Ook dan ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook als ze straks 6e of nog lager staan?
6e plek is dan ook ietwat overdreven misschien. maar een 4e of 5e plek zou mij in ieder geval niks verbazen, maar alles zal logischerwijs van de concurrentie afhangen. Ben wel van mening dat Ajax behoorlijk aan kwaliteit heeft ingeleverd en in mijn ogen helemaal niet zo'n geweldige selectie heeft. En, maar dat is puur persoonlijk, ik vind Frank de Boer geen goede trainer. Maar we gaan het zien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook dan ja.
Sowieso zie ik dat niet gebeuren trouwens. Vond ons gewoon knap spelen vandaag. Maar dat geheel terzijde
Ajax heeft met Anita en Vertonghen de 2 beste spelers ingeleverd idd. Maar er is vanuit de directie besloten dat er een nieuwe beleid is en dat er dus niet 'zomaar' nieuwe spelers gehaald worden. Dan zullen ze er ook begrip voor hebben dat we een jaartje geen kampioen worden. Zeker na 2 kampioensjaren waarin iemand als FdB al wat crediet heeft opgebouwd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
6e plek is dan ook ietwat overdreven misschien. maar een 4e of 5e plek zou mij in ieder geval niks verbazen, maar alles zal logischerwijs van de concurrentie afhangen. Ben wel van mening dat Ajax behoorlijk aan kwaliteit heeft ingeleverd en in mijn ogen helemaal niet zo'n geweldige selectie heeft. En, maar dat is puur persoonlijk, ik vind Frank de Boer geen goede trainer. Maar we gaan het zien.
Tuurlijk zal er vanuit de directie in eerste instantie begrip zijn. Maar wat als de supporters zich gaan roeren, jij weet zelf ook hoe kritisch het Ajaxpubliek is. Dan moet ik het nog maar zien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax heeft met Anita en Vertonghen de 2 beste spelers ingeleverd idd. Maar er is vanuit de directie besloten dat er een nieuwe beleid is en dat er dus niet 'zomaar' nieuwe spelers gehaald worden. Dan zullen ze er ook begrip voor hebben dat we een jaartje geen kampioen worden. Zeker na 2 kampioensjaren waarin iemand als FdB al wat crediet heeft opgebouwd.
Vind ik wel ja. Niet enkel en alleen, maar FdB heeft er zeker een groot aandeel in gehad.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk zal er vanuit de directie in eerste instantie begrip zijn. Maar wat als de supporters zich gaan roeren, jij weet zelf ook hoe kritisch het Ajaxpubliek is. Dan moet ik het nog maar zien.
De kampioenschappen de afgelopen 2 seizoenen zijn natuurlijk niet echt de verdienste van De Boer geweest, of vind jij van wel?
Lol, waar slaat dit op?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
De kampioenschappen de afgelopen 2 seizoenen zijn natuurlijk niet echt de verdienste van De Boer geweest, of vind jij van wel?
Maaskant heeft het goed gedaan bij NAC hoor. Lijkt me een prima trainer voor Groningen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:13 schreef kijkmij het volgende:
Ik hoop Robert Maaskant.
Ik heb hem nooit wat gevonden en was dan ook zeer ontstemd toen ik hoorde dat hij trainer van FCG werd (waar ik al jaren een seizoenkaart van heb). Ik heb hem tot nu toe alleen nog maar popi-jopi gedrag zien vertonen in de plaatselijke media, bij de open dag en bij de oefenwedstrijden. Nu hij na de eerste wedstrijd al onderuit gaat met zijn team begint hij al om zich heen te slaan en spelers publiekelijk af te maken. Alsof een speler daar meer vertrouwen door krijgt.
Ik zat de wedstrijd te kijken op EL en had gewoon het idee alsof de vorige trainer (Huistra) nog op de bank zat, het was weer hetzelfde passieve en statische spel. Dat je als Groningen bij Twente verliest oke, maar niet op deze manier.
Dick Advocaat moet ook uitkijken en Fred Rutten heb ik ook niet echt vertrouwen in. Die heeft denk ik straks ook alle tijd om met zijn vrouw een kerstboom uit te zoeken. Is wel sneu voor hem want dat is dan de zoveelste mislukking op rij.
Verder lees ik hier dat een aantal mensen denken dat Verbeek de kerst niet haalt? Ik denk dat hij het wel weer goed gaat doen. Ik zou hem zelfs wel graag bij FCG zien. Dus wat dat betreft hoop ik wel dat het uitkomt: Verbeek er uit bij AZ, FCG trapt Maaskant er vervolgens uit en dan kan Verbeek als interim het seizoen bij Groningen afmaken en dan gaan we volgend seizoen met Verbeek verder of Erwin Koeman komt dan naar Groningen.
En als Verbeek niet kan als interim (omdat hij waarschijnlijk toch bij AZ blijft) haal dan wat mij betreft Co Adriaanse maar om het seizoen af te maken als interim. Alles beter dan die lul van een Maaskant. Ik zou bijna zeggen: ik heb nog liever Aad de Mos de rest van dit seizoen dan Maaskant. Nou ik ga nu maar slapen. Ik geloof dat ik nu last van slaapgebrek begin te krijgen. Aad de MosHoewel?.......
Mwa.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:27 schreef remcoP het volgende:
FC Groningen: Robert Maaskant
sc Heerenveen: Marco van Basten
Twente: Steve McClaren
Vitesse: Fred Rutten
Twente kan dan wel een goede groep hebben, als ik zie wat Steve de tweede seizoenshelft van vorig jaar heeft gepresteerd dan krijg ik toch wel snel mijn twijfels of hij zal blijven. Zelfde Met Rutten vorig jaar bij PSV, bovendien heb ik geen hoge pet van hem op. Marco heb ik gewoon op gevoel gekozen, zonder echt duidelijke reden eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mwa.
Heerenveen heeft geen verwachtingen. Twente een erg goede spelersgroep en geen zin in alweer een nieuwe trainer en Vitesse gaat nu eindelijk resultaten halen en dus zal Rutten blijven.
Ga ergens anders een probleem over makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:40 schreef Neejman het volgende:
Feyenoord even goed schrijven a.u.b.
Ik denk trouwens mvb.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga ergens anders een probleem over maken
Zit een spelfout in die maar niet verbeterd wordt, dus serieus hoeven we die OP ook niet te nemen, net als jou en mij overigens!quote:
Ga je serieus moeilijk doen over dat er Feyenorod staat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit een spelfout in die maar niet verbeterd wordt, dus serieus hoeven we die OP ook niet te nemen, net als jou en mij overigens!
Meer over jou eigenlijk, maar soit! Dat doet er niet toe! Ja dus!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je serieus moeilijk doen over dat er Feyenorod staat?
Ze hebben afgelopen seizoen 6e gestaan en - niet alleen is hij niet ontslagen - ze zijn uiteindelijk nog kampioen geworden ook. De Boer kan doe wat hij wil hij gaat niet ontslagen worden. Daarbij komt dat Ajax waarschijnlijk wel bij de top 3 gaat eindigen qua spelers horen ze daar wel thuis iigquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ook als ze straks 6e of nog lager staan?
Hopelijk heeft hij de zaakjes overmorgen weer op ordequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:15 schreef Rickazio het volgende:
Maaskant blijft ongeacht het resultaat tot sws het einde van het seizoen.
komt goudquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij de zaakjes overmorgen weer op orde
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef zerokil het volgende:
HAHAHA mensen die denken dat Advocaat ontslagen wordt...
Bereid je een beetje beter voor, hij heeft een contract van 1jaar..
Als je dan al kansloos bent, word je je juist niet ontslagen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets zegt als hij bij de winterstop al kansloos is voor de titel.
In ieder geval nog Europees voetbal halen en minder gezichtsverlies leiden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:06 schreef zerokil het volgende:
[..]
Als je dan al kansloos bent, word je je juist niet ontslagen?
Want er valt niks meer aan te veranderen..?
PSV eindigt sowieso in de Top 4quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In ieder geval nog Europees voetbal halen en minder gezichtsverlies leiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |