Dan is mijn afkeur ook niet tegen jou.quote:Op maandag 13 augustus 2012 05:58 schreef sleepingatm het volgende:
[..]
super rolmodel voor racisme. ah zo cute we zien een racist in bloei.![]()
ik ben marokkaan en ik heb nooit iemand gestoken.
ja.. maar mensen 'zoals' ik worden ook beïnvoeld door wilders als je op hem stemt. omdat een mocro je mattie heeft geprikt gelijk janken als een wijf. man-up. wat een bitchboy ben jij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 05:59 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Dan is mijn afkeur ook niet tegen jou.
wat een hoopje bullshit. echt weer uit de duim gezogen info.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:02 schreef Vaatwastablet het volgende:
Nederlandse Marokkanen zijn dan ook allemaal faalimmigranten uit boerendorpen op een berg terwijl de hoogopgeleide seculieren in eigen land blijven.
Uh nee, dat is verre van bullshit. Nederlandse Marokkanen worden zelfs uitgelachen door Marokkanen in Marokko, omdat zij hun reputatie hebben verpest.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:04 schreef sleepingatm het volgende:
[..]
wat een hoopje bullshit. echt weer uit de duim gezogen info.
Het is niet alleen door dit geval, maar door meerdere gevallen. Weetje hoe ik ben gaan twijfelen in de Islam? Door te letten op de Arabieren wereldwijd. Er klopt gewoon niets aan de Arabieren!quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:02 schreef sleepingatm het volgende:
[..]
ja.. maar mensen 'zoals' ik worden ook beïnvoeld door wilders als je op hem stemt. omdat een mocro je mattie heeft geprikt gelijk janken als een wijf. man-up. wat een bitchboy ben jij.
Ja man, jullie Turken zijn o-zo perfect.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:04 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Het is niet alleen door dit geval, maar door meerdere gevallen. Weetje hoe ik ben gaan twijfelen in de Islam? Door te letten op de Arabieren wereldwijd. Er klopt gewoon niets aan de Arabieren!
Daarnaast hoeft niemand zich zorgen te maken zolang die gene zich gedraagt en leeft volgens de normen en waarden van dit land.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:02 schreef sleepingatm het volgende:
[..]
ja.. maar mensen 'zoals' ik worden ook beïnvoeld door wilders als je op hem stemt. omdat een mocro je mattie heeft geprikt gelijk janken als een wijf. man-up. wat een bitchboy ben jij.
lol. bronnen, artikels, kom met iets. heb 7 jaar in marokko gewoond. weet wel hoe het daar gaat. dus kom met onderbouwde statements anders is jouw opmerking niks waard.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:04 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Uh nee, dat is verre van bullshit. Nederlandse Marokkanen worden zelfs uitgelachen door Marokkanen in Marokko, omdat zij hun reputatie hebben verpest.
Ik hoop dat je krijgt wat je verdient inshallah (na je dood)quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:04 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Het is niet alleen door dit geval, maar door meerdere gevallen. Weetje hoe ik ben gaan twijfelen in de Islam? Door te letten op de Arabieren wereldwijd. Er klopt gewoon niets aan de Arabieren!
Kom maar met bronnen, artikels en universitaire onderzoeken om mij het tegendeel te bewijzen. Dat je in Marokko hebt gewoond is geen geldig argument als je zo begint. Ik heb dan ook in Marokko gewoond. Niet in een boerendorp zoals de meeste Nederlandse Marokkanen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:06 schreef sleepingatm het volgende:
[..]
lol. bronnen, artikels, kom met iets. heb 7 jaar in marokko gewoond. weet wel hoe het daar gaat. dus kom met onderbouwde statements anders is jouw opmerking niks waard.
arabieren linken aan islam.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:04 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. Ik voel mezelf gewoon niet thuis bij de Arabieren en de Arabieren zijn representatief voor de Islam. Ze leven allemaal in armoede, wetenschappelijk gezien nooit een bijdrage geleverd, ze stelen, bombarderen, aanslagen plegen, haten anderen, vermoorden elkaar etc etc. Ze hebben het over moslimbroederschap, maar vermoorden elkaar wanneer het hen goed uitkomt. Ik zag gewoon in dat ik niets positiefs zag bij de Arabieren en dat hun geloof nooit de mijne kon zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:06 schreef Charcot het volgende:
Wanneer begon het punt van twijfel? Ben je 'bekeerd'?
lol, gaat ie de rollen omdraaien. 93% van de marokkaanse bevolking is berber in nederland. grotendeels uit el hoceima en nador. dat zijn geen boeren dorpen. nador is na casa de rijkste stad in marokko. kom mij niet laten zien hoe mijn land in elkaar steekt. weet wel hoe het er rollt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:08 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Kom maar met bronnen, artikels en universitaire onderzoeken om mij het tegendeel te bewijzen. Dat je in Marokko hebt gewoond is geen geldig argument als je zo begint. Ik heb dan ook in Marokko gewoond. Niet in een boerendorp zoals de meeste Nederlandse Marokkanen.
Arabieren niet linken aan de Islamquote:Op maandag 13 augustus 2012 06:09 schreef sleepingatm het volgende:
[..]
arabieren linken aan islam.![]()
jij bent echt slim
Waar zijn jouw bronnen, die ik zo nodig moest hebben? Wat een hoop bullshit zeg. Onzin verhaal dit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:11 schreef sleepingatm het volgende:
[..]
lol, gaat ie de rollen omdraaien. 93% van de marokkaanse bevolking is berber in nederland. grotendeels uit el hoceima en nador. dat zijn geen boeren dorpen. nador is na casa de rijkste stad in marokko. kom mij niet laten zien hoe mijn land in elkaar steekt. weet wel hoe het er rollt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:10 schreef speedboot het volgende:
Jij draait niet dat zie ik aan de voorgedraaide
quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:10 schreef speedboot het volgende:
Praat je geen geld dan kan
ik geen gehoor geven
Ja ik verdien al het negatieve, maar die dieven en moordenaars zijn ok want ze noemen zichzelf moslims en verdienen daardoor de hemel. Logisch!quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:07 schreef speedboot het volgende:
[..]
Ik hoop dat je krijgt wat je verdient inshallah (na je dood)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |