quote:'Sluiting reis door Britse popgeschiedenis'
Details sluitingsceremonie gelekt
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold in de Britse krant Daily Telegraph. „We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië”, aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.
Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als „angstaanjagend nauwkeurig”, maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen.
Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Turncommentator Hans van Zetten is door de NOS gevraagd verslag te doen van de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen. Hij zal dat samen doen met presentatrice Dione de Graaff.
Van Zetten viel de afgelopen week op door zijn enthousiaste verslag van de gouden rekstok-oefening van Epke Zonderland. Hij was nadien 'trending topic' op twitter. Het verzoek om zondagavond het commentaar te doen bij de slotceremonie was overigens al daarvoor gedaan, zegt hij.
De NOS laat weten dat er meerdere redenen waren om Van Zetten te vragen, en spreekt van "een mooie blijk van waardering voor al het goede werk dat hij heeft verricht".
Rumoured performances include the following:quote:Tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen zullen de Spice Girls optreden. Geruchten daarover die al langer de ronde deden, zijn bevestigd door foto's van de repetities in de Britse schandaalkrant The Sun.
The Spice Girls, opgericht in 1996, was een van de best verkopende meidengroepen uit de popgeschiedenis. De groep bestond oorspronkelijk uit vijf zangeressen, van wie er één - Ginger Spice Geri Halliwell - al in 1998 afscheid nam.
De overige vier, Victoria Beckham (Posh), Emma Bunton (Baby), Melanie Chishom (Sporty) en Melanie Brown (Scary), gingen nog door tot 2001. Daarna stopte de productie van nieuwe albums en concerten.
Ook George Michael en Pet Shop Boys
In 2007 traden de vijf dames toch weer samen op tijdens de 'Return of the Spice Girl'-tour, waarbij ze diverse landen aandeden. Ook brachten ze twee nieuwe songs uit. Daarna ging ieder zijn eigen weg.
Tussen de groepsleden zouden veel onderliggende spanningen en ruzies zijn. Een nieuwe reünie leek dan ook niet erg waarschijnlijk. Maar de foto's in The Sun bewijzen het tegendeel. Posh, Scary, Baby, Sporty en Ginger Spice zijn daarop te zien terwijl ze zingen en dansen op de daken van Londense taxi's.
De vijf dames zijn niet de enigen die gespot zijn bij de repetities. Ook George Michael, Annie Lennox, Kate Bush, Brian May, The Kaiser Chiefs, Madness en de Pet Shop Boys zullen waarschijnlijk zondag optreden.
roemeniequote:
Al kon het ook nog ELO zijn maar dat is een kloonquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hoorde Beatles van 10km afstand aankomen
Dat is 3D.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef SkrinX het volgende:
Meer mensen last van 2x het zelfde beeld langs elkaar op BBC HD (ziggo) ?
Voor 3d? Ik wil ook 3dquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef SkrinX het volgende:
Is dat niet de 3D-uitzending?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef SkrinX het volgende:
'ZE STAAAAAAANNNNN !!!!!'quote:
Dat heet 3Dquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef SkrinX het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef SkrinX het volgende:
Moet je een 3D TV voor hebben hequote:
moet je 3d brilletje opzetten, dan ziet het er super uitquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef SkrinX het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Sasman het volgende:
[..]
Kun je zijn adres ook geven? Danke!
Bij George Michael zometeen:quote:
Ja idd, net als bij de opening. Die Chinezen hadden het dan wel wat strakker geregeld, vind ik persoonlijk ook wat toffer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef Onnoman het volgende:
ik vind het eigenlijk net iets te rommelig allemaal
alsof ik 35 ogen ofzo
[ afbeelding ]
Hehe, top 2000 addictquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Godver wat krijg ik weer zin in de Top 2000. Nog 5 maanden_O_
Top 2000 is heerlijk ja, heb ik altijd zin inquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Clashquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
hadden london's burning moeten doen
ooooh slecht van je Cee!!quote:
later als je groot bent praat je wel anders over muziek.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij George Michael zometeen:
Uitgangswaarde: 8.0. Een 7 voor de uitvoering, met één hand, door naar de gaylord.
Ik vind het leuk wat Hans doet, vertellen over zijn passie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh god, Hans van Zetten kan echt nergens anders over praten dan over handstanden en bovenbalans
Ik verkas naar 40+, ik ken t ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken dit dan weer wel, maar die guppies van toenstraks niet
[..]
Uitgangswaarde: 8.0. Een 7 voor de uitvoering, met één hand, door naar de gaylord.
[..]
Meer 60's eigenlijk. Lolaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef wdn het volgende:
[..]
ooooh slecht van je Cee!!
Jaren 70 rock
ja dat is het bij mij ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
100* beter dan een 13 in een dozijn boybandje..quote:
Is toch zo?quote:
Ik niet... wat een slechte zang...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Onnoman het volgende:
hij zingt wel vals
maar schijnbaar zijn de originele dat ook.. ennuhh i allow it
Niemand reageert ook op elkaar, alleen maar posten wat je ziet (en wat iedereen dus ziet).quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Onnoman het volgende:
alles gaat zo rete snel hier dat ik mn eigen berichten niet eens meer kan volgen
onder welke grafsteen ben jij zojuist wakker geworden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Axia het volgende:
Ken het liedje ook niet, maar klinkt wel leuk
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat zingt die vent vals zeg.
Nu ben je een hipster morph, sorryquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben 30- en ken dit uiteraard. Vroeger werd er veel betere muziek gemaakt. Nog echte klassiekers!
Vroeger was alles beter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben 30- en ken dit uiteraard. Vroeger werd er veel betere muziek gemaakt. Nog echte klassiekers!
Ik ben meer in shock dat we over 4 maanden al weer in de kerstballen en oliebollen zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef wdn het volgende:
[..]
ja dat is het bij mij ook.
zat me iets dwars en wist het maar niet![]()
dank
Ja, ik ben normaal wel van de gouwe ouwe nummers, The Kinks ken ik ook wel maar dit, nooit van gehoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef wdn het volgende:
[..]
ooooh slecht van je Cee!!
Jaren 70 rock
De hele avond alleen maar muziek voor bejaarden, hipsters en homo's dus dan kun je net zo goed weg blijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch zo?
alleen bejaarden en hipsters die dit luisteren
Komt door drank drugs en sexquote:
Het is nu ook nog een beetje vroeg om van hedendaagse muziek te zeggen dat het klassiekers zijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en de pet shop boys dan, wat moest dat dan voorstellenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Felixa het volgende:
Hij zingt iig wel live in tegenstelling tot die jochies net.
Die hebben baard in de keelquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Felixa het volgende:
Hij zingt iig wel live in tegenstelling tot die jochies net.
Het is uit de jaren 60 lees ik. Toen was ik er nog nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Onnoman het volgende:
[..]
onder welke grafsteen ben jij zojuist wakker geworden?
ken je klassiekers wijfie
Mostly gewoon zijn kop houden dus. Hij en Dione hebben een eenvoudige avond op deze manierquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Ik vind het leuk wat Hans doet, vertellen over zijn passie.
19.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Lola geweldig nummer![]()
Hoe oud ben jij
Jammer dat Matthijs van Nieuwkerk zo'n vervelend mannetje is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 2000 is heerlijk ja, heb ik altijd zin in
serieus ja?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De hele avond alleen maar muziek voor bejaarden, hipsters en homo's dus dan kun je net zo goed weg blijven.
Of het echte klassiekers zijn merk je ook pas 10 á 20 jaar later, dus dit is nogal makkelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
nee.. toen hitler geboren was, bestond je ook niet.. maar toch ken je hem..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Axia het volgende:
[..]
Het is uit de jaren 60 lees ik. Toen was ik er nog niet
Bullshit. Dit zijn klassiekers die helaasin deze tijd niet meer gemaakt worden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is toch zo?
alleen bejaarden en hipsters die dit luisteren
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nee.. toen hitler geboren was, bestond je ook niet.. maar toch ken je hem..
Onzin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bullshit. Dit zijn klassiekers die helaasin deze tijd niet meer gemaakt worden.
Maar Ray kreeg ik niet bij Geschiedenisquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik skip agogo gewoonquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat Matthijs van Nieuwkerk zo'n vervelend mannetje is.
Dat wel, maar dit hadden ze 'm niet aan moeten doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Malahide het volgende:
Helaas niet zo heel veel meer van Ray over, fysiek en qua stem. Blijft een held.
Bullshit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
sommige dingen moet je zelf uitzoekenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Axia het volgende:
[..]
Maar Ray kreeg ik niet bij Geschiedenis
Daar hoor ik bij maar ken t toch echt niet. One direction dan weer welquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik verkas naar 40+, ik ken t ook
Mathijs en Top 2000 is_O_quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat Matthijs van Nieuwkerk zo'n vervelend mannetje is.
Ik ken hem niet,hij lijkt me wel een aardige kerel!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik ben het ook al weer vergetenquote:
ali bquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn hemel, wat wordt de sluitingsceremonnie van 2028?
4 uur lang
Jan Smit
Frans Bauer
Dre Hazes
Nick en Simon
Ik luister sowieso al jaren de top 2000 en volg heel veel qua muziekquote:
Ali Bquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
4 uur lang
Jan Smit
Frans Bauer
Dre Hazes
Nick en Simon
Shalalie Shalalaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
4 uur lang
Jan Smit
Frans Bauer
Dre Hazes
Nick en Simon
jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die de ceremonie in 3d kijkt? (op een 3d tv)
hitler is een vrouw kneusjequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Ik ken hem niet,hij lijkt me wel een aardige kerel!
Posten, kent u die sport. Dat doen we allemaal achter ons computertje op uw veilige zolderkamer.quote:
Vroeger werd er nog meer troep gemaakt dan tegenwoordig, maar om die reden hoor je het tegenwoordig ook niet meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of het echte klassiekers zijn merk je ook pas 10 á 20 jaar later, dus dit is nogal makkelijk.
Ben blijquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef golfer het volgende:
Troost jullie: ik had nog nooit van die kinderen van One Direction gehoord.
Ouwe lulquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef golfer het volgende:
Deze ken ik ook niet. Is van na mijn tijd.
De Toppers!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
4 uur lang
Jan Smit
Frans Bauer
Dre Hazes
Nick en Simon
Noem een nummer als Stairway to Heaven van deze tijd? Is er niet.quote:
Het is eerderquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die de ceremonie in 3d kijkt? (op een 3d tv)
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Posten, kent u die sport. Dat doen we allemaal achter ons computertje op uw veilige zolderkamer.
Ook van de kruk niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen flatterende jurk zo op die kruk.
Waarschijnlijk komt John de Mol met een talentenjacht om de ''artiesten'' te vinden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
4 uur lang
Jan Smit
Frans Bauer
Dre Hazes
Nick en Simon
Bij dit meissie is dat wel terecht, zingt redelijk valsig.quote:
En? Een Toegevoegde waarde?quote:
Rinusquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
4 uur lang
Jan Smit
Frans Bauer
Dre Hazes
Nick en Simon
Samen met yes-rquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Die leipe mocro flavour,zie je hem al daar zo staan
605.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef tralalala het volgende:
Waar kan je het in 3d zien dan???
Heb Ziggo maar BBC 1t/m 4 is gewoon in 2d
Voorprogramma van Coldplay in Ahoyquote:
stairway to heaven is overrated bullshit jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Noem een nummer als Stairway to Heaven van deze tijd? Is er niet.
Totaal nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij dit meissie is dat wel terecht, zingt redelijk valsig.
Ik vind haar wel goed klinken eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij dit meissie is dat wel terecht, zingt redelijk valsig.
Het wereldrecord staat dan nog steeds op die van Tong. Dan mag iedereen dat proberen te verbreken in 14 dagenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
We're all wonderful people.
En dan alleen maar Chinezen en Britten laten zien.
Hier op de BBC is 't lekker rustigquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Stefan het volgende:
Doet me herinneren aan Live Aid, daar zaten de VARA presentaroren ook door de muziek heen te blaten
Kanaalnummer idd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef tralalala het volgende:
Waar kan je het in 3d zien dan???
Heb Ziggo maar BBC 1t/m 4 is gewoon in 2d
Dat is altijd he.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef zoem het volgende:
Minder spectaculair dan de opening. Beetje chaotisch ook.
Dit stukje is wel weer mooi met die tranen
BBCquote:
Gelijk ook de sfeer er weer uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef F_JD het volgende:
Alweer Emeli Sandé?! Dat is de 3e keer in deze ceremonies, kappen nou!
Juh en Aziatenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Laten ze nu alleen maar Britten zien?
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Laten ze nu alleen maar Britten zien?
ja op Goldie Sayers na danquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Jessica Ennis... de leukste van alle Britsen
Ja maar geen HD, kies voor HD boven audioquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier op de BBC is 't lekker rustig
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
stairway to heaven is overrated bullshit ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |