SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GGMM doet alsof hij je posts niet zietquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik mag van een VBL mod niet posten maar oprotten naar een ander forum maar ik krijg geen reden waarom![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Begint nu wel een beetje zielig te wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM doet alsof hij je posts niet ziet![]()
![]()
Hup AZ
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nee joh, ik blijf niet aan de gang met dingen voorkauwen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM doet alsof hij je posts niet ziet
Heeft toch geen zin ook.![]()
post gelukkig pas sinds 2005 hier op forumquote:alleen sinds tijd onder andere naam.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ze hebben op links paupers staan bij AZ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Ferdii het volgende:
Wel opvallend, alle aanvallen van az gaan over rechts, hoe zal dat nou komen![]()
Owja, ik had het nieuws op de FP gemist.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
post gelukkig pas sinds 2005 hier op forumalleen sinds tijd onder andere naam.
![]()
Dat zegt iedereen. Je bent gewoon een noobquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
post gelukkig pas sinds 2005 hier op forumalleen sinds tijd onder andere naam.
Noot noot.![]()
Ben je blind?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef Ferdii het volgende:
Wel opvallend, alle aanvallen van az gaan over rechts, hoe zal dat nou komen![]()
Wedstrijd duurt 30 minuten?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je een bril kopen want het staat 1-0
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 17:01:43 ]![]()
Nee dat is Daleyquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nee bij Ajax staat een pauper op linksquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze hebben op links paupers staan bij AZ?
hardcoholic![]()
of je leest gewoon ruim half jaar mijn sign nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, ik had het nieuws op de FP gemist.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |