Praktisch om de hoekquote:
Ik kan de tango niet. Dus dan zul je het me moeten leren.quote:
Ik kan het ook nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan de tango niet. Dus dan zul je het me moeten leren.
Staat er geen les op YouTube?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan de tango niet. Dus dan zul je het me moeten leren.
Gotan Projectquote:
Vast wel toch.quote:
Vast wel, maar dit leek me romantischer.quote:
Ga je geen lessen nemen dan?quote:
Ja hoi.quote:
Ik heb dat, in de basis cursus, één keer gehad volgens mij.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kon redelijk stijldansen, maar de Tango zat er niet bij
Wanneer ben je in NL?quote:
Jij komt echt eng dicht in de buurt van "perfect man" he?quote:
Hmm... Daar zit iets in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vast wel, maar dit leek me romantischer.
Ik heb wel op die manier een Wals en de Foxtrot geleerd ooit. :'
Oh, dan heb ik "geluk" gehadquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
in totaal iets van 6 jaar dansles gehad en nooit tango
Dat weet ik nog niet.quote:
Verre van.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij komt echt eng dicht in de buurt van "perfect man" he?
Merenguequote:
Ja, 1 2 3 4quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die basis is bijna het zelfde toch?
Zou ik wel willen, maar ik wil zoveel sporten doen maar geen geld en ook geen tijdquote:
Het heeft een wat "truttige" naam maar het is idd echt tof.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef PeuRac het volgende:
Dans lessen zijn wel ongelofelijk gaaf! Ik wil binnenkort wel weer beginnen.
ik heb nog nooit 1 dansles gevolgd... maar ben niet zo goed in dansen (volgorde onthouden en andermans voeten ontwijken)quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef PeuRac het volgende:
Dans lessen zijn wel ongelofelijk gaaf! Ik wil binnenkort wel weer beginnen.
Dan moet je maar met Patjen via youtube oefenen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zou ik wel willen, maar ik wil zoveel sporten doen maar geen geld en ook geen tijd
Ik ga met een vast partner dansen, maar daarvoor doe ik het ook niet, het is echt leuk om te doen en het is goed voor je conditie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het heeft een wat "truttige" naam maar het is idd echt tof.
En soms dans je zelfs met echt lekkere meiden/toffe kerels die je anders nooit zou tegenkomen
Met een goede danspartner is het voor de vrouw al een stuk makkelijker. Dan hoef je zijn voeten niet te ontwijken omdat hij je de juiste richting op stuurt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb nog nooit 1 dansles gevolgd... maar ben niet zo goed in dansen (volgorde onthouden en andermans voeten ontwijken)
ooit wil ik t wel leren, kom heus wel een keer in een situatie waarin t bijna genant is om niet te kunnen dansen (trouwerij oid)quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een goede danspartner is het voor de vrouw al een stuk makkelijker. Dan hoef je zijn voeten niet te ontwijken omdat hij je de juiste richting op stuurt.
Ja! Een van de weinige steden waar ik nog niet geweest ben.quote:
Gewoon niet trouwen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooit wil ik t wel leren, kom heus wel een keer in een situatie waarin t bijna genant is om niet te kunnen dansen (trouwerij oid)
Dat 2e ben ik het niet helemaal mee eens, je "stuurt" wel, maar als zij de passen niet weet heb je daar niks aan hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga met een vast partner dansen, maar daarvoor doe ik het ook niet, het is echt leuk om te doen en het is goed voor je conditie.
[..]
Met een goede danspartner is het voor de vrouw al een stuk makkelijker. Dan hoef je zijn voeten niet te ontwijken omdat hij je de juiste richting op stuurt.
Je kunt daar heerlijk etenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Een van de weinige steden waar ik nog niet geweest ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |