Zit een spelfout in die maar niet verbeterd wordt, dus serieus hoeven we die OP ook niet te nemen, net als jou en mij overigens!quote:
Ga je serieus moeilijk doen over dat er Feyenorod staat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit een spelfout in die maar niet verbeterd wordt, dus serieus hoeven we die OP ook niet te nemen, net als jou en mij overigens!
Meer over jou eigenlijk, maar soit! Dat doet er niet toe! Ja dus!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je serieus moeilijk doen over dat er Feyenorod staat?
Ze hebben afgelopen seizoen 6e gestaan en - niet alleen is hij niet ontslagen - ze zijn uiteindelijk nog kampioen geworden ook. De Boer kan doe wat hij wil hij gaat niet ontslagen worden. Daarbij komt dat Ajax waarschijnlijk wel bij de top 3 gaat eindigen qua spelers horen ze daar wel thuis iigquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook als ze straks 6e of nog lager staan?
Hopelijk heeft hij de zaakjes overmorgen weer op ordequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:15 schreef Rickazio het volgende:
Maaskant blijft ongeacht het resultaat tot sws het einde van het seizoen.
komt goudquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij de zaakjes overmorgen weer op orde
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef zerokil het volgende:
HAHAHA mensen die denken dat Advocaat ontslagen wordt...
Bereid je een beetje beter voor, hij heeft een contract van 1jaar..
Als je dan al kansloos bent, word je je juist niet ontslagen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets zegt als hij bij de winterstop al kansloos is voor de titel.
In ieder geval nog Europees voetbal halen en minder gezichtsverlies leiden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:06 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als je dan al kansloos bent, word je je juist niet ontslagen?
Want er valt niks meer aan te veranderen..?
PSV eindigt sowieso in de Top 4quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In ieder geval nog Europees voetbal halen en minder gezichtsverlies leiden.
hij is geen coachquote:
Dat valt volgens mij juist heel erg mee... doet het toch prima de laatste jarenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:33 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind Ruud Brood ook echt zo'n trainer die elk jaar ontslagen wordt
Dat klopt. Toch heeft hij dat imago bij mij nog steeds een beetje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij juist heel erg mee... doet het toch prima de laatste jaren
quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |