Yep straat er vlak bij zit vol met eettentjes.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo, dan heb ik al een vermoeden
Wel ideale locatie!
Spreek je vermoeden eens uitquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo, dan heb ik al een vermoeden
Wel ideale locatie!
Jup, en dichtbij de Meirquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep straat er vlak bij zit vol met eettentjes.
"Ja, dat is toevallig één van mijn specialiteiten. Ons Marieke zegt altijd: Nou pa, hoe jij die slechte grappen maakt he, zo is er geen één."quote:
Hé daar sliep ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, twee nachten midden in het centrum. Tegenover Antwerpen Zoo.
Astrid hotel denk ikquote:
Klopt. Schijnt een erg goed hotel te zijn. We gaan het zienquote:
Nee ik sliep ergens anders, echt recht tegenover de ingang van Antwerpen Zooquote:
Jup, goede recenties ook!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Schijnt een erg goed hotel te zijn. We gaan het zien.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel weer een mooie titel voor een nieuw deel in de stripreeks die XFX wilde maken.
Het Pandaparadijs.
suske en wiske en de panda pooierquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel weer een mooie titel voor een nieuw deel in de stripreeks die XFX wilde maken.
Het Pandaparadijs.
Mede daarom ook uitgekozenquote:
Reddison Blu Astrid, jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee ik sliep ergens anders, echt recht tegenover de ingang van Antwerpen Zoo
Jij gaat naar het Radisson Blue? Zag er wel mooi uit van buiten.
Hahahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
suske en wiske en de panda pooier
En op 15 minuten een heel goed massagesalon wat ik hoordequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mede daarom ook uitgekozen. En dat er een zwembad en een jacuzzi, sauna's en stoombaden zijn is ook wel een grote plus.
[..]
Reddison Blu Astrid, ja. De foto's zijn ook erg mooi en de recenties lovend. Ben benieuwd.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En op 15 minuten een heel goed massagesalon wat ik hoorde
en goedkope prostitutie toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
En op 15 minuten een heel goed massagesalon wat ik hoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |