Je vergeet Verbeekquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef inZanity het volgende:
Frank de Boer, Dick Advocaat, Steven McLaren, Marco van Basten.
Ik ook, een tweede/derde plek zou me niet verbazenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor. Zie AZ het gewoon weer goed doen dit seizoen.
En ik hoopte dat je sarcastisch was. de eerste 3. seriously?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor. Zie AZ het gewoon weer goed doen dit seizoen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik hoopte dat je sarcastisch was. de eerste 3. seriously?
Zie ik ook wel gebeuren ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook, een tweede/derde plek zou me niet verbazen
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik hoopte dat je sarcastisch was. de eerste 3. seriously?
Omdat de Boer teveel creds heeft.quote:
Hopelijk ziet ie dat zelf ook inquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gert-Jan Verbeek is op zijn plek daar.
Ook als ze straks 6e of nog lager staan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Frank de Boer en Cruijff/Overmans zijn dikke vrienden. Die wordt never nooit ontslagen.
Als je slecht presteert is het snel gedaan met je credits, zeker bij Ajax. Heel het beleid bij PSV is op z'n zachtst gezegd onlogisch. Dat is het nou juist Stevie (en met hem gaan voor het kampioenschap) maar dat gaan ze natuurlijk nooit worden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat de Boer teveel creds heeft.
Advocaat na een half jaar al wegsturen zou onlogisch zijn
Stevie gaat voor het kampioenschap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |