Tja zulke potjes zitten er helaas gewoon tussen. Tipje: ga gewoon lekker aanklooien en experimenteren. De kans is 95% dat je verliest, kun je net zo goed gewoon fun hebben toch? Negeer de flamers en doe lekker waar je zin in hebt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Potje beginnen met een AFK'er, die verder ook nooit is op komen dagen in het potje. En een tweede persoon die om de minuut ging disconnecten! .......... 3v5! Lost case!
quote:
Ahri op?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:17 schreef tdrone het volgende:
Xerath
Graves OP
Shyvana OP in competetive maar niemand had het door
Fizz
Volibear
Ahri OP
Viktor UP
Sejuani UP
Ziggs OP (vooral de e)
Nautilus OP
Fiora
Lulu OP (vooral qua harass)
Hecarim
Varus
Darius tikkeltje OP
Draven
Jayce
Zyra OP
Met OP bedoel ik vanaf aan de sterke kant tegen het te sterke aan, tot aan Zwaar OP
Naast deze releases zijn er natuurlijk ook nog champs remade die OP waren zoals sivir
Vandaar dat ze Varus buffen en Hecarim niet nerfen.quote:
en diana moet een generfd worden. Het is gewoon free charge en je bent dood. Zelfs met akali werkt dat niet zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze Varus buffen en Hecarim niet nerfen.
En nautilus was bij zijn release misschien wel iets te sterk, maar mensen wisten niet hoe ze ermee moesten spelen (zijn jungle is vrij traag als je het niet goed doet) en hij werd sowieso weinig gespeeld in vergelijking met bijv. Darius en Zyra. Daar heb ik dus niet gek veel last van gehad. Van Zyra daarentegen.... Lulu was als support niet OP, maar het bleek dat ze als AP veel beter was. Dat kon Riot niet echt voorzien denk ik. Al met al was alleen Zyra recentelijk echt OP bij release naar mijn mening.
Nou ja en nee. Ik speel zelf Ahri ook dus wat dat betreft heb je gelijk. Al vind ik Veigar meestal niet lastig om tegen te spelen. Zolang je die slow zone maar ontwijkt is er niks aan de hand. Doe je dat niet dan ben je mid - late game gewoon hardstikke dood. En dan is veigar 15 tot 80 seconden waardeloos.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ahri op?Die skillshots zijn zo facking makkelijk om te dodgen. Ik heb nog nooit moeite gehad met een ahri, wellicht omdat ik hem zelf vaak speel.
Een goeie veigar is veel enger.
ahri was vies sterk op het begin met haar ult met extreem lage cooldown en tussen de dashes maar .5 sec cdquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:16 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ahri op?Die skillshots zijn zo facking makkelijk om te dodgen. Ik heb nog nooit moeite gehad met een ahri, wellicht omdat ik hem zelf vaak speel.
Een goeie veigar is veel enger.
een champ kopen natuurlijkquote:
Ik had die nieuwe champ Rengar gespeeld op de PBE. die was best wel hardquote:
Mjah ik heb een tijd met hem gejungled, dat was op zich wel lachen. Maar dat was in een tijd dat er niet zo gek veel goede junglers waren (de oude jungle), nu zijn er veel betere opties.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:44 schreef jagga het volgende:
[..]
een champ kopen natuurlijk
Heb pantheon weer opgepikt. Zowel in proving grounds als in SR. Wat is het toch een beest van een champ
heb het niet over jungle, maar als bijv een "support" op bot voor de kill lane. Of mid. Of solo top (indien enemy champ zich daarvoor leent)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ik heb een tijd met hem gejungled, dat was op zich wel lachen. Maar dat was in een tijd dat er niet zo gek veel goede junglers waren (de oude jungle), nu zijn er veel betere opties.
Daar ben ik het op zich wel mee eens ja. Alleen moet je dan zorgen dat je een jungler hebt met wat AP damage en een AP top hebt (vlad, rumble) anders kopen die gasten gewoon veel armor en verlies je hard mid/lategame.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef Jajong het volgende:
Je kan Panth beter mid spelen, dan kan je daadwerkelijk ook wat doen met je ulti
Klopt, alleen niet voor mij. Ik verlies mn lane meestal als ik hem probeer als top.quote:
Dat las ik al. Het was ook niet echt een reactie op jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Klopt, alleen niet voor mij. Ik verlies mn lane meestal als ik hem probeer als top.
Jep. Dat is 't grootste probleem met AD Casters zoals Panth & Talon enzo..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich wel mee eens ja. Alleen moet je dan zorgen dat je een jungler hebt met wat AP damage en een AP top hebt (vlad, rumble) anders kopen die gasten gewoon veel armor en verlies je hard mid/lategame.
Oh ok, ik dacht weer eens dat de hele wereld om mij draaidequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat las ik al. Het was ook niet echt een reactie op jou
Die zone is instant.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou ja en nee. Ik speel zelf Ahri ook dus wat dat betreft heb je gelijk. Al vind ik Veigar meestal niet lastig om tegen te spelen. Zolang je die slow zone maar ontwijkt is er niks aan de hand. Doe je dat niet dan ben je mid - late game gewoon hardstikke dood. En dan is veigar 15 tot 80 seconden waardeloos.
Echt he,quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:07 schreef Jajong het volgende:
Klopt, ik ben ook andere champs gaan spelen omdat 't te makkelijk werd.
Is ie echt zo sterk? Hoe kan het nou dan maplhite zoveel verschil maakt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Echt he,
9e match met malphite achter elkaar gewonnen nu![]()
Mijn ervaring is: in de lane heel erg sterk door die shield & constante harrass met je Q. Na je philo stone kan je ook veel Q's spammen zonder veel mana problemen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Is ie echt zo sterk? Hoe kan het nou dan maplhite zoveel verschil maakt?
Als ik er iets over opzoek kom ik op de forums van league of legends en daar is altijd iedereen het oneens met wat de OP te vertellen heeft. Standaard is dat.
nee hij is niet zo-sterk, het is gewoon dat mensen te dom zijn om te stoppen met vastgeroest tanky dps top kiezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Is ie echt zo sterk? Hoe kan het nou dan maplhite zoveel verschil maakt?
Als ik er iets over opzoek kom ik op de forums van league of legends en daar is altijd iedereen het oneens met wat de OP te vertellen heeft. Standaard is dat.
Morgana is volgens mij wel harder gebanned ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee hij is niet zo-sterk, het is gewoon dat mensen te dom zijn om te stoppen met vastgeroest tanky dps top kiezen.
mwah op zich kan hij tegen een vlad of swain ook aardig zijn lane houden hoor. Hij blijft gewoon enorm tanky, heeft een hele sterke ulti en aardige burst damage. Bovendien kan hij in teamfights aan de enemy carry blijven plakken en deze gedurende lange tijd uit de fight houden of zelfs killen. Gewoon een enorm goede teamfight presence.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee hij is niet zo-sterk, het is gewoon dat mensen te dom zijn om te stoppen met vastgeroest tanky dps top kiezen.
Bullshit. Allebei klote champions. Varus geen ad steroid of escape, sub-par in alle fases van een match. Hecarim zero damage en is een grap na z'n ult.quote:
Wel. Een vrij sterke trouwens. Eentje die hem een-niet-klote champion maakt.quote:Bullshit. Allebei klote champions. Varus geen ad steroid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |