Lees vaak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yorick hedder twee, de meeste nieuwe champs ook.
Zo jammer dat Forrellen bij hun zit..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:01 schreef tdrone het volgende:
net CLG eu gewonnen tegen ALTernate
die gast van alternate na het potje: "We forgot to ban anivia against froggen the first match"___________!
Darius is niet zo heel viable en diana is net 2 weken uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:17 schreef Skweezer het volgende:
Snoopeh is een baas!
maar Darius en Diana hebben maar 1 skin en de "standaard look" die noem ik nou niet heel slecht..
Darius en niet viable? Dat darius een noobchamp is en een faceroller, betekend niet dat hij niet viable is. Alsof 2k elo mensen hersenen hebben. Iedereen is viable!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Darius is niet zo heel viable en diana is net 2 weken uit.
Kom uit je droomwereldje. Darius kun je nog harder kiten dan nasus. Hij is echt niet beter dan andere offtanks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:09 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Darius en niet viable? Dat darius een noobchamp is en een faceroller, betekend niet dat hij niet viable is. Alsof 2k elo mensen hersenen hebben. Iedereen is viable!
je kan het best even op http://solomid.net/guides.php kijken voor een guide van de champ die je speelt. hierin staat welke masteries het best zijn en welke items het best zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:16 schreef GlenSpey het volgende:
Heb tot nog toe het meeste succes gehad met Siren. Heb ook Annie even geprobeerd maar die gaat wel ERG snel dood. Wat is trouwens het meest handig ingame, moet ik de items kopen die geadviseerd worden of niet? Mijn masteries heb ik in offense zitten... is dat een goeie keuze of kan ik beter voor defense gaan?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verschilt per champ. Wie is Siren?
Die heb ik zag ik netquote:
Darius word gespeeld door het minderwaardige volkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:37 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kom uit je droomwereldje. Darius kun je nog harder kiten dan nasus. Hij is echt niet beter dan andere offtanks.
Lekker genuanceerd zoals altijd! Ik begon je al te missen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:58 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Darius word gespeeld door het minderwaardige volk
Nait soezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lekker genuanceerd zoals altijd! Ik begon je al te missen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |