das een van mijn specialiteiten jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij kan goed visualiseren blijkbaar.
Goed gevonden wel. Al lang geen drilboorgrappen meer gehoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik dril als drommel, dat doet het altijd goed
Praten gaat moeilijk. Je kunt hem wel aaien en frisbee gooien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? Ik moet toch eens met Obi gaan praten dan, dat hij zomaar iedereen likt
Weet je niet meer dat je me dat gisteren hebt vertelt toen je aangeschoten was?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe weet jij datmijn maagdelijke hondje..... wat heb je gedaan
Laat dat maagdelijke maar wegquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe weet jij datmijn maagdelijke hondje..... wat heb je gedaan
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, met je pandatuin?
Ik praat Obi doet net of hij luistertquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed gevonden wel. Al lang geen drilboorgrappen meer gehoord.
[..]
Praten gaat moeilijk. Je kunt hem wel aaien en frisbee gooien.
[..]
Weet je niet meer dat je me dat gisteren hebt vertelt toen je aangeschoten was?
Was vlak voordat je je shirt uitdeed.
Oeh, win win situatiequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter blijven ze dat doen. Des te meer vrouwen blijven er over voor mij.
Ah, welke andere specialiteiten mag ik nog noteren in mijn notepadbestand?quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das een van mijn specialiteiten ja
Ik schep niet graag opquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daarom heb jij zoveel pandas, je roept dat soort dingen te weinig
ohja... nu weet ik t weer, heb alles verdrongen, was niet veel soeps daarnaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je niet meer dat je me dat gisteren hebt vertelt toen je aangeschoten was?
Was vlak voordat je je shirt uitdeed.
Ik vind zelf dat het wel meevalt... Twee setjes, 4 ondergoed, bikini, spijkerbroek, t-shirt, jurkje, sweater, vest, birkenstocks.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met teveel inpakken
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... nu weet ik t weer, heb alles verdrongen, was niet veel soeps daarna
Dat vind ik ook wel een soort van afknapperbegrip als het over seksuele uitspattingen gaat.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ach... Je kunt daar genoeg kopenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het wel meevalt... Twee setjes, 4 ondergoed, bikini, spijkerbroek, t-shirt, jurkje, sweater, vest, birkenstocks.
En wat ik dinsdag aan doe, dan. Maar dat zit niet in de tas. Toiletspullen moeten er nog bij.
dat, kinders... horen jullie de volgende keerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, welke andere specialiteiten mag ik nog noteren in mijn notepadbestand?
Ow snap.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach... Je kunt daar genoeg kopen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
dat, kinders... horen jullie de volgende keer
Overnacht je ergens in het centrum?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel ja. Ik moet ook nog handdoeken meenemen. Maar die zit nog in de was. Het badlaken, that is.
Ja, twee nachten midden in het centrumquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Overnacht je ergens in het centrum?
hoor je dat fax... samzz slaapt ook vlak bij de panda'squote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, twee nachten midden in het centrum. Tegenover Antwerpen Zoo.
Oooo, dan heb ik al een vermoedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, twee nachten midden in het centrum. Tegenover Antwerpen Zoo.
Ik wilde het net zeggen jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoor je dat fax... samzz slaapt ook vlak bij de panda's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |