Haha, baas.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En op 15 minuten een heel goed massagesalon wat ik hoorde
Die is illegaal. Sssttt.quote:
quote:
juist, maar wederom: handig om te wetenquote:
De Noxx.... die ken ik nog welquote:
Slim...!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ook handig om te weten mocht ik een wanhopige deerne treffen die ik zelf niet wil raken
niet wat jij bedoelt, maar moest er toch aan denkenquote:
Mika zou daar zomaar kunnen staan hoor, hij is uit de kastquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet wat jij bedoelt, maar moest er toch aan denken
Volgens klanten die ik 2 weken geleden daar heen gebracht heb zat het vol kneusjesquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
De Noxx.... die ken ik nog wel
Beetje 'Oeh kijk mij hip en modieus zijn' tent...
Hoewel ik d'r al een hele tijd niet geweest ben.
verbaasd dat iemand...?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Mika zou daar zomaar kunnen staan hoor, hij is uit de kast
Ik hou niet van krullen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
verbaasd dat iemand...?
maar die krullen
Oh, ik neem m'n persoonlijke masseur mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En op 15 minuten een heel goed massagesalon wat ik hoorde
ik vind haar krieben fijnquote:
Serieus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens klanten die ik 2 weken geleden daar heen gebracht heb zat het vol kneusjes
Het hoeft daarvoor toch niet te krullen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind haar krieben fijn(maar niet op iemand zn rug
)
En iemand zijn "kuiltje"? (binnenkant van je arm, bij je elleboog)quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
)
Buik en borst wel?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
)
oren frummenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En iemand zijn "kuiltje"? (binnenkant van je arm, bij je elleboog)
Ja echt, 't viel allemaal wat tegen enzo..quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan is het nogal veranderd ondertussen.
Nouja toen ik er kwam bestond het nog niet zo lang. Maar ik ben maar 2 keer geweest, toen had ik het wel gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |