quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Niet goed geslapen ofzo? Was mijn eerste fucking post in het topic dudeNee beetje in de war enzo heeh xD h42 ;43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik ook; ik moest een pimp abbo nemen voordat ik deze UI kon uploaden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:46 schreef mschol het volgende:
zo, nieuwe UI
hijs niet helemaal hoe ik em wilde hebben, maar die grootte limiet van fok werkte niet echt mee(tevens is het m'n eerst homemade UI uit een video geknipt)
ik heb een (tijdelijk( fokfull abbo en ik kon em maar met moeite (met behoud van kleuren) onder de 125kb krijgenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:51 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Had ik ook; ik moest een pimp abbo nemen voordat ik deze UI kon uploaden.
Lijkt wel een beetje raar gecropped.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:46 schreef mschol het volgende:
zo, nieuwe UI
hijs niet helemaal hoe ik em wilde hebben, maar die grootte limiet van fok werkte niet echt mee(tevens is het m'n eerst homemade UI uit een video geknipt)
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:05 schreef drumstickNL het volgende:
Ik weet niet of hentai UI's niet in strijd is met de regels mschol.
Executive Producer Casper van Dienquote:
Welk spel?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:19 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gerne in de OP
Nou gok is, "aldiecraft"?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |