Dat is wel een heel exclusief en elitair clubje hoor. Ik weet niet of ik daar bij wil horen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bazin, ook goed
Maar jij hebt nog 4,5 jaar ofzo te gaan volgens mij voordat je in de club mag
Zullen we quotes ruilen?quote:
Wij hebben geen seksquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Tjah ik lig wel in de kamer ernaast dus wel je hoofd in het kussen gaarne
maar jij bent toch je eigen clubquote:
Niet eensquote:
jij bent de eindbaas-clubquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bazin, ook goed
Hey zeg, wie heeft jou tot penningmeester gemaakt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bazin, ook goed
Nee bed is om in te slapen heb ik altijd geleerdquote:
Net zoiets als berenneuzen, maar dan anders.quote:
Zegels die je kunt sparen als je geen seks hebt en bij een volle kaart krijg je een panda.quote:
eh... heb jij voor mij de quote over koemelk, dan heb ik er voor jou een over barbiepoppenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bovendien zijn hier de pandapunten van iedereen bekendals een soort trieste wedstrijd ghehe
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zoiets als berenneuzen, maar dan anders.
Oke en hoe snel spaar je punten dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegels die je kunt sparen als je geen seks hebt en bij een volle kaart krijg je een panda.
En wasmachines? Eettafels? Parkeergarages? De bank? Het balkon? De kleedhokjes in een warenhuis? Het bed van je ouders? Het aanrecht?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef SiIk het volgende:
Nee bed is om in te slapen heb ik altijd geleerd
Leg je het kussen op de grondquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee bed is om in te slapen heb ik altijd geleerd
1 per maandquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Oke en hoe snel spaar je punten dan?
ook om in te slapen...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wasmachines? Eettafels? Parkeergarages? De bank? Het balkon? De kleedhokjes in een warenhuis? Het bed van je ouders? Het aanrecht?
En hoeveel zegels voor een volle kaart?quote:
Is zo ongezellig alleenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar jij bent toch je eigen club
Even zoeken.... even zoeken.... Geen koemelk, wel borstvoeding. Maar dat is eigenlijk een soort koemelk, dus ik vind dat 't goed is. Komt via DM jouw kant op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
eh... heb jij voor mij de quote over koemelk, dan heb ik er voor jou een over barbiepoppen
pfff je bent wel erg nieuwsgierig zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
En hoeveel zegels voor een volle kaart?
Whehe, ik wil een pandaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pfff je bent wel erg nieuwsgierig zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |