Een club met minder dan 2 sterren ook niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:57 schreef Tarado het volgende:
Wat een discussie weer maar een club die 1 landskampioenschap heeft gewonnen kan je toch nog niet een topclub noemen
Wat snap je niet aan de meervoud van het woord "jaar"?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh? Vorig jaar: Feyenoord 2e, Twente 6e. Feyenoord - Twente 3-2, Twente - Feyenoord 0-2.![]()
![]()
Nee, maar zo gaat het doorgaans altijd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet je nu gewoon niet. Ik vind niet dat toekomst speculaties mee moeten tellen.
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Stadion heeft veel invloed op budget.
Kortom: Twente heeft Ajax-publiek. Niet dat het verder relevant is voor de discussie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vol = uitverkocht maar niet iedereen gaat altijd.
bom vol = uitverkocht en iedereen zit er ook.
Dat budget wel een criteria is voor of je een topclub bent of niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Dit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:57 schreef Tarado het volgende:
Wat een discussie weer maar een club die 1 landskampioenschap heeft gewonnen kan je toch nog niet een topclub noemen
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:57 schreef Tarado het volgende:
Topclubsquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welke club heeft in deze belachelijke competitie nou nog een echte rivaal behalve ajax en feyenoord.
Vroeger was het altijd Groningen, maar dat leeft nu steeds minder
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt wij en ajax hebben wat mooie wedstrijden gehad de afgelopen jaren om de prijzen!
Jij bent hier degene die het over het recente verleden heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de meervoud van het woord "jaar"?
Als we per jaar gaan spreken had ik Feyenoord dus volgens jou redenering de afgelopen 4 jaar 3x keihard naar beneden mogen halen?
Ik snap het sowieso niet, ik probeer hier met argumenten een volwassen discussie te voeren, jij huilt over anderen die trollen, maar vervolgens ga je zelf als een klein kind huilen als iemand iets zegt wat boven je niveau komt. Als je dan beter bent, leg dan uit waarom en kom niet terug op hurrdurr 1x hogen in de afgelopen 5 jaar, want dan kunnen we de wedstrijden van vandaag er ook direct bij betrekken.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt wij en ajax hebben wat mooie wedstrijden gehad de afgelopen jaren om de prijzen!
Dus Anzhi is de grootste club ter wereld?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat budget wel een criteria is voor of je een topclub bent of niet.
Zo leuk altijd hequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die het over het recente verleden heeft.Nu heb ik het over het recente verleden, en dan is het opeens anders.
Twente is gewoon geen topclub, bij lange na niet zelfs. Er is zelfs geen enkele aanleiding om te denken dat ze dat wel zijn. De enigen die het denken zijn die Duitsers zelf.
Ik denk dat ik budget door elkaar haal met begroting.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus Anzhi is de grootste club ter wereld?
Prijzen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh, dus prijzen doen er inmiddels ook niet meer toe?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prijzen.
Utrecht heeft nog een grotere prijzenkast dan jullie.
Oh dus nu is Utrecht een grotere club dan Twente oke, je criteria veranderen wel steeds zegquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prijzen.
Utrecht heeft nog een grotere prijzenkast dan jullie.
Want door een grotere begroting heb je opeens 15 kampioenschappen en een Europa cup erbij? Door een grotere begroting heb je opeens een paar 100.000 supporters erbij? Door een grotere begroting heb je opeens een veel grotere aanzien in de wereld?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik budget door elkaar haal met begroting.
Ik bedoel begroting.
Ja, maar niet over 1 jaar, want dat is nietszeggend.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die het over het recente verleden heeft.Nu heb ik het over het recente verleden, en dan is het opeens anders.
Twente is gewoon geen topclub, bij lange na niet zelfs. Er is zelfs geen enkele aanleiding om te denken dat ze dat wel zijn. De enigen die het denken zijn die Duitsers zelf.
Eigenlijk moeten we niet op die troll reageren, maar ik vind het zo leuk om hem zichzelf belachelijk zien te makenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh dus nu is Utrecht een grotere club dan Twente oke, je criteria veranderen wel steeds zeg
Hoeveel van de prijzen van Feyenoord heb jij daadwerkelijk mogen aanschouwen?
Wel. Daarom is Twente ook geen topclub.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, dus prijzen doen er inmiddels ook niet meer toe?
Sowieso meer als dat Twente in z'n hele bestaan heeft gewonnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh dus nu is Utrecht een grotere club dan Twente oke, je criteria veranderen wel steeds zeg
Hoeveel van de prijzen van Feyenoord heb jij daadwerkelijk mogen aanschouwen?
In de afgelopen 5 jaren heeft Twente beter gepresteerd dan Feyenoord. Over de hele geschiedenis heeft Feyenoord beter gepresteerd. Einde discussiequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:08 schreef Greenpeas het volgende:
Op dit moment is Twente een topclub aangezien ze structureel meegedaan hebben om het kampioenschap de afgelopen jaren. Maar dat betekend niet meteen dat ze een grotere club zijn dan Feyenoord. Twente komt daar bij lange na niet in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |