abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2012 @ 21:54:09 #51
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_115531025
:') Potje beginnen met een AFK'er, die verder ook nooit is op komen dagen in het potje. En een tweede persoon die om de minuut ging disconnecten! .......... 3v5! Lost case!
pi_115533183
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 21:54 schreef Bienelientjee het volgende:
:') Potje beginnen met een AFK'er, die verder ook nooit is op komen dagen in het potje. En een tweede persoon die om de minuut ging disconnecten! .......... 3v5! Lost case!
Tja zulke potjes zitten er helaas gewoon tussen. Tipje: ga gewoon lekker aanklooien en experimenteren. De kans is 95% dat je verliest, kun je net zo goed gewoon fun hebben toch? Negeer de flamers en doe lekker waar je zin in hebt.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 13 augustus 2012 @ 23:17:44 #53
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_115536375
Xerath
Graves OP
Shyvana OP in competetive maar niemand had het door
Fizz
Volibear
Ahri OP
Viktor UP
Sejuani UP
Ziggs OP (vooral de e)
Nautilus OP
Fiora
Lulu OP (vooral qua harass)
Hecarim
Varus
Darius tikkeltje OP
Draven
Jayce
Zyra OP

Met OP bedoel ik vanaf aan de sterke kant tegen het te sterke aan, tot aan Zwaar OP

Naast deze releases zijn er natuurlijk ook nog champs remade die OP waren zoals sivir
Wat doe ik hier?
  maandag 13 augustus 2012 @ 23:28:28 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115536972
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef tdrone het volgende:
Hecarim sleeper op
Varus sleeper op

fixed.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_115537378
'Varus is echt goed ja, die binding arrghhh
pi_115538741
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

fixed.
:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)_____________________________________________
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_115538996
alweer zand in je vagina ja?
pi_115539241
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef tdrone het volgende:
Xerath
Graves OP
Shyvana OP in competetive maar niemand had het door
Fizz
Volibear
Ahri OP
Viktor UP
Sejuani UP
Ziggs OP (vooral de e)
Nautilus OP
Fiora
Lulu OP (vooral qua harass)
Hecarim
Varus
Darius tikkeltje OP
Draven
Jayce
Zyra OP

Met OP bedoel ik vanaf aan de sterke kant tegen het te sterke aan, tot aan Zwaar OP

Naast deze releases zijn er natuurlijk ook nog champs remade die OP waren zoals sivir
Ahri op? :') Die skillshots zijn zo facking makkelijk om te dodgen. Ik heb nog nooit moeite gehad met een ahri, wellicht omdat ik hem zelf vaak speel.

Een goeie veigar is veel enger.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_115539250
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

fixed.
Vandaar dat ze Varus buffen en Hecarim niet nerfen.

En nautilus was bij zijn release misschien wel iets te sterk, maar mensen wisten niet hoe ze ermee moesten spelen (zijn jungle is vrij traag als je het niet goed doet) en hij werd sowieso weinig gespeeld in vergelijking met bijv. Darius en Zyra. Daar heb ik dus niet gek veel last van gehad. Van Zyra daarentegen.... Lulu was als support niet OP, maar het bleek dat ze als AP veel beter was. Dat kon Riot niet echt voorzien denk ik. Al met al was alleen Zyra recentelijk echt OP bij release naar mijn mening.
pi_115539298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Vandaar dat ze Varus buffen en Hecarim niet nerfen.

En nautilus was bij zijn release misschien wel iets te sterk, maar mensen wisten niet hoe ze ermee moesten spelen (zijn jungle is vrij traag als je het niet goed doet) en hij werd sowieso weinig gespeeld in vergelijking met bijv. Darius en Zyra. Daar heb ik dus niet gek veel last van gehad. Van Zyra daarentegen.... Lulu was als support niet OP, maar het bleek dat ze als AP veel beter was. Dat kon Riot niet echt voorzien denk ik. Al met al was alleen Zyra recentelijk echt OP bij release naar mijn mening.
en diana moet een generfd worden. Het is gewoon free charge en je bent dood. Zelfs met akali werkt dat niet zo.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_115539659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ahri op? :') Die skillshots zijn zo facking makkelijk om te dodgen. Ik heb nog nooit moeite gehad met een ahri, wellicht omdat ik hem zelf vaak speel.

Nou ja en nee. Ik speel zelf Ahri ook dus wat dat betreft heb je gelijk. Al vind ik Veigar meestal niet lastig om tegen te spelen. Zolang je die slow zone maar ontwijkt is er niks aan de hand. Doe je dat niet dan ben je mid - late game gewoon hardstikke dood. En dan is veigar 15 tot 80 seconden waardeloos.
pi_115542441
Vandaag in me eentje tegen 5 bots op easy heb me kapot gelachen had met Varus 3 Infinity edges, bloodthirster. phantom dancer en berserkers greaves gods wat kan je dan lachen zeg.
Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 02:10:17 #63
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_115542518
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef dustbrain het volgende:

[..]

ahri was vies sterk op het begin met haar ult met extreem lage cooldown en tussen de dashes maar .5 sec cd

veigar stond niet in het lijstje omdat dat de champs zijn die uitgekomen zijn sinds ik speel ;)
Wat doe ik hier?
pi_115544767
Neem trouwens aan dat jullie deze al gezien hebben:

;end=6:53;autoreplay=false;showoptions=false

Die nummer 1. _O_
pi_115550490
Malphite top _O_

Zo simpel om je lane te winnen O+

pi_115550627
Klopt, ik ben ook andere champs gaan spelen omdat 't te makkelijk werd :').
pi_115551795
6300 IP... Wat do...
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:44:31 #68
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_115551840
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef Jajong het volgende:
6300 IP... Wat do...
een champ kopen natuurlijk :D

Heb pantheon weer opgepikt. Zowel in proving grounds als in SR. Wat is het toch een beest van een champ :D
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_115551890
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef Jajong het volgende:
6300 IP... Wat do...
Ik had die nieuwe champ Rengar gespeeld op de PBE. die was best wel hard :P Misschien even wachten?
pi_115551930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:44 schreef jagga het volgende:

[..]

een champ kopen natuurlijk :D

Heb pantheon weer opgepikt. Zowel in proving grounds als in SR. Wat is het toch een beest van een champ :D
Mjah ik heb een tijd met hem gejungled, dat was op zich wel lachen. Maar dat was in een tijd dat er niet zo gek veel goede junglers waren (de oude jungle), nu zijn er veel betere opties.
pi_115551986
Ja.. Ik koop altijd champs maar heb maar 2 runepages... Denk dat ik zo maar ff weer wat RP moet gaan kopen en dan die Rune Page bundel kopen.... Die Rengar klinkt wel gru ja en wou Diana mss ook wel halen
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:49:08 #72
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_115552004
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 12:46 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mjah ik heb een tijd met hem gejungled, dat was op zich wel lachen. Maar dat was in een tijd dat er niet zo gek veel goede junglers waren (de oude jungle), nu zijn er veel betere opties.
heb het niet over jungle, maar als bijv een "support" op bot voor de kill lane. Of mid. Of solo top (indien enemy champ zich daarvoor leent)

Boots+ pots> 2x dorans> brutalizer> IE of BT = gg. Gewoon er niet als eerste inspringen, ad of ap carry jumpen en hele team melten met een gemaxte E + armorpen = ziek
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_115552250
Zo'n kill lane is inderdaad ook wel leuk, maar ik ben niet zo goed in solo top met hem. Je kunt hem op zich met best veel champions gewoon uit de lane harassen en hij heeft niet echt sustain. Het is goed te doen op zich hoor, maar niet voor mij :P
pi_115552313
Panth is prima te doen top. Helaas valt hij lategame zo verschrikkelijk tegen, in tegenstelling tot andere tops.
Conscience do cost.
pi_115552456
Je kan Panth beter mid spelen, dan kan je daadwerkelijk ook wat doen met je ulti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')