quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:26 schreef ems. het volgende:
Ben benieuwd. Zou leuk zijn om israel even flink op hun broek te zien krijgen. Helaas zal het wel niet lang duren voordat ze zich weer huilend tot Amerika richten die het jodenrommeltje weer moet opruimen.
Ow net als in de zes daagse en de yom kippur oorlog zeker?quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:34 schreef amenth het volgende:
ze kunnen zich beter voorberieden o pde vernietiging van israel want die komt er zeer binnekort hopelijk land is allleen maar de schoothond van amerika zonder hun durven ze niks .. het rest van de middenoosten maakt ze af als ze aanvallen
Hoezo weer? Wanneer heeft Amerika ingegrepen bij een oorlog van Israel?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:26 schreef ems. het volgende:
Ben benieuwd. Zou leuk zijn om israel even flink op hun broek te zien krijgen. Helaas zal het wel niet lang duren voordat ze zich weer huilend tot Amerika richten die het jodenrommeltje weer moet opruimen.
Leuke cijfers, maar slaat met een evt. nucleaire aanval natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:48 schreef Blaadjes het volgende:
Even wat cijfers om het geheugen van de mensen wat op te frissen:
Het ging er ook meer om om het verschil in kracht aan te geven. En ja dan hebben ze nog atoom bommen achter de hand voor het geval het helemaal mis dreigt te gaan voor Israel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:50 schreef Blik het volgende:
[..]
Leuke cijfers, maar slaat met een evt. nucleaire aanval natuurlijk helemaal nergens op.
Dont feed the troll...quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoezo weer? Wanneer heeft Amerika ingegrepen bij een oorlog van Israel?
Goed nieuwsquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:26 schreef Loppe het volgende:
Het zal dan toch zonder de steun van de VS onder Obama zijn.
http://www.mo.be/artikel/vs-en-israel-kibbelen-over-iran
Dat zou je denken, maar de Israëlische lobby's zijn nog veel te belangrijk voor iedere Amerikaanse presidentskandidaat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:36 schreef Loppe het volgende:
[..]
Volgens mij is Israël goed bezig om zich te isoleren van de rest van de wereld.
Waarom?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:42 schreef DeParo het volgende:
Persoonlijk zou ik het Israel ook afraden vanwege de zaak dat je jezelf mogelijk nog verder isoleert. Desalniettemin, in het geval van een aanval, steun ik ze wel.
Hehe, niet alleen van de crisis hier, ook van de omstandigheden daar, en van het groeiende protest van de bevolking. In de peilingen in Israël staat links op het moment behoorlijk op winst, wil men door kunnen gaan met de huidige harde lijn (doorgaan met bouwen op bezet gebied etc) heeft men een oorlog nodig, om af te leiden van de interne spanningen en om verkiezingen met ongewenste uitslag te voorkomen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef sonnyspek het volgende:
Denk dat een oorlog daar wel de aandacht af zou houden van de crisis hier.
als ik moest kiezen tussen vechten met verouderde Russische troep of state of the art Amerikaans wapentuig dan wist ik het wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ow net als in de zes daagse en de yom kippur oorlog zeker?
Wat ik trouwens niet helemaal begrijp is dat veel mensen er vanuit gaan dat het westen er ook bij wordt betrokken als het oorlog wordt daar. Hoe komen mensen daarbij? In de andere oorlogen heeft Israel het ook alleen moeten doen.
Ze kregen dan wel wapentuig van de VS maar de vijanden kregen dat van de Russen.
Precies, zoalng we maar beelden op CNN krijgen van die raketcamera'squote:Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef Woestijnvos het volgende:
Nou laat ze elkaar maar afknallen.
bullshitquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Omdat Iran een schurkenregime heeft wat verdreven dient te worden.
Israël ook, wat is je punt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Omdat Iran een schurkenregime heeft wat verdreven dient te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |