, want die weet zeker dat er niets is na de dood en gaat zich focussen op de wereldse leven. Een gelovige weet zeker dat er een god is en gaat zich focussen om het hiernamaals. Een agnost daarentegen weet niet waar hij zich op moet focussen, in mijn geval tenminste.
Ik ben gewoon aan het twijfelen.
en dan bn ik alleen en praat ik uren met hemquote:Op maandag 13 augustus 2012 06:18 schreef sleepingatm het volgende:
[..]
ik heb dingen aan mn hoofd waar je u tegen zegt en een chickie die me belt waar ik ruzie mee heb.
Het is ook niet alleen de Arabieren. Ook de overige Moslimlanden zoals Iran, Pakistan, Somalie, etc zijn in een puinhoop. Turkije is seculier en de aantal moslims neemt met een hoog tempo af. Is het toeval dat Turkije op vele vlakken de machtigste(economisch, militair etc) moslimland is of heeft de afname van de aantal moslims er mee te maken?quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:20 schreef Charcot het volgende:
[..]
Het is jammer dat je een geloof niet los kunt zien van een bevolkingsgroep wanneer het om een individu gaat. Een geloof hoort imo niet beoordeeld te worden op iets irrelevants als 'welk volk hangt dit geloof het meeste aan'. Maar goed, geloof betekent voor iedereen iets anders.:)
(en nee, ik ben niet gelovig)
Nooit bijgedragen aan de wetenschap? Vriend sla een geschiedenisboek open.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:10 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Ik voel mezelf gewoon niet thuis bij de Arabieren en de Arabieren zijn representatief voor de Islam. Ze leven allemaal in armoede, wetenschappelijk gezien nooit een bijdrage geleverd, ze stelen, bombarderen, aanslagen plegen, haten anderen, vermoorden elkaar etc etc. Ze hebben het over moslimbroederschap, maar vermoorden elkaar wanneer het hen goed uitkomt. Ik zag gewoon in dat ik niets positiefs zag bij de Arabieren en dat hun geloof nooit de mijne kon zijn.
dit is een luie zwijn gewoon latenquote:Op maandag 13 augustus 2012 06:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dat TS trouwens ontkent dat Arabieren een groot bijdrage hebben geleverd aan de wetenschap is voor mij reden genoeg dat hij absoluut niet weet waar hij over spreekt.
Inderdaad, beetje stom generaliseren..quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dat TS trouwens ontkent dat Arabieren een groot bijdrage hebben geleverd aan de wetenschap is voor mij reden genoeg dat hij absoluut niet weet waar hij over spreekt.
Echt niet! Zit nogal een verschil in.quote:Op maandag 13 augustus 2012 05:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat een Wilders-stemmer precies hetzelfde denkt over Turken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |