Wilde het net zeggenquote:
dat maakt me niet zo erg uit, als t maar geen apen-vergelijking wordt want dan kriebelt t aan mn neus als ik tv kijk (en tegen iemand zn buik aan lig dus)quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dezen? Ik lees allemaal rare dingen over mij. Ik behoud mijn maagdelijkheid gewoon nog na 1 september hoor ik ben godverdomme niet getrouwd
er is dus gene weg meer terugquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb jij niks over te vertellen, Silk en ik hebben alles al geregeld
Hij moet zijn shirt dan uit doen van jou?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat maakt me niet zo erg uit, als t maar geen apen-vergelijking wordt want dan kriebelt t aan mn neus als ik tv kijk (en tegen iemand zn buik aan lig dus)
Nee het is best lekker zacht hoor. En goede buikspieren met een goed dempend laagje eroverquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat maakt me niet zo erg uit, als t maar geen apen-vergelijking wordt want dan kriebelt t aan mn neus als ik tv kijk (en tegen iemand zn buik aan lig dus)
gheheh (ik knorde van t lachen) MOET niet, maar vind t wel lekker...quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij moet zijn shirt dan uit doen van jou?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Van m'n orgen blijven ze echt wel af
Ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh (ik knorde van t lachen) MOET niet, maar vind t wel lekker...
Ohquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb jij niks over te vertellen, Silk en ik hebben alles al geregeld
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dezen? Ik lees allemaal rare dingen over mij. Ik behoud mijn maagdelijkheid gewoon nog na 1 september hoor ik ben godverdomme niet getrouwd
mn oor wil ik wel op tshirt hebben, maar mn hand meestal op blote buik (goh... dit klintk wel heel willekeurig, maar doe dat heus niet bij zomaar visite ofzoquote:
Nou ja met de juiste persoon en op de goede manier uiteraardquote:
Dit waardeer ikquote:
Laatst deed je dat ook bij mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn oor wil ik wel op tshirt hebben, maar mn hand meestal op blote buik (goh... dit klintk wel heel willekeurig, maar doe dat heus niet bij zomaar visite ofzo)
Dat bedoelen we toch ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is het fucking probleem ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |