SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
LompeBeerquote:
quote:
Ik ben wel heet, maar niet zo heet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je eitje gebakken op je eigen 6pack ?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik heb bij jou in de klas gezeten!
misschien doe ik ideen op zo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja echt?zo spannend is het niet KaBee
Gewoon een pak van Knorrquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien doe ik ideen op zo?
Zit je te kijken naar een foto van mij zekerquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fuck dit uitzicht is cht prachtig.!
Rode peper ? D:quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Kofta
ik heb er wel een hele peper doorgedaan
Zandpad tochquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Morgen GTL met zn 3en voor we naar meet gaan ?
quote:
ik blijf nog even jaquote:
dit is fake koftaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omgbeter dan maccaroni met peper ja
wat?????????quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:58 schreef JanPiraat het volgende:
Beach backstabber, Pz heeft me alles verteld over dm
joahhhquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat kan mama kb vast veel.beter of niet ?
P_z heeft denk ik niet veel te vertellen wat jij niet weetquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee niksvond ik wel leuk klinken, beetje GTST effect
morgen geen.zoen voor jouquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoop dat je uit je bed valt op je stuitje.
Hoezo? Wees niet bang, we slaan jou niet over hoor.quote:
ARG is toch ons digitale clubhuisquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:16 schreef Beach het volgende:
Hoezo ons huis? Wij hebben helemaal geen huis samen.
Niet gekekenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die afsluitingsceremoni, lees de miniconcerten (behalve One direction)))
!_!_)
Komt goedquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:37 schreef Bloempje. het volgende:
HALLO!
Het is dan toch gebeurd, heel de tijd goed opgelet, maar ik ben nu kreeftjesrood
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
Beach zet snel op 1 dan ik zag lachende rennende Koreanen je mist wat
Oh, dat scheeltquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Komt goedbij mn been.is het nu al.bijna weggetrokken na 1,5 maand
te laatquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef JanPiraat het volgende:
Beach zet snel op 1 dan ik zag lachende rennende Koreanen je mist wat
Inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje waar is de inkijk op je foto :s Jeetje
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Inderdaad
* Beach broek weer omhoog hijst
Oh mooiquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Beach het volgende:
Meer lesbische actie in Glee
goed nieuws Bloemie
Ohja, shit, sorryquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje waar is de inkijk op je foto :s Jeetje
NOS.nl vast wel tochquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Iemand een livestream van de sluitingsceremonie?
http://nos.nl/os2012/play/13/quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
Iemand een livestream van de sluitingsceremonie?
Ik denk niet dat dat in n dagje zo groeit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach neem een George Michael snor_
Sinds jij een vriendin hebt ja,quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach ik vind dat we uit elkaar groeien. Hoe kan dit?
Helemaal niet gquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
daarvoor ging het ook al slecht g
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Helemaal niet gik voel onze lobi nog dagelijks.
Je had nog maar 1 biertje zei je ? ;$ dat gaat snel dan vedergewicht :$$quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ben niet meer nuchter dus ik voel me prima
had ook nog wat wijnquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je had nog maar 1 biertje zei je ? ;$ dat gaat snel dan vedergewicht :$$
Ik kijk wel maar ik vond het sporten zelf leuker eerlijk gezegd dan dit. Tenslotte ging het ook om te sport.quote:
quote:
samequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk wel maar ik vond het sporten zelf leuker eerlijk gezegd dan dit. Tenslotte ging het ook om te sport.
Die zitten.op straat te hosselen.toch met papierenzakken om de flessen 40 heenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:51 schreef Beach het volgende:
We willen 50cent, Tpaine en Nicki Minaj zien.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
heb ik Beady Eye gemist ?
hoe was het met Liam ?
quote:
omdraaien in het grafquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:56 schreef leeell het volgende:
Beady eye moet dus nog..
OMG OASIS REUNIE ALLES OMG OMG LIAM & NOEL![]()
![]()
bahquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef leeell het volgende:
GODVERDOMME MENSEN OASIS REUNIE MISSCHIEN
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:58 schreef leeell het volgende:
GODVERDOMME MENSEN OASIS REUNIE MISSCHIEN
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Brian: I'm not the Messiah! Will you please listen? I am not the Messiah, do you understand? Honestly!quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die hipsterwannabe-emo's kicken erop
Ah dus dat is Snowbells.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die hipsterwannabe-emo's kicken erop
Wat is haar tariefquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Das straathoertjuhhh
Kreeg kippenvel van die gitaarsolo en toen kwam zij opeens
t.zijn geen moslimsquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:28 schreef Beach het volgende:
Oww overhandigd, ik dacht dat ze die vlag in de fik zouden zetten.
pont uitgangquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:33 schreef Beach het volgende:
[..]
de Ierse pub op het leidscheplein toch??
pont uitgang okquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Beach het volgende:
denk aan mn autisme auballes door de war
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Leel opbokken, gewoon Kiosk. Als het je niet zint dat kom je maar niet.
geen idee wat het isquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Leel opbokken, gewoon Kiosk. Als het je niet zint dat kom je maar niet.
Serieus, ga geen attitude krijgen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:06 schreef leeell het volgende:
en volgens mij ben jij nog altijd uitgenodigd Cpsmo, dus toontje lager mafkees
jij begintquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Serieus, ga geen attitude krijgen..
Ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:07 schreef leeell het volgende:
[..]
jij begint
we regelen alles al voor je dat je kan komen, opper ik een plek die iedereen kan vinden, zegt iemand wat anders en dan is dat opeens wet anders kan je wegblijven ?
beach heeft het niet gelezen dus gewoon pont voor hem, daarna komen wij naar kiosk al ik weet waarquote:
Alsof hij dat gaat vinden zonder dat hij de Kiosk voorbij loopt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:08 schreef leeell het volgende:
[..]
beach heeft het niet gelezen dus gewoon pont voor hem, daarna komen wij naar kiosk al ik weet waar
kus
Het is een uitgang ?quote:
6 uitgangen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef leeell het volgende:
[..]
Het is een uitgang ?
je heb er 2 ?
beter dan kiosk
vanaf perron naar main hal, 2 richtingen, richting stad en water, water zit je goed makkelijk zatquote:
Kans is groter dat je middentunnel of oosttunnel neemt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:10 schreef leeell het volgende:
[..]
vanaf perron naar main hal, 2 richtingen, richting stad en water, water zit je goed makkelijk zat
lijkt me sterk aangezien ik als OV-leek het direct vondquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kans is groter dat je middentunnel of oosttunnel neemt.
Ik heb dagelijks heel wat OV-leken die mij vragen waar de IJ-zijde is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef leeell het volgende:
[..]
lijkt me sterk aangezien ik als OV-leek het direct vond
niet de pont, gewoon de uitgang richting waterquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe vindt hij de pont men, kiosk is tenminste in de hal
o, ik ben speciaal dan wellichtquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dagelijks heel wat OV-leken die mij vragen waar de IJ-zijde is.
ook goed, als ik iets zie ga ik erheen, kiosk of pont zal me jeukenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tuurlijk lopen jullie daar langs want centraal punt, als we gewoon daar afspreken en dan smen naar pont lopen is toch gewoon beterscheelt gedoe
Jij de mijne? Rechts zit altijd vol bobbels en lelijk enquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je mn rechterhand lakken?.
Oww okkkquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij de mijne? Rechts zit altijd vol bobbels en lelijk en
Van catrice?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is brons/goud/groen/glittertjes
kanker is inderdaad niet bestquote:
wij wel xxquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:56 schreef Beach het volgende:
[..]
kutje wat doe je nu kunnen we niet zoenen
herkenbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |