Ben jij op je piek nu of moet die nog bereikt worden? (exclusief drank)quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
wat geeft niks...dat vrouwen vroeger pieken of dat ik wat gedronken heb
Seksueel op mijn piek (tenzij die alleen nog maar hoger kan worden?) en qua drank heb ik nog een vol glas te gaan!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ben jij op je piek nu of moet die nog bereikt worden? (exclusief drank)
Joh, niks aan, kan beter....quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Coco98 het volgende:
Toch ben ik het ~
Weliswaar een übergeile
You wish...quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Show me yours and I'll show you mine
laten we het netjes houden voor de jonge kijkers onder ons...quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja ik ga dromen over mijn Egyptische seksgodin vannacht
Hier is dat precies andersom, ik krijg vaak jonge mannen achter me aan. Triest dieptepunt; een jong van 19 dat me probeerde te hosselen via Badooquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:03 schreef cassettebandje het volgende:
Gezellig hier![]()
Wat leeftijdsverschillen betreft: ik krijg op Lexa iets te vaak oudere vrouwen achter me aan (zelfs van achterin de 40 terwijl ik zelf 33 ben).Ergste was nog wel een vrouw van 44 die in haar eerste bericht zei dat ze in een relatie zat, maar ik toch meer was wat zij zocht. Toen ik vroeg waarom begon ze al meteen over sex (dat jonge mannen wat dat betreft actiever waren) en dat ze snel moest zijn als ze nog kinderen wilde en dat ze in mij wèl een geschikte vader zag...
![]()
Oudste wat ik heb gedate is een vrouw van 37, de jongste was 24 toen ik zelf 32 was (stagiaire van mijn vorige werk), maar dat was me in haar geval toch echt te jong.
Haha, cougarhunters. :p Ik kan me er als man niets bij voorstellen. Ik heb toch altijd iemand van rond mijn eigen leeftijd of een paar jaar jonger leuk gevonden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is dat precies andersom, ik krijg vaak jonge mannen achter me aan. Triest dieptepunt; een jong van 19 dat me probeerde te hosselen via Badoo![]()
Vrouwen van rond mijn leeftijd hebben vaak last van rammelende eierstokken, ik gok dat ze daarom snel beginnen over seks
2 girls one cup-hoogte? Of meer van het zware bondage?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Seksueel op mijn piek (tenzij die alleen nog maar hoger kan worden?) en qua drank heb ik nog een vol glas te gaan!
Die mensen zijn klein...... maar dat compenseren ze met van die oversized heels.quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:26 schreef Mystikvm het volgende:
Net een weekendje in Milaan geweest, daar word je er wel even mee geconfronteerd hoeveel mooie mensen er zijn. Wat me daar opviel was het grote aantal mannen die hier niet de hoofdprijs zouden krijgen met een werkelijk prachtige vrouw aan hun arm.
Ik en mijn vriendin zaten ons toen af te vragen of die vrouwen gewoon golddiggers zijn (hoewel ze er niet allemaal zo uitzagen) of dat Nederlandse vrouwen heel erg kieskeurig zijn en tóch meer op uiterlijk gericht dan men toe wil geven. Of misschien zijn er teveel mooie vrouwe in Milaan en hebben ze een overschot, dat kan natuurlijk ook.
Alleen dat ik het gezellig vondquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alleen dat je het gezellig vond, of ook dat je het leuk zou vinden om nog eens af te spreken? (als dat het geval was)
Wil je wel een tweede date dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:02 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Alleen dat ik het gezellig vondlaat natuurlijk aan duidelijkheid te wensen over
Ik heb ook wel eens een supergezellige avond gehad met een meid en ik wist dat ik evt. meer had kunnen doen. Maar mijn gevoel was er toen ook niet van die kant zeg maar... Dus dan doe ik dat niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:02 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Alleen dat ik het gezellig vondlaat natuurlijk aan duidelijkheid te wensen over
Was best leuk hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Sekhmet het volgende:
Mijn excuses....drank en FOK!, niet de beste combinatie![]()
Soms heb je van die dagen...
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Was best leuk hoor
On topic: nog nieuwe dates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |