Ja, voor alles is wel wat te zeggen. Ik bedoel Shushei speelt ook AP Eve mid tegen M5 op 1 van de belangerijkste LANs van ´t jaar. Dat betekent niet dat ´t goed is. Dat is gewoon cheese. Iets wat normaliter niet ideaal is doen om je tegenstander off their game te gooien zeg maar. Maar als je dat te vaak doet is ´t heel makkelijk te counteren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk, ja. Maar dat neemt niet weg dat dat (mits de omstandigheden/compo het toelaten) heel erg goed kan werken.
[..]
Let maar op, die gaan je carrien.
Bij zo'n score ligt het denk ik evenveel aan de Morgana als aan julliequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:32 schreef Jajong het volgende:
En geloof 't of niet, net nu ik dat type gaat iemand AD Sion bot en GP top in mijn game.
[..]
Ja, voor alles is wel wat te zeggen. Ik bedoel Shushei speelt ook AP Eve mid tegen M5 op 1 van de belangerijkste LANs van ´t jaar. Dat betekent niet dat ´t goed is. Dat is gewoon cheese. Iets wat normaliter niet ideaal is doen om je tegenstander off their game te gooien zeg maar. Maar als je dat te vaak doet is ´t heel makkelijk te counteren.
En zolang Ninja Tabi nog steeds de dmg van GP´s Q reduced, is ´t lastig lanen met ´m. Ik heb de game wel gewonnen maar dat was meer omdat hun Morgana 2/15 ging ofzo dan door leetness van ons.
yep, ik ben nu net met vladimir en malzahar begonnen, al best goed mee aan het worden, en je ziet ze juist door hun zwaktes tegenover de huidige meta steeds minder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vind het eigenlijk alleen maar mooi. Hoe harder het gaat, hoe minder sommige champs gespeeld worden, hoe leuker die vaak zijn om te spelen.
Het duurt meestal 20 a 30 sec.. , en vaak nog minder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:27 schreef GlenSpey het volgende:
Tutorials gedaan en heb inmiddels Ashe gekocht. Sta nu op searching for matches al 10 minuten, duurt het altijd zo lang?
Op welke match ben je aan het zoeken? Het is idd meestal maar 20 seconden. Wat je het beste kan doen, is Summoner's Rift Blind Pick pakken, die is veruit het vlugste.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:27 schreef GlenSpey het volgende:
Tutorials gedaan en heb inmiddels Ashe gekocht. Sta nu op searching for matches al 10 minuten, duurt het altijd zo lang?
Teemo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef dustbrain het volgende:
Eigenlijk kun je aan de hoeveelheid skins van een champion zien hoe viable hij is.
Dat werkt dus ECHT NIET héquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef dustbrain het volgende:
Eigenlijk kun je aan de hoeveelheid skins van een champion zien hoe viable hij is.
Soraka, Teemo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef dustbrain het volgende:
Soraka was nieuwquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HAHAHAHA SPUIT ELF ASDF ASDF ASDF AHAHAHAHASD FSADF
Kan ik ook eens![]()
Nou oké. Maar een champ met 2 skins is vaak minder viable dan een champ met veel skins.quote:
I call bullshit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nou oké. Maar een champ met 2 skins is vaak minder viable dan een champ met veel skins.
Zyra leren spelen danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:56 schreef Skillstorm het volgende:
Heb Zyra gister tegen bots geprobeerd even.
Je hebt niks aan de bitch als al die bots wegrennen voor hun leven.
Nope, had er niks mee te maken.quote:
Yorick hedder twee, de meeste nieuwe champs ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nou oké. Maar een champ met 2 skins is vaak minder viable dan een champ met veel skins.
Yorick.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yorick hedder twee, de meeste nieuwe champs ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |