ghehehe prima , daar doe ik t voorquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even zoeken.... even zoeken.... Geen koemelk, wel borstvoeding. Maar dat is eigenlijk een soort koemelk, dus ik vind dat 't goed is. Komt via DM jouw kant op.
Geen idee.. Ik heb er pas 15, maar moet de kaart nog aanvragen eigenlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
En hoeveel zegels voor een volle kaart?
ghehehehehequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
Gevoelsmatig heb ik er al honderd miljoen miljard.
Ohquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik heb er pas 15, maar moet de kaart nog aanvragen eigenlijk
Geen hoer ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegels die je kunt sparen als je geen seks hebt en bij een volle kaart krijg je een panda.
Ah, nu snap ik waarom jij ook wel als 'de slaapmuts' op mijn pandalijstje staan. De dubbelzinningheid is briljant trouwens.quote:
quote:
Na vijf jaar onthouding luistert het niet meer zo nauw waar je 'm inhangt.quote:
quote:
Hahaquote:
slaapmuts.... niet eens middagdutje...?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom jij ook wel als 'de slaapmuts' op mijn pandalijstje staan. De dubbelzinningheid is briljant trouwens.
Nu je het zegtquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Haha![]()
Het leek mij logischer dan een Panda
Ja, maar een panda... Arme pandaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na vijf jaar onthouding luistert het niet meer zo nauw waar je 'm inhangt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey zeg, wie heeft jou tot penningmeester gemaakt?
Nee. Slechts een panda.quote:
theepotquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na vijf jaar onthouding luistert het niet meer zo nauw waar je 'm inhangt.
Dan vind ik dat jullie hoerenpunten moeten invoerenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Slechts een panda.
|3east heeft er een in zijn fobo staan.
Nee, dat zou geen subtiele verwijzing zijn naar het gebrek aan seks... Sla(a)(p)(ende) muts snap je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef marbasnarf het volgende:
slaapmuts.... niet eens middagdutje...?
Goede tip!quote:
maar ik wil geen hoerquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jullie hoerenpunten moeten invoeren
Lijkt me niet zo'n goed idee voor de smaak van de thee..quote:
Met lauwe thee er nog in.quote:
Mwah, ik geloof niet dat er veel mensen van ons zijn die de seks echt missen ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jullie hoerenpunten moeten invoeren
Het Wereld Natuur Fonds zal er best wat van vinden.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |