Ik was ondertussen The Mentalist aan het kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef AppleOcean het volgende:
Heeft ook niet in de gaten dat er geen apple slowchat meer is ofzo
.
Hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik was ondertussen The Mentalist aan het kijken
Iets met mannen en multitasken...
Misschien moet je je gewoon niet zo druk maken om een enkele vastloper.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef Stuart het volgende:
Ik ga morgen wel bellen met AppleCare. Ik vind het erg vreemd dat de pijl (indicator) en trackpad helemaal niet meer reageerde. Mijn vader heeft geen Chrome op zijn MBA en dat ding is gisteren pas gekocht. En freezing zodat ik de knop ingedrukt moet houden lijkt me dus gewoon onacceptabel
Daar heb je misschien ook wel gelijk in. Het was een kado voor mijn vader en het is gewoon nogal lullig als zoiets dan op dag 1 gebeurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoon niet zo druk maken om een enkele vastloper.
Okayquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb wel eens een enkele crash gehad in OS X ja. Zeer weinig, absoluut, maar het is zeker niet uitgesloten dat het eens gebeurt.
Wat is een digichonder?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij ben je een beetje een digichonder.
Vastlopers, ach ook op OSX heb ik er last vanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef Stuart het volgende:
Ik ga morgen wel bellen met AppleCare. Ik vind het erg vreemd dat de pijl (indicator) en trackpad helemaal niet meer reageerde. Mijn vader heeft geen Chrome op zijn MBA en dat ding is gisteren pas gekocht. En freezing zodat ik de knop ingedrukt moet houden lijkt me dus gewoon onacceptabel
Strandballetjequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vastlopers, ach ook op OSX heb ik er last van
Ja, kolereding. Met het opstarten van DiabloIII kan je hem wel een mooie strandbalneus geven.quote:
Wel mooi, dat strandballetje. Ik zie 'm nauwelijksquote:
Liever een Blue ring of Death?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, kolereding. Met het opstarten van DiabloIII kan je hem wel een mooie strandbalneus geven.
Dan ben je een windows gebruikert die niets met zijn appel doetquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wel mooi, dat strandballetje. Ik zie 'm nauwelijks
Nee, ik ben een apple gebruikert die alles* met zijn appel doetquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan ben je een windows gebruikert die niets met zijn appel doet
Die zag ik alleen in Vista, in 7 zo goed als niet meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wel mooi, dat strandballetje. Ik zie 'm nauwelijks
[..]
Liever een Blue ring of Death?
[ afbeelding ]
Als ik die zie kan ik er zeker van zijn dat dit schermpje niet lang op zich laat wachten:
[ afbeelding ]
Ik tegenwoordig ook niet meer zo vaak gelukkigquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zag ik alleen in Vista, in 7 zo goed als niet meer.
Overigens was mijn 'screen freeze' GEEN 'kernel panic'. Ik kreeg dus niet de melding dat ik opnieuw moest opstarten maar 'gewoon' een scherm dat nergens meer op reageerde. Is er in een log of iets te achterhalen wat dit mogelijk heeft veroorzaakt eigenlijk?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vastlopers, ach ook op OSX heb ik er last van
-edit- ik zie in device manager staan dat ie een "Intel(R) 6 Series/C200 Series Chipset Family 4 port Serial ATA Storage Controller - 1C00" heeftquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Volgens mij is dat allemaal backwards compatible. Dus: ja, het zou kunnen, maar hij werkt dan op de snelheid van een 300.
quote:The PCH supports SATA 6 Gb/s transfers with all capable SATA devices. SATA 6 Gb/s support is available on PCH Ports 0 and 1 only
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef nietzman het volgende:
Nog geen een gezien sinds de update bedenk ik me opeens. Kwam eerder regelmatig voor met dezelfde activiteiten.quote:
Show?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:26 schreef J.Appleseed het volgende:
Net een wireless Apple Keyboard gekregen ter vervanging van mijn oude wired met Snow Leopard-sneltoetsen.
M'n bureau is meteen een stuk strakker zo
Fotootje komt morgen, als er goed licht isquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Show?
Ik mag miss ook een mekboek kopen![]()
Van mijn ma mag het
Nieuwquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Fotootje komt morgen, als er goed licht is
Gekregen omdat ik een vriend had geholpen met zijn MacBook Pro, die ging niet meer aan en wilde ook niet meer opladen. Even de batterijconnector eruit en erin en hij deed 't weer.
Hopen dat 't van je pa ook mag dan.
Wordt het een nieuwe of een tweedehands? Ik heb laatst een paar hele mooie voor ± 600-650 zien weggaan.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef nietzman het volgende:
Oh ja, lekkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
macbook air 13" 2Ghz i7, 8GB DDR3, 256MB flash.
Alleen 512Mb is wel heel erg karig als je tegenwoordig al voor een paar tientjes een usb-stickie van 64Gb hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:56 schreef nelisb het volgende:
Ideaal voor in mijn nieuwe MacBook air die deze week komt.
[ afbeelding ]
USB 3.0
Nog keer kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen 512Mb is wel heel erg karig als je tegenwoordig al voor een paar tientjes een usb-stickie van 64Gb hebt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
GB. Maar volgens mij is het een fake.
Volgens de site van Kingston gaan ze "maar" tot 256 GB, en daar ben je zo'n ¤ 250 voor kwijt.
Dan koop ik voor dat geld liever een SSDquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
GB. Maar volgens mij is het een fake.
Volgens de site van Kingston gaan ze "maar" tot 256 GB, en daar ben je zo'n ¤ 250 voor kwijt.
Maar 2 kabeltjes naar de MacBook dus ik kan 'm nu ook gewoon uittrekken en meenemen.quote:
Same. Ik heb er nog over gedacht toen die inzameling nog steeds liep, was wel erg mooi geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja die micro SD was toch een start-up? Kan je die ergens bestellen?
http://www.kickstarter.co(...)nidrive/posts/280317quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja die micro SD was toch een start-up? Kan je die ergens bestellen?
Nu is er nog de grote vraag: wat zat er in de bakjes?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:35 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Maar 2 kabeltjes naar de MacBook dus ik kan 'm nu ook gewoon uittrekken en meenemen.
[ afbeelding ]
[..]
Same. Ik heb er nog over gedacht toen die inzameling nog steeds liep, was wel erg mooi geweest
past nog niet bijna...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat me wel fijn lijkt voor wat extra opslagruimte voor een MacBook air is een Minidrive. Goed, ze maken microSD-kaartjes voorlopig maar tot 64 GB en het zal wat langzamer zijn, maar toch genoeg om wat films of je iTunes library op te zetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het moment niets, ze staan er voornamelijk voor de sierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nu is er nog de grote vraag: wat zat er in de bakjes?
Borrelnootjes?
Pinda's?
Chips?
paprikafrietjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Op het moment niets, ze staan er voornamelijk voor de sier
Gisteren zaten er paprikafrietjes-chips in, lekker tijdens een serie of film
PaprikaFrietjes FTW!quote:
Wachtwoord doet het nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het wachtwoord van die pagina is trouwens 'kickstarter99'. Dan kom je in de store en daar lijkt het erop dat je gewoon kunt bestellen.
quote:For the really sneaky ones who managed to get into this store even if you weren't a Kickstarter backer (well done), we are watching you! Unfortunately we won't be able to process any non-kickstarter backer orders through this store, and will either have to refund your order (on discovery), or covert your order across to our main store here: http://theniftyminidrive.com/
Ik zie hem hier steeds meer. Ook al een paar vastlopers deze week. De vorige keer dat ik me daar druk om maakte was het opeens net zo snel verdwenen als gekomen, maar ik merk wel dat ik niks meer gewend ben, ik word er pislink van.quote:
Geen strandballen met Safari hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik zie hem hier steeds meer. Ook al een paar vastlopers deze week. De vorige keer dat ik me daar druk om maakte was het opeens net zo snel verdwenen als gekomen, maar ik merk wel dat ik niks meer gewend ben, ik word er pislink van.
Het lijkt wel Safari gerelateerd.
Joepie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Geen strandballen met Safari hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |