Ik was ondertussen The Mentalist aan het kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:49 schreef AppleOcean het volgende:
Heeft ook niet in de gaten dat er geen apple slowchat meer is ofzo
.
Hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik was ondertussen The Mentalist aan het kijken
Iets met mannen en multitasken...
Misschien moet je je gewoon niet zo druk maken om een enkele vastloper.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef Stuart het volgende:
Ik ga morgen wel bellen met AppleCare. Ik vind het erg vreemd dat de pijl (indicator) en trackpad helemaal niet meer reageerde. Mijn vader heeft geen Chrome op zijn MBA en dat ding is gisteren pas gekocht. En freezing zodat ik de knop ingedrukt moet houden lijkt me dus gewoon onacceptabel
Daar heb je misschien ook wel gelijk in. Het was een kado voor mijn vader en het is gewoon nogal lullig als zoiets dan op dag 1 gebeurd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoon niet zo druk maken om een enkele vastloper.
Okayquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb wel eens een enkele crash gehad in OS X ja. Zeer weinig, absoluut, maar het is zeker niet uitgesloten dat het eens gebeurt.
Wat is een digichonder?quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:46 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij ben je een beetje een digichonder.
Vastlopers, ach ook op OSX heb ik er last vanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:58 schreef Stuart het volgende:
Ik ga morgen wel bellen met AppleCare. Ik vind het erg vreemd dat de pijl (indicator) en trackpad helemaal niet meer reageerde. Mijn vader heeft geen Chrome op zijn MBA en dat ding is gisteren pas gekocht. En freezing zodat ik de knop ingedrukt moet houden lijkt me dus gewoon onacceptabel
Strandballetjequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vastlopers, ach ook op OSX heb ik er last van
Ja, kolereding. Met het opstarten van DiabloIII kan je hem wel een mooie strandbalneus geven.quote:
Wel mooi, dat strandballetje. Ik zie 'm nauwelijksquote:
Liever een Blue ring of Death?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, kolereding. Met het opstarten van DiabloIII kan je hem wel een mooie strandbalneus geven.
Dan ben je een windows gebruikert die niets met zijn appel doetquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wel mooi, dat strandballetje. Ik zie 'm nauwelijks
Nee, ik ben een apple gebruikert die alles* met zijn appel doetquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan ben je een windows gebruikert die niets met zijn appel doet
Die zag ik alleen in Vista, in 7 zo goed als niet meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wel mooi, dat strandballetje. Ik zie 'm nauwelijks
[..]
Liever een Blue ring of Death?
[ afbeelding ]
Als ik die zie kan ik er zeker van zijn dat dit schermpje niet lang op zich laat wachten:
[ afbeelding ]
Ik tegenwoordig ook niet meer zo vaak gelukkigquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zag ik alleen in Vista, in 7 zo goed als niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |