Tong in oor?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen als je je vinger of tong naar binnen brengt
Als ik alleen al naar je kijk spring je al bijna bovenop me.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag ook doen alsof je aan iemand zit, een "hover hand" geldt ook.
DUS: van te voren niet alleen even douchen, maar ook het oorstokje gebruiken!quote:
En je vindt het lekker ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik alleen al naar je kijk spring je al bijna bovenop me.
Ja maar jij hebt DIE blikquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik alleen al naar je kijk spring je al bijna bovenop me.
Dan nogquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DUS: van te voren niet alleen even douchen, maar ook het oorstokje gebruiken!
Waarom was mlig ineens weg gister?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor jou maak ik een uitzondering.
[..]
Ik val op vrouwen.
[..]
Je hebt zelfs haarseks.
Eerst oren uitspuiten dan?quote:
Ik hou het wel bij het lelletjequote:
Hij ging niet blijven slapen zei hij. Toen was hij ineens weg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom was mlig ineens weg gister?
Volgende keer pak ik zijn sleutels af
Heel zachtjes met je vinger over 't bovenste randje aaienquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga de hondjes uitlaten en een poging te doen om te slapen!
truste alvast
Ik had het over de tong, wat mijn vingers doen is weer een heel ander verhaalquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heel zachtjes met je vinger over 't bovenste randje aaien
Slaap lekker, ik duik ook zo, half 6 weer de wekkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
truste alvast
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef marbasnarf het volgende:
truste alvast
Jij loopt wel heel hard van stapel danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had het over de tong, wat mijn vingers doen is weer een heel ander verhaal
Oei.. Vroeg...!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik duik ook zo, half 6 weer de wekker
Hoezo? Misschien zap ik wel danquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij loopt wel heel hard van stapel dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |