Dat scheelt idd al veelquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja met de juiste persoon en op de goede manier uiteraard
Hand op blote buik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn oor wil ik wel op tshirt hebben, maar mn hand meestal op blote buik (goh... dit klintk wel heel willekeurig, maar doe dat heus niet bij zomaar visite ofzo)
ja, sorry... als jij je benen niet scheert denk ik dat je een man ben en kruip ik gewoon tegen je aan hoorquote:
Viel het tegen geen haar op mijn buik?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, sorry... als jij je benen niet scheert denk ik dat je een man ben en kruip ik gewoon tegen je aan hoor
Lul nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hand op blote buik.
Maar dan wel bij vrouwen. Natuurlijk. Ik ben niet gay. Echt niet.
Kennelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
Hebben we het over een behaarde of een kale buik?
Ja maar huuuh.. Daar komt seks van en dat is gewoon vies enzo!quote:
ghehehehehe hoef je je niet voor te schamen, ik val ook op mannenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hand op blote buik.
Maar dan wel bij vrouwen. Natuurlijk. Ik ben niet gay. Echt niet.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar huuuh.. Daar komt seks van en dat is gewoon vies enzo!
Niet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn oor wil ik wel op tshirt hebben, maar mn hand meestal op blote buik (goh... dit klintk wel heel willekeurig, maar doe dat heus niet bij zomaar visite ofzo)
Dan heb je niets te klagen toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar huuuh.. Daar komt seks van en dat is gewoon vies enzo!
Wel hoorquote:
Dan nog, die natte bende enzo.. Bah..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
je moet wel even douchen van te voren
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, die natte bende enzo.. Bah..
Dat ligt eraan hoe je eraan zit natuurlijk, je kan aan zijn oorlel trekken maar denk niet dat dat werktquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
Krijg je tegenwoordig al seks van het aan iemands oren zitten, of begrijp ik het nou niet?
Je mag ook doen alsof je aan iemand zit, een "hover hand" geldt ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
Krijg je tegenwoordig al seks van het aan iemands oren zitten, of begrijp ik het nou niet?
Ligt eraan wat je in die oren stoptquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
Alleen als je je vinger of tong naar binnen brengtquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
eh... nou ik deed t ook vaak onbewust, vlak voor ik in slaap viel enzo... dak dan iemand zn haar / oren frum... raak ik rustig van ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:
Ik val op vrouwen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehehe hoef je je niet voor te schamen, ik val ook op mannen
Je hebt zelfs haarseks.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |