Ah, nee, dan kan ik nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
As zaterdag. Drie uur op centraal station Utrecht of later aansluiten kan ook.
Dat klinkt ook gezelligquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, nee, dan kan ik nietRiddergebeuren hier in Amsterdam, 's avonds uit eten, stad in, dansen, laat/vroeg naar huis... volgende keer
Wie gaat er koken dan? Ik kan niet kokenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook gezelligEn dat doe je goed want dat wordt de kookmeet
Oh echt? Dit is niet de kookmeet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook gezelligEn dat doe je goed want dat wordt de kookmeet
Nee klopt, een soort pre-meet, omdat de waarschijnlijke locatie in september vrijkomt. Dus even vast een gewone meet.quote:
Ah, ik snap 'mquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee klopt, een soort pre-meet, omdat de waarschijnlijke locatie in september vrijkomt. Dus even vast een gewone meet.
Ja en dan zien hoe verder, misschien nog wat eten en stappen, voor de liefhebbers.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Hmm misschien is die meet wel interessant, aangezien ik toch al van plan was die kant op te gaan dan.
Wordt gewoon drankje in de stad?
Toch niet bij deze date toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2nd dateMaar dan nog
Ze vertelde dat ze wel eens met een vriend mee op de motor was gereden, dus bij mij zal ze vast ook niet erg vinden.
Hehe, thanks! Weinig leukers dan een stukkie toeren met de motor
Overigens heb ik geen autorijbewijs, dus dan is het gelijk -49 schat ik zo
Als ik denk wat je bedoeld: nee, ik rijd vanuit mijn werk naar haar. En daar gaan we wandelen/zitten ergensquote:
Ik dacht ook altijd al met 3-0 achter te staan zonder rijbewijs, maar dat valt echt heel erg mee. Ben 27 en heb het nog nooit als minpunt gehoord of vermoed dat het de grote afknapper was. Maar nu mijn vriendin mij overal heen rijdt baal ik er nu voor het eerst echt van dat ik er geen heb. Dus het gaat er toch echt van komen, waarschijnlijk begin volgend jaar aangezien ik in het najaar nog een dure vakantie voor de boeg heb.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2nd dateMaar dan nog
Ze vertelde dat ze wel eens met een vriend mee op de motor was gereden, dus bij mij zal ze vast ook niet erg vinden.
Hehe, thanks! Weinig leukers dan een stukkie toeren met de motor
Overigens heb ik geen autorijbewijs, dus dan is het gelijk -49 schat ik zo
Mooie bende bij elkaar dus!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb niet alle nicks zo in mijn hoofd maar deze weet ik.
Zeker:
M1st1g
Sekhmet
Dizorn
Perzephone
Splash
Freshy98
Silenus (toch?)
Dyna18
Eefje801
ah! en ik kan twee nicks even niet bedenken, alleen de echte namen dus dat lijkt me niet handig
Hoogstwaarschijnlijk:
Techno
Vinniieee
Mystikvm
Maen
Rival
Vraag ik me nog af:
Pien85
Godshand
Whizkid_Railman
Spezza
Hungry_Joe gaat via een videowall het geheel aan elkaar praten en voorkomen dat er ongemakkelijke stiltes vallen
En nou heb ik vast nog iemand vergeten maar dit is wat ik zo kan oplepelen.
Ik heb wel een rijbewijs, maar geen autorijbewijs. Ik kom van A naar B, ik kan een passagier meenemen, maar dan houd het ook snel op.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd al met 3-0 achter te staan zonder rijbewijs, maar dat valt echt heel erg mee. Ben 27 en heb het nog nooit als minpunt gehoord of vermoed dat het de grote afknapper was. Maar nu mijn vriendin mij overal heen rijdt baal ik er nu voor het eerst echt van dat ik er geen heb. Dus het gaat er toch echt van komen, waarschijnlijk begin volgend jaar aangezien ik in het najaar nog een dure vakantie voor de boeg heb.
Hoe dan ook, geen rijbewijs voor de auto is niet een heel groot minpunt. Ik zou het in elk geval niet verbergen. En je moet je ook afvragen of het wel een leuke vrouw is als jouw kans op succes af zou hangen van het kunnen besturen van een auto.
Hm jammer joh. Iig wel een vrouw die 'duidelijk' is..quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:21 schreef dyna18 het volgende:
Op zich wel te verwachten want ik snap helemaal niets van vrouwen
Misschien denkt ze er wel even over na. Heb je het uit het niets gevraagd?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:13 schreef dyna18 het volgende:
Gaat weer lekker.
Beetje aan het chatten via Whatsapp met een meisje dat ik van een paar feestjes ken.
Nodig ik haar uit om woensdag een biertje te gaan drinken, blijft het volledig stil...
Negeren vind ik niet echt vallen onder duidelijkheid.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hm jammer joh. Iig wel een vrouw die 'duidelijk' is..
Verder nog dates op de planning?
Nah, eerst even wat smalltalk er in gegooid. Om precies te zijn:quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien denkt ze er wel even over na. Heb je het uit het niets gevraagd?
En anders idd: next!![]()
Vrouwen ga je toch nooit begrijpen, dat hoort erbij
Ik denk niet dat je het verkeerd hebt aangepakt maar het is wel opeens een vrij serieus langer verhaal en vraag. Ik ben niet helemaal bekend met het what's app jargon hoor, maar jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Negeren vind ik niet echt vallen onder duidelijkheid.
Zeg dan gewoon nee.
[..]
Nah, eerst even wat smalltalk er in gegooid. Om precies te zijn:
D: "Eerste werkdag weer overleefd?"
R: "Gelukkig wel"
R: "Jij ook?"
D: "Ja prima. Net lekker wezen sporten."
R: "Combat?"
D: "Yup de BodyCombat was weer lekker energiek."
D: "Woensdag wordt het weer lekker weer. Het lijkt me leuk om dan een terrasje te pakken. Zin om dan een biertje te drinken?"
Ik dacht dat ik het wel goed heb aangepakt, maar goed toen werd het stil.
Wel zorgen dat je date adequate motorkleding aan heeft hé! Anders komt ze niet achterop.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, ik kwam er dus nét achter dat ik nog een vreselijk oude fobo hadVan like 2 jaar geleden ofzo, meteen maar even updaten
Bodycombat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:49 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Negeren vind ik niet echt vallen onder duidelijkheid.
Zeg dan gewoon nee.
[..]
Nah, eerst even wat smalltalk er in gegooid. Om precies te zijn:
D: "Eerste werkdag weer overleefd?"
R: "Gelukkig wel"
R: "Jij ook?"
D: "Ja prima. Net lekker wezen sporten."
R: "Combat?"
D: "Yup de BodyCombat was weer lekker energiek."
D: "Woensdag wordt het weer lekker weer. Het lijkt me leuk om dan een terrasje te pakken. Zin om dan een biertje te drinken?"
Ik dacht dat ik het wel goed heb aangepakt, maar goed toen werd het stil.
De switch had subtieler gekund, maar ze kan op zijn minst antwoord geven. Goed gedaan hoor Dyna!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het verkeerd hebt aangepakt maar het is wel opeens een vrij serieus langer verhaal en vraag. Ik ben niet helemaal bekend met het what's app jargon hoor, maar jaJe zou misschien een volgende keer een bruggetje kunnen maken naar het biertje drinken. Maar da's ook maar gissen hoor
Stoer toch, dat je dat gewoon zo probeert. Durven er niet veel.
Uiteraard! Maar zoals ik al zei, we gaan geen motorrijden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je date adequate motorkleding aan heeft hé! Anders komt ze niet achterop.
Mensen zonder motorkleding op de motor.
Nou ja, maar even wachten dus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De switch had subtieler gekund, maar ze kan op zijn minst antwoord geven. Goed gedaan hoor Dyna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |