* Pietverdriet stuurt Golfer een roosjequote:
Auw, die doorns.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet stuurt Golfer een roosje
@-->--->----
Ik hou het voorlopig wel bij een droog boterhammetje en een banaantje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopelijk lust Golfer ook wat Bluezz
Zou nog ff naar het strand gaan, lekker zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Den_Haag het volgende:
Jeetje, ik heb net de lunch axhter de kiezen. Even maar simpel broodje van de subway.
Straks eens wat sporten in het hotel.
Hoe is het weer?
Heerlijk warm en niet te warmquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Den_Haag het volgende:
Jeetje, ik heb net de lunch axhter de kiezen. Even maar simpel broodje van de subway.
Straks eens wat sporten in het hotel.
Hoe is het weer?
Zit al weer in de binnenlanden van Spanje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou nog ff naar het strand gaan, lekker zitten
Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Kletserige koppen
Mijn jamie oliver is supergoed gelukt! Lijkt zelfs op het plaatje in het blad, zo uploaden, nu verder smikkelen
Kan er mee leven. Hoewel die laatste kans van dikke Theo er wel in gemogen had.quote:
dat ding verkopen ze gewoon bij de blokker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef AnneX het volgende:
@ Isa... iemand was razend enthousiast over de Magic en liet
het mij zien.
http://www.buythebullet.com/
Inmiddels heb ik het op TelSell oid gezien.
http://www.buythebullet.com/popup/coffee_popup.php
Samen doen?
Dan komen we er wel uit hoe die bij jou terecht komt.
/ balletje nog eens opgooit.
Mag ik even zeggen dat ik dit de meest mooie/lekkere foto is die ik van een kip heb gezien, nu wil ik het ook NU !!! OMGquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Bluezz het volgende:
Het recept kan wel wat aanpassen gebruiken qua smaakjes, maar het was lekker en het zag er bijna net zo uit als in de delicious
Kijk maar :
In het blad :
[ afbeelding ]
en mijn versie :
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Het is dan ook wel een hotzwagertje![]()
Nou het moet allereerst een betere kwaliteit kip worden.. was toch een tikkie droog.. en het mag nog wat pittiger allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Oh joyquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef borisz het volgende:
Zaterdag begint de Vuelta weerSportHerfst
. WK fietsen in Limboland.
En we hebben het normale foebele natuurlijk.
Over drie maanden begint het schaatsen weer
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Bluezz het volgende:
Hij doet me denken aan Julien Clerc [ afbeelding ]
die aankondiging heb ik vanmorgen gehad. Ik had geen vermoedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb trouwens een donkerbruin vermoeden dat mn zus alweer zwanger is. Ik wacht de officiele aankondiging wel af haha
Ik neem het op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook, maar dan om die gek bij zomergasten
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef borisz het volgende:
Zaterdag begint de Vuelta weerSportHerfst
. WK fietsen in Limboland.
En we hebben het normale foebele natuurlijk.
Over drie maanden begint het schaatsen weer
Van je zus? Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die aankondiging heb ik vanmorgen gehad. Ik had geen vermoeden
Thnxquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van je zus? Gefeliciteerd!!!Overigens; hoe gaat het met het stoppen met roken?
Helemaal top! Je gaat je waarschijnlijk zoveel beter voelen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Thnx
Mn jongste zusje, haar 2e (na ook nog een miskraam voordat ze haar eerste kreeg) ze is nu 8 weken onderweg
Met stoppen gaat primasoms wel even zin in een sigaret, maar dat is dan zo voorbij, en met de week die ik gehad heb en dat ik er dan toch vanaf gebleven ben, weet ik wel zeker dat ik het volhou!
Goed dat Bouchra niet van hem gescheiden is toen hij vreemdgingquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef borisz het volgende:
Morgen wordt bekend gemaakt dat v Persie naar Man UTD gaat. Robin gaat slechts 220k pond per week verdienen.
dat is juist het vreemde, ik had er totaal geen last van (ook omdat ik vrij fanatiek sport). Maar ik stink in ieder geval niet meer als een asbakquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helemaal top! Je gaat je waarschijnlijk zoveel beter voelen!
Hehequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is juist het vreemde, ik had er totaal geen last van (ook omdat ik vrij fanatiek sport). Maar ik stink in ieder geval niet meer als een asbak
Wel een nadeel: ik ruik andere mensen nu veel beter![]()
Als ze was gescheiden had ze misschien de helft van zn vermogen en van hem af... lijkt me beterquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed dat Bouchra niet van hem gescheiden is toen hij vreemdging![]()
![]()
Denkt aan de toekomst, zo'n slimme meid
Dat moet ze pas over 5 jaar doen. Heeft ze veel meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als ze was gescheiden had ze misschien de helft van zn vermogen en van hem af... lijkt me beter
Omdat er wel eens iets mis gaat als mensen werken met groot materiaal en soms gaat het heel erg foutquote:
Ik denk dat zelfs dr Isa het niet op kan lossen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Slapenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
Balen, D_H. Maar als erkend troubleshooter weet je het vast wel weer op te lossen, toch?
Doden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Den_Haag het volgende:
Ik denk dat zelfs dr Isa het niet op kan lossen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Slapen
Nope. Niet gevolgd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:45 schreef borisz het volgende:
Golfer volg je de PGA Champs nog?. Rory gaat zijn tweede major winnen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik kan me echt niet voorstellen hoe dat moet zijn. Maar het zal ook nog wel weer wennen op de een of andere manier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er wel een aanval van 'maar weer wat meer sporten' van. Ze was niet eens gek veel ouder dan ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:33 schreef LieLie het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen hoe dat moet zijn. Maar het zal ook nog wel weer wennen op de een of andere manier..
Gaat alweer stukken beter, vergeleken met gistern om deze tijd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Gut golfer, lees het nu. Beterschap!
Hopelijk ben je inmiddels weer wat opgeknapt.
Ja, al zegt dat ook weer helemaal niets. Sportend kun je ook wel neervallen. Maar goed, heeft ook geen zin om daar teveel bij na te denkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een aanval van 'maar weer wat meer sporten' van. Ze was niet eens gek veel ouder dan ik.
Om nog maar te zwijgen over de gezondheidszorg en het gebrek aan verzekerden. Hoewel Obama daar wel een begin aan heeft gemaakt. Tegen alle zin van de Republikeinen in.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:43 schreef LieLie het volgende:
Maar ben er hier toch ook wel verbaasd over hoor. De hoeveelheid mensen met extreem overgewicht, plus de eetcultuur, plus de 'niet-teveel-bewegen-cultuur'. Het is echt vaak zo dat liften en roltrappen de enige optie zijn, bijvoorbeeld, of dat er shuttlebusjes zijn voor stukjes waar je vijf minuten over doet als je loopt.
Ja, ik voelde me domweg slank (!) in de VS. Dat is toch ook wat, dat je je met je duidelijke overgewicht nog slank voelt ook. Bij de hele grote supermarkten (Walmart en zo) hebben ze zelfs scootmobielwinkelwagentjes voor de dikkere medemensquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:43 schreef LieLie het volgende:
Maar ben er hier toch ook wel verbaasd over hoor. De hoeveelheid mensen met extreem overgewicht, plus de eetcultuur, plus de 'niet-teveel-bewegen-cultuur'. Het is echt vaak zo dat liften en roltrappen de enige optie zijn, bijvoorbeeld, of dat er shuttlebusjes zijn voor stukjes waar je vijf minuten over doet als je loopt.
Ja, maar als Romney wint is dat weer van de baan. Hij zei het vandaag nog op de radio: "We're going to get rid of Obamacare!". Er zijn af en toe ook reclames voor zorgverzekeringen op. Die zeggen dan dat je vast denkt dat het heel duur is, maar dat het al vanaf .. kan. Maar.. Dan moet je wel 'in perfect health' zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de gezondheidszorg en het gebrek aan verzekerden. Hoewel Obama daar wel een begin aan heeft gemaakt. Tegen alle zin van de Republikeinen in.
Op veel opzichten een 3e-wereldland.
Met iets als diabetes hang je al. Dan wil niemand je, tenzij je heel veel premie gaat betalen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:52 schreef LieLie het volgende:
Ja, maar als Romney wint is dat weer van de baan. Hij zei het vandaag nog op de radio: "We're going to get rid of Obamacare!". Er zijn af en toe ook reclames voor zorgverzekeringen op. Die zeggen dan dat je vast denkt dat het heel duur is, maar dat het al vanaf .. kan. Maar.. Dan moet je wel 'in perfect health' zijn.
Nou, en ook wel goed zoeken. Ik heb een paar keer salade gehad, maar de standaard is toch weer veel kaas, of bacon, of vette dressing. Als je dat allemaal niet wilt hou je sla over, met een paar stukjes komkommer en tomaat. Daar wordt je ook niet heel blij van. Vanavond aten we ergens waar je kon kiezen voor twee groentes bij je vleesgerecht. In het lijstje waar je uit kon kiezen stonden vijf bereidingen van aardappel, gebakken appels, gebakken bonen en cottage cheese met applebutter. Ja oke, aardappel is ook groente, maarre..quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me domweg slank (!) in de VS. Dat is toch ook wat, dat je je met je duidelijke overgewicht nog slank voelt ook. Bij de hele grote supermarkten (Walmart en zo) hebben ze zelfs scootmobielwinkelwagentjes voor de dikkere medemens![]()
Aan de supermarkten waar ik ben geweest ligt het niet: boordevol bijzonder groenten en fruit. En ook bij de Burger King krijg je een Kingsize salade als je die hebben wilt. Zonder saus. Het is er allemaal wel, je moet het alleen wel kiezen.
Word je.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, en ook wel goed zoeken. Ik heb een paar keer salade gehad, maar de standaard is toch weer veel kaas, of bacon, of vette dressing. Als je dat allemaal niet wilt hou je sla over, met een paar stukjes komkommer en tomaat. Daar wordt je ook niet heel blij van. Vanavond aten we ergens waar je kon kiezen voor twee groentes bij je vleesgerecht. In het lijstje waar je uit kon kiezen stonden vijf bereidingen van aardappel, gebakken appels, gebakken bonen en cottage cheese met applebutter. Ja oke, aardappel is ook groente, maarre..de variatie is niet erg groot over het algemeen.
Sorryquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Word je.
Succes daar! Leuk om jullie te volgen!
Oeh!quote:Op maandag 13 augustus 2012 02:10 schreef Isabeau het volgende:
In Harry Potter:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Woah!
Dat is Gert Jan Drge, van Glamourland, de legendarische society rubriek van de Avroquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo dat was een drukke ochtend. Is dat Marcel op de foto? Lekker ding!
Hier was het wel in orde. MAar niet speciaal. Kost ook maar 6 euro dus prima.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik begin graag positief
Hoe is je ontbijtje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confidence through competence
Ja, dankzij de goede zorgen van mijn priv-zuster ben ik weer helemaal opgeknapt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat het weer een beetje, meneer Golfer?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:46 schreef freecell het volgende:
Ha, fijn Golfer
SteerJe bent iig rechtser dan ik
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:54 schreef Stereotomy het volgende:
StemWijzer app is online in de app store (webversie komt 14:30 beschikbaar)Vrouwen horen achter het fornuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fijn te horen. Met frisse moed naar Madeira, de bloemtjes staan daar sowieso buiten, hoef jij geen moeite voor te doen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dankzij de goede zorgen van mijn priv-zuster ben ik weer helemaal opgeknapt.
Jij bent dan zeker voor die club die het standpunt huldigt die Islamitische scholen onder streng toezicht wil plaatsen maar wel scholen wil toestaan die kinderen leren dat homo's zullen branden in de hel?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:46 schreef freecell het volgende:
Ha, fijn Golfer
SteerJe bent iig rechtser dan ik
En niet te vergeten de glaasjes Madeira, my dear.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Fijn te horen. Met frisse moed naar Madeira, de bloemtjes staan daar sowieso buiten, hoef jij geen moeite voor te doen.
Golfer stemt op een club die mensen het liefst in kleine hokjes plaatst? Of is dat jouw persoonlijke voorkeur?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent dan zeker voor die club die het standpunt huldigt die Islamitische scholen onder streng toezicht wil plaatsen maar wel scholen wil toestaan die kinderen leren dat homo's zullen branden in de hel?
De CU?
Nee hoor. Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:19 schreef freecell het volgende:
Golfer stemt op een club die mensen het liefst in kleine hokjes plaatst? Of is dat jouw persoonlijke voorkeur?
Ja. Zeker als ze mensen als groep veroordelen op grond van hun geaardheid.quote:Je hebt er dus een hekel aan als mensen andere mensen veroordelen?
www.speld.nlquote:Rapport GroenLinks analyseert aanstaande verkiezingsnederlaag
Naderende mokerslag in kaart gebracht
Door Jochem van den Berg en Diederik Smit • maandag 13 augustus 2012, 11:56
GroenLinks presenteert vanmiddag het evaluatierapport Hoe straks verder over de aanstaande verkiezingsnederlaag van 12 september.
Senator Tof Thissen gaf de afgelopen anderhalf jaar leiding aan een onderzoekscommissie die de oorzaken van de naderende mokerslag in kaart moest brengen: “We zijn ontzettend trots,” aldus Thissen. “Natuurlijk hebben we keuzes moeten maken. We konden in de beperkte tijd niet alle oorzaken onderzoeken, maar de belangrijkste hebben we uitvoerig behandeld.”
Partijleider Jolande Sap zal conclusies verbinden aan de verkiezingsnederlaag: “Het liefst was ik nog vier jaar doorgegaan om te knokken voor onze idealen, maar de kiezer zal gesproken hebben en daar sluit ik mijn ogen niet voor. Ik heb alles gegeven voor een goed resultaat, maar terugkijkend zullen we moeten vaststellen dat het niet genoeg zal blijken te zijn geweest.”
Elk lid heeft de afgelopen maanden een brief toegestuurd gekregen met de vraag waarom ze geen GroenLinks gaan stemmen. Aan de hand van de bevindingen heeft de commissie een aantal aanbevelingen gedaan waar de partij na 12 september haar voordeel mee moet doen.
Volgens het rapport zal GroenLinks de meeste kiezers verliezen aan de SP en D66. Thissen verklaart de leegloop door de strategische blunders van de laatste jaren: “De afgelopen periode hebben we als partij vooral dingen willen bereiken. Op die punten waar onze achterban het met ons eens was, is dat helaas niet gelukt. Op alle andere punten hebben we echter grote successen geboekt. Nu moeten we stil staan bij de vraag hoe we weer een brede splinterpartij kunnen worden.”
Toch ziet Sap ook reden tot optimisme: “Over een maand is het ergste achter de rug en moeten we de pijlen richten op de verkiezingen van 2016. Ik ben ervan overtuigd dat we ook dan met een goed rapport komen.”
Citaat van vorige week van ChristenUnie kandidaat-kamerlid Gert-Jan Segers:quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:33 schreef freecell het volgende:
En ik ken een heleboel christenen. En ik ken er werkelijk niet 1 die zegt dat homo's zullen branden in de helEcht niet n!
En ik reageer dus zo gepikeerd omdat jij daar blijkbaar vanuit gaat.
Vrij typische uitspraak.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Citaat van vorige week van ChristenUnie kandidaat-kamerlid Gert-Jan Segers:
"Dat kinderen leren dat homo’s zullen branden in de hel, zoals op orthodox-christelijke scholen gebeurt, behoort volgens Segers “tot de onderwijsvrijheid.”"
Goed van jou.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Vrij typische uitspraak.
Hij zegt overigens nergens dat hij het er mee eens is. Ik heb op zo'n school gezeten en daar is het ook nooit gezegd.
Ik vind niet dat een school dat mag leren. Als ik dat zou horen van de school van mijn kinderen, zou ik verhaal gaan halen denk ik.
Sterkte ermee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:19 schreef borisz het volgende:
In knal er maar even een stukje ZG tegen aan.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Sterkte ermee.
en als je het niet helemaal begrijpt, behoor je tot 99,99 % van de overige kijkers.
Zijn letterlijke uitspraken in de NRC:quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:33 schreef freecell het volgende:
Ik heb me niet ingelezen,maar wat wil hij precies aanpakken van de Islamitische scholen?
Waarschijnlijk niet het godsdienst-onderwijs zelf? Zo wel, dan is het inderdaad hypocriet.
Het punt van de Islamititsche scholen is m.i. voornamelijk dat ze heel slecht scoren bij de onderwijsinspectie op niveau.
En dat mogen ze wat mij betreft aanpakken bij elke school. Als een school beroerd scoort,is dat gewoon een gemiste kans voor de leerlingen.
Niets over de kwaliteit, wel over de inhoud van de lessen, maar niet van elke school....quote:Segers vindt de vrijheid om bepaalde islamitische stromingen te doceren niet onbegrensd.
“Wij staan pal voor die vrijheid, maar hij is niet onbegrensd. Het is geen vrijbrief om alles maar te doceren. De inspectie zal af en toe over de schouder van de docent moeten meekijken. Als op de godsdienstles wordt geleerd dat je homo’s of afvalligen mag stenigen, dan heb je een probleem.”
Dat kinderen leren dat homo’s zullen branden in de hel, zoals op orthodox-christelijke scholen gebeurt, behoort volgens Segers “tot de onderwijsvrijheid.”
Ik spreek iedereen die overweegt op de partij van die meneer te stemmen aan, niet speciaal Freecell.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:53 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk begrijp ik niet zo goed wat de reden is dat Freecell persoonlijk
wordt aangesproken op bijzonder domme uitspraken - want wat in de krant
staat, is waar - van een meneer Segers.
Een nieuw bedquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef golfer het volgende:
We zijn nu dusdanig door ons oude bed gezakt dat repareren niet meer mogelijk is en gezien de brakke kwaliteit van de ruggen van B.en mijzelf toch maar besloten op jacht te gaan naar een nieuw exemplaar.
Morgen dus maar eens IKEA(*ril*) met een bezoek vereren, want we hebben er eentje van hun op het oog.
/doorlopend krediet.
Matras hadden we vrij recent al vernieuwd en die is nog prima, dus die mag nog even meedoen.quote:
Het slaapt zaligquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef AnneX het volgende:
Trouwens nog niets gelezen over de nacht/dagrust van Isa.
Rolt zij nu soepel uit bed?![]()
Wat kan dat veel uitmaken, h?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het slaapt zaligEcht heel blij mee.
Beter dat dan andersom.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:56 schreef Den_Haag het volgende:
Straks ff gal spuwen en bier drinken
Als die man met rode kleren dat als partijstandpunt blijft volhouden is niet alleen die man dom maar ook die betreffende partij....quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:25 schreef freecell het volgende:
Zo, en nu stop ik met kletsen over domme uitspraken van 1 man van een partij waarvan ik nog niet eens weet of ik er op ga stemmen
Men, je hoort nooit 'een man met rode kleren zei eens dat homoseksualiteit niet kan, dus mensen met rode kleren zijn intolerant!'
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef freecell het volgende:
Goh
Die heb ik er echt nog nooit uit gehad trouwens! SGP ook niet overigens
meer keuze voor mij. altijd goed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle vrouwen het land uit
dan mogen de vrouwen wel blijven?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zal de desktop versie eens doen nu.
Dat is ook een beetje mijn probleemquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:39 schreef freecell het volgende:
Ja, negeer de halve post
Ik gok trouwens dat elke partij wel minstens 1 standpunt heeft waar ik ECHT niet achter kan staan.
SP & VVD in je top 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde wei nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef z80 het volgende:
hele volksstammen lopen met een smartfoon.
er zijn ook prachtige apps voor om je sport prestaties bij te houden met de mogelijkheid om ook de hartslag te registreren.
maar de bijbehorende hartslag meter is bijna niet aan te komen of tegen de hoofdprijs
94 euro bij de Lidl onlineshopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.lidl.de/de/Apple-Zubehoer/MEDISANA-iHealthIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Ik zal hem eens gaan binnenhengelen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
vandaag naar Incendies geweest:
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt1255953/
Leuke Bloes-en-Golfer-film vond ik.
Gesproken als de ware socialist.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal hem eens gaan binnenhengelen.
beetje lastig om hier mee te sporten. deze is meer voor thuis gebruik. en dan nog veel te duur.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
94 euro bij de Lidl onlineshop
http://www.lidl.de/de/Apple-Zubehoer/MEDISANA-iHealth
Wat wil je dan betalen, een tientje?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef z80 het volgende:
[..]
beetje lastig om hier mee te sporten. deze is meer voor thuis gebruik. en dan nog veel te duur.
zo rond de 40 vind ik nog wel te doen. maar daar is dit spul blijkbaar niet voor leverbaar. ook niet van een verwegistan merk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat wil je dan betalen, een tientje?
Denk je echt dat je daar wat degelijks voor krijgt?
Lijkt me dat het daarvoor niet winstgevend te produceren is, niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:17 schreef z80 het volgende:
[..]
zo rond de 40 vind ik nog wel te doen. maar daar is dit spul blijkbaar niet voor leverbaar. ook niet van een verwegistan merk.
makkelijk. de onderdelen zelf kosten bij elkaar ongeveer 10. maar blijkbaar is er geen markt voor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me dat het daarvoor niet winstgevend te produceren is, niet?
quote:Calvin: Trick or treat!
Adult: Where’s your costume? What are you supposed to be?
Calvin: I’m yet another resource-consuming kid in an overpopulated planet, raised to an alarming extent by Madison Avenue and Hollywood, poised with my cynical and alienated peers to take over the world when you’re old and weak. Am I scary, or what?
quote:
Paar dagen wachten en dan zelf even nabellen?quote:
Haha, die poezensnoet uit die koker!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Deze is ook wel leuk(als je eenmaal foto's kijkt blijf je bezig
)
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Haha, die poezensnoet uit die koker!![]()
En dan je stoere zoon erbij!
Doet me denken aan het moment dat onze kat buiten in het portiek stond en Arty het wel een leuk idee vond om vanuit de gang door de brievenbus te roepen: heeeee, lieve poessssssjuuuuuhhh! - daarbij zijn vingers door de brievenbus wiebelend.
En op datzelfde moment kwam de buurman thuis.
/corrigeer die indruk in de buurt nog maar eens.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Haha, die poezensnoet uit die koker!![]()
En dan je stoere zoon erbij!
Doet me denken aan het moment dat onze kat buiten in het portiek stond en Arty het wel een leuk idee vond om vanuit de gang door de brievenbus te roepen: heeeee, lieve poessssssjuuuuuhhh! - daarbij zijn vingers door de brievenbus wiebelend.
En op datzelfde moment kwam de buurman thuis.
/corrigeer die indruk in de buurt nog maar eens.
De portiekkat was overigens de voorganger van deze kussentjes. Maar wat een vreetbaar katje is dit h? Bijt het vlees van je kuiten als ze de kans krijgt, maar ik hou evengoed van d'r.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wat een heerlijke zwarte poezel is dat toch enneh *kussentjes
!
Jah !quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg, zijn we klaar met dat gespam.
Wat een enorme heldin is het toch en je gaat inderdaad geloven in die zeven levens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jah !
[ afbeelding ]
Het vorige trauma (waar ze echt bijna in bleef dus -1 qua kattenleventeller) was heavy en heel even dachten we dat dit gerelateerd was ja... maar het was de compleet andere kant... ik denk zelfs dat we als we geduld hadden gehad, het ook weer na een 48 uur afgenomen had of verdwenen was.
Je weet het niet.
-2 maakt nog 5 kattenlevens over
Ja, mooi.quote:
[img] ash3/165809_418185358213256_1472100831_n.jpg [/img]quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:42 schreef Bluezz het volgende:
Is er al iets uit de kast gekomen
[ afbeelding ]
haha hier ook al zo rustig *gaap*quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Een poezenchat 's nachts? Ok... Vreemd hehe![]()
Goeiemorgen. Het is weer denderende dinsdag dus geen zak te doen
Ja tis zeker lekker buiten! Om half 6 vanochtend al 19 gradenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
haha hier ook al zo rustig *gaap*
zo maar ff 3 tellen buiten checken
Ja dat sucks, hier ook hehe koffie top is al gehaald, begin aardig te hyperenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja tis zeker lekker buiten! Om half 6 vanochtend al 19 graden![]()
Moe zijn en rustig hebben is geen goeie combi
Ik lus geen koffie of red bull, best shitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat sucks, hier ook hehe koffie top is al gehaald, begin aardig te hyperen
Heerlijk om te zien dat er nog zoveel ouders zijn die gewoon hun kinderen kunnen laten spelen in de speeltuin zonder er als haviken bovenop te zitten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:04 schreef freecell het volgende:
In de speeltuin met een bizarre hoeveelheid peuters. Helaas verder geen ouders. Beetje suf. En met mijn jongste kan ik er zelf niet bij weg...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Paar dagen wachten en dan zelf even nabellen?
Steer, dat geldt helemaal nu voor jou, dat nabellen!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 14-08-2012 11:34:10 ]Confidence through competence
Wat heerlijk dichtbij! Hier aan het eind van ons achterpad is ook een speeltuintje.. erg leuk voor Babi J. als ie komtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef freecell het volgende:
Jupik zit hier ook alleen omdat mini anders wegloopt. Bemoei me er verder niet mee
Mijn oudste mag normaal wel alleen. Voordeel is dat de speeltuin aan de andere kant van onze schutting is en nergens aan een weg grenst.
Ja, fijn is dat he?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heerlijk dichtbij! Hier aan het eind van ons achterpad is ook een speeltuintje.. erg leuk voor Babi J. als ie komt
Heerlijk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:23 schreef Bluezz het volgende:
A.s. zaterdag gaan we varen met vrienden en laat het nou tropisch worden
Ikea? Als hel goed omschreven ja, ik was er gisteren om een slacentrifuge te halen, naar binnen ging vrij goed en snel, maar toen ik er weer uit moest kreeg ik dat onbehaaglijke "waar is die uitgang/kassa verdomme" gevoelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef golfer het volgende:
De blauw-gele hel weer overleefd.
En we hebben een bed gekocht.
Wordt vanavond al bezorgd en wordt morgenmiddag voor ons gemonteerd (begin ik niet zelf meer aan).
Morgenavond kunnen we het nieuwe bed dus al 'inwijden'.
Twee schommels waar je met een breed achterwerk (moi) ook op pastquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:07 schreef freecell het volgende:
Hier is het echt een pleintje met een mega-zandbak, een huisje+glijbaan, 2 schommels, wipkip,klimrek,rekstokken, de hele reutemeteut.
Wat voor bed?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:52 schreef golfer het volgende:
De blauw-gele hel weer overleefd.
En we hebben een bed gekocht.
Wordt vanavond al bezorgd en wordt morgenmiddag voor ons gemonteerd (begin ik niet zelf meer aan).
Morgenavond kunnen we het nieuwe bed dus al 'inwijden'.
Gezien ons zeer beperkte budget een simpel bed met lattenbodems.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor bed?Boxspring / lattenbodem?
Mooi bedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien ons zeer beperkte budget een simpel bed met lattenbodems.
de Malm in de hoge versie vanwege instapgemak voor ons ouwetjes.
Mooi bed! Idd goede prijs, vind matrassen daarentegen bij de IKEA helemaal niet goedkoop.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze ligge lekkah.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:29 schreef AnneX het volgende:
Hendig, dat jullie voor een hoog bed hebben gekozen.
Eenvoud is het kenmerk in de porceleinkast, oid ...
De hype van boxsprings heb ik nooit begrepen![]()
Stofnesten as a first - te massief voor hollandse slaapkamers - en altijd klagen (in
K &W ) over de split int midden - de matrassen schuiven opzij - en dan nog een topper van 5 cm over 2-3 dikke matrasbodem.![]()
/ ik niet snap.
De kwaliteit van hun matrassen kwam bij de Consumentenbond wel als bijna de beste uit een test.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooi bed! Idd goede prijs, vind matrassen daarentegen bij de IKEA helemaal niet goedkoop.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
De kwaliteit van hun matrassen kwam bij de Consumentenbond wel als bijna de beste uit een test.
Gelukkig hadden we al niet zo lang geleden een hele goede matras bij Ikea gekocht dus die kan nog even mee.
Wel 2 nieuwe lattenbodems erbij aangeschaft en een paar simpele grenen nachtkastjes die B. nu in de zelfde kleur als het bed aan het lakken spuiten is.
Ja jammer is datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:26 schreef FutureFairytale het volgende:
De groentenquiche staat af te koelen en ruikt heerlijk!Jammer dat ik er niet van mag eten
![]()
Auwquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:18 schreef borisz het volgende:
Uurtje gewandeld, alleen kennelijk toch de verkeerde schoenen aan. Mijn hielen zijn toe aan een nieuw laagje vel
ik ben ook nog blij met mn ikea matrasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:35 schreef golfer het volgende:
[..]
De kwaliteit van hun matrassen kwam bij de Consumentenbond wel als bijna de beste uit een test.
Gelukkig hadden we al niet zo lang geleden een hele goede matras bij Ikea gekocht dus die kan nog even mee.
Wel 2 nieuwe lattenbodems erbij aangeschaft en een paar simpele grenen nachtkastjes die B. nu in de zelfde kleur als het bed aan het lakken is.
Ja vond ik vroegah ook leuk, kinderen lekker spelen en ouders kleppenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, fijn is dat he?
Hier is het echt een pleintje met een mega-zandbak, een huisje+glijbaan, 2 schommels, wipkip,klimrek,rekstokken, de hele reutemeteut.
Met dit weer zie ik de oudste nauwelijks meer zeg maar
En normaal is het er 'smiddags na vieren pas druk, maar met dit weer is het vanaf een uur of10 gezellig daar. Kop koffie mee en bij de andere ouders zitten beppen
tomatensaus met rozijntjes..mm zoet en hartigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja jammer is dat
Straks maak ik spaghetti met tomsaus/knof/rozijntjes/worstjes en spekkies
Mooi bedje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja die staat hier ook op het lijstje. Volgende week ofzoquote:
Ja Steerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:09 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, waar heb jij een 2-persoonsbed voor nodig? Something you want to share????
Ik begrijp hoe ze zich voeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Sch. dochter L. heeft nu al ong.45 sollie-brieven gestuurd, ze krijgt niet eens meer antwoord, of wordt uitgenodigd voor een gesprek
Heeft de huidige werkgever ook aan je verteld waarom ze je uiteindelijk hebben uitgekozen? Maw weet je voor jezelf wat je sterke punten zijn?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe ze zich voeltHoop houden is moeilijk als het zo lang duurt en je door de gekste redenen wordt afgewezen, niet wordt uitgenodigd of helemaal geen reactie krijgt. Ik weet niet hoeveel ik er had verstuurd in het half jaar maar zeker meer dan 45..
Dat weet ik van mezelf wel (evenals mijn zwakke punten natuurlijk). Ze hebben mij gekozen omdat ze denken dat ik bij het bedrijf pas en dat ik de stress aan kan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft de huidige werkgever ook aan je verteld waarom ze je uiteindelijk hebben uitgekozen? Maw weet je voor jezelf wat je sterke punten zijn?
Het kan altijd mislukken zolang je het contract nog niet hebt ondertekend. Maar de vacature vraagt om een vrij unieke combi van opleiding + ervaring die niet iedereen heeft (voor opleiding alleen zo'n 50-70 man per jaar in heel Nederland), dus de pool waaruit zij kunnen vissen is nogal klein.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Betreft jouw solli; hoe weet je eigenlijk zo zeker dat je word uitgenodigd? Is dat je met zekerheid toegezegd? Zoniet, dan zou ik er toch sterk rekening mee houden dat het ook niet kan lukken en dat kan van alles als reden hebben. Mensen zijn niet voor niets zo lang bezig met solliciteren...
Ah uit je posts begrijp ik dat je er vanuit gaat. Van 'ik ben nog niet uitgenodigd voor een gesprek maar diegene is er nog niet'. Ik zou zeggen 'diegene is er nog niet dus ik weet nog niet wat er gaat gebeuren' maar ik blijf altijd bescheiden/onzeker/afwachtendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het kan altijd mislukken zolang je het contract nog niet hebt ondertekend. Maar de vacature vraagt om een vrij unieke combi van opleiding + ervaring die niet iedereen heeft, dus de pool waaruit zij kunnen vissen is nogal klein.
En ik heb nergens gezegd dat er met zekerheid is gezegd dat ik word uitgenodigd, ik zie het alleen positief in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Wat sneuquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:59 schreef Bluezz het volgende:
Sch. dochter L. heeft nu al ong.45 sollie-brieven gestuurd, ze krijgt niet eens meer antwoord, of wordt uitgenodigd voor een gesprek
Wat is gewoon? Springveer of latjes?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een boxspring en ik snap het ook niet Anne, ik heb nu een 'gewoon' bed met goede matrassen en dat bevalt me zoveel beter dan die boxspring die we hadden.
Verende en verstelbare latjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is gewoon? Springveer of latjes?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ah okee.Nee, het zit zo:
Ik duim voor je SteerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Wie?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef borisz het volgende:
Even een oud-Fok!ker terug kijken. In editie NL
Vrouw van PZ die mij heeft aangenomen kan ik goed mee opschieten op het werk en zij heeft het er vaak over dat dit voor mij even een tijdje is om werk te hebben en dat ik hierna wat anders heb haha. Ze realiseert zich zelf dat ik heeel erg in heb moeten leveren op mn salaris en dat ik met alleen dat salaris net kan leven (leuke dingen doe ik van het dansgeld). Mn directe collega/begeleider is bang dat ik wegga omdat hij gaat promoveren naar een andere afdeling, behalve als ik wegga en hij heeft al gezegd 'je laat me niet in de steek he?'. Maar 1: ik ben nog niet actief op zoek naar iets anders. 2: mcht ik iets anders willen dan kies is voor mezelf. Grappige is dat ik zelf nooit wat heb gezegd alleen dat ik flink teleurgesteld ben in het salaris en geen reiskostenvergoeding.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een boxspring en ik snap het ook niet Anne, ik heb nu een 'gewoon' bed met goede matrassen en dat bevalt me zoveel beter dan die boxspring die we hadden.
[..]
Wat sneuEn je hoort/leest het zo enorm veel, helaas
Ik ben nu best blij dat ik een leuke baan heb, maar ook dat is (nog steeds) tijdelijk.
Ik heb z'n 2 seconds of fame ook weer even bekeken.quote:
de rozijnen even in de blender zodat ze stuk zijn. dan komt er veel meer smaak vanaf en nemen ze meer vocht op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja jammer is dat
Straks maak ik spaghetti met tomsaus/knof/rozijntjes/worstjes en spekkies
* z80 verhuist naar een compleet huis en neemt zijn eenpersoonsbed mee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
Je gaat toch geen schamele 1-persoonsbed kopen / behouden als je naar een appartement verhuisd jonguh![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:18 schreef z80 het volgende:
[..]
* z80 verhuist naar een compleet huis en neemt zijn eenpersoonsbed mee.
Als we weer eens nieuwe matrassen nodig hebben overweeg ik mss ook wel 2 1persoons... maar ik hou niet zo van die kierenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:13 schreef AnneX het volgende:
Wij aten http://www.kayotic.nl/blo(...)ment-page-3#comments met bloemkool en zvl.rijst.
De saus met balsamico is bijzonder, zelfs de ouwchies zaten te smullen!
Omdat ik per se een (hoog) bed wilde en vanwege de kleine ruimte stelde ik mij voor dat het ruimtelijk werkt / zweeft, werd het uiteindelijk de Auping Match met alechts vier rechte poten, en afgeronde hoeken.
Dat laatste leek mij beter voor mijn scheenbenen.![]()
Ieder een "eigen" matras passend bij voorkeur en gewicht.
De m.i. lompe boxsprings staan ook vaak op 8 poten en wat ik eerder zei over de berg matrassen en dan toch nog een topper waarop wordt gelegen.
Doet mij denken aan het inflatable kampeermatje.
/ 5 cents.
Nauwelijks kier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als we weer eens nieuwe matrassen nodig hebben overweeg ik mss ook wel 2 1persoons... maar ik hou niet zo van die kieren
Zal je zien dat ik er klem tussen kom te liggen als we dat zouden hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef AnneX het volgende:
De zware matrassen liggen klemvast bijna naadloos.
Ik moet moeite doen om een teen ertussen te wurmen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nauwelijks kier.
De zware matrassen liggen klemvast bijna naadloos.
Ik moet moeite doen om een teen ertussen te wurmen, laat staan de
molton en lakens.
En we liggen wel onder een litsjumeaux dekbed.
/ behalve mijn pincode![]()
Moet je bij drama- wat je tussen neus en lippen meldde - niet juist in de buurtquote:
Ola.quote:
Morgenavond op zijn vroegst klaar denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ola.![]()
WB.!!!
verhalen, verslagen, foto's.
Klinkt niet best, fftquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Au... Weer krom van de pijn en maar afwachten tot t zakt. Hopelijk snel.
Ja hi Tav en Sun!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt niet best, fftHoop dat je je nu al wat beter voelt.
Tav en Sun
Heb je enige systematiek kunnen vinden wanneer je buikpijn krijgt? Bijvoorbeeld door het eten van (volkoren) brood of pasta?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja hi Tav en Sun!
Mogge, gaat gelukkig alweer beter. Nog 3x vannacht buikloop gehad maar ben t gelukkig kwijt. Hopelijk blijft t nu zo. Voorlopig niet meer pittig of extra kruidig eten en dan kijken of mn maag en buik rustiger worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |