* Pietverdriet stuurt Golfer een roosjequote:
Auw, die doorns.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet stuurt Golfer een roosje
@-->--->----
Ik hou het voorlopig wel bij een droog boterhammetje en een banaantje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Hopelijk lust Golfer ook wat Bluezz
Zou nog ff naar het strand gaan, lekker zittenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Den_Haag het volgende:
Jeetje, ik heb net de lunch axhter de kiezen. Even maar simpel broodje van de subway.
Straks eens wat sporten in het hotel.
Hoe is het weer?
Heerlijk warm en niet te warmquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Den_Haag het volgende:
Jeetje, ik heb net de lunch axhter de kiezen. Even maar simpel broodje van de subway.
Straks eens wat sporten in het hotel.
Hoe is het weer?
Zit al weer in de binnenlanden van Spanje.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou nog ff naar het strand gaan, lekker zitten
Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:16 schreef Bluezz het volgende:
Kletserige koppen
Mijn jamie oliver is supergoed gelukt! Lijkt zelfs op het plaatje in het blad, zo uploaden, nu verder smikkelen
Kan er mee leven. Hoewel die laatste kans van dikke Theo er wel in gemogen had.quote:
dat ding verkopen ze gewoon bij de blokker.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef AnneX het volgende:
@ Isa... iemand was razend enthousiast over de Magic en liet
het mij zien.
http://www.buythebullet.com/
Inmiddels heb ik het op TelSell oid gezien.
http://www.buythebullet.com/popup/coffee_popup.php
Samen doen?
Dan komen we er wel uit hoe die bij jou terecht komt.
/ balletje nog eens opgooit.
Mag ik even zeggen dat ik dit de meest mooie/lekkere foto is die ik van een kip heb gezien, nu wil ik het ook NU !!! OMGquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:21 schreef Bluezz het volgende:
Het recept kan wel wat aanpassen gebruiken qua smaakjes, maar het was lekker en het zag er bijna net zo uit als in de delicious
Kijk maar :
In het blad :
[ afbeelding ]
en mijn versie :
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:09 schreef Bluezz het volgende:
Het is dan ook wel een hotzwagertje![]()
Nou het moet allereerst een betere kwaliteit kip worden.. was toch een tikkie droog.. en het mag nog wat pittiger allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Oh joyquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef borisz het volgende:
Zaterdag begint de Vuelta weerSportHerfst
. WK fietsen in Limboland.
En we hebben het normale foebele natuurlijk.
Over drie maanden begint het schaatsen weer
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Bluezz het volgende:
Hij doet me denken aan Julien Clerc [ afbeelding ]
die aankondiging heb ik vanmorgen gehad. Ik had geen vermoedenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb trouwens een donkerbruin vermoeden dat mn zus alweer zwanger is. Ik wacht de officiele aankondiging wel af haha
Ik neem het op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook, maar dan om die gek bij zomergasten
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef borisz het volgende:
Zaterdag begint de Vuelta weerSportHerfst
. WK fietsen in Limboland.
En we hebben het normale foebele natuurlijk.
Over drie maanden begint het schaatsen weer
Van je zus? Gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die aankondiging heb ik vanmorgen gehad. Ik had geen vermoeden
Thnxquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van je zus? Gefeliciteerd!!!Overigens; hoe gaat het met het stoppen met roken?
Helemaal top! Je gaat je waarschijnlijk zoveel beter voelen!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Thnx
Mn jongste zusje, haar 2e (na ook nog een miskraam voordat ze haar eerste kreeg) ze is nu 8 weken onderweg
Met stoppen gaat primasoms wel even zin in een sigaret, maar dat is dan zo voorbij, en met de week die ik gehad heb en dat ik er dan toch vanaf gebleven ben, weet ik wel zeker dat ik het volhou!
Goed dat Bouchra niet van hem gescheiden is toen hij vreemdgingquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef borisz het volgende:
Morgen wordt bekend gemaakt dat v Persie naar Man UTD gaat. Robin gaat slechts 220k pond per week verdienen.
dat is juist het vreemde, ik had er totaal geen last van (ook omdat ik vrij fanatiek sport). Maar ik stink in ieder geval niet meer als een asbakquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helemaal top! Je gaat je waarschijnlijk zoveel beter voelen!
Hehequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat is juist het vreemde, ik had er totaal geen last van (ook omdat ik vrij fanatiek sport). Maar ik stink in ieder geval niet meer als een asbak
Wel een nadeel: ik ruik andere mensen nu veel beter![]()
Als ze was gescheiden had ze misschien de helft van zn vermogen en van hem af... lijkt me beterquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed dat Bouchra niet van hem gescheiden is toen hij vreemdging![]()
![]()
Denkt aan de toekomst, zo'n slimme meid
Dat moet ze pas over 5 jaar doen. Heeft ze veel meer.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als ze was gescheiden had ze misschien de helft van zn vermogen en van hem af... lijkt me beter
Omdat er wel eens iets mis gaat als mensen werken met groot materiaal en soms gaat het heel erg foutquote:
Ik denk dat zelfs dr Isa het niet op kan lossen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Slapenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:27 schreef golfer het volgende:
Balen, D_H. Maar als erkend troubleshooter weet je het vast wel weer op te lossen, toch?
Doden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Den_Haag het volgende:
Ik denk dat zelfs dr Isa het niet op kan lossen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Slapen
Nope. Niet gevolgd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:45 schreef borisz het volgende:
Golfer volg je de PGA Champs nog?. Rory gaat zijn tweede major winnen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik kan me echt niet voorstellen hoe dat moet zijn. Maar het zal ook nog wel weer wennen op de een of andere manier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er wel een aanval van 'maar weer wat meer sporten' van. Ze was niet eens gek veel ouder dan ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:33 schreef LieLie het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen hoe dat moet zijn. Maar het zal ook nog wel weer wennen op de een of andere manier..
Gaat alweer stukken beter, vergeleken met gistern om deze tijd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Gut golfer, lees het nu. Beterschap!
Hopelijk ben je inmiddels weer wat opgeknapt.
Ja, al zegt dat ook weer helemaal niets. Sportend kun je ook wel neervallen. Maar goed, heeft ook geen zin om daar teveel bij na te denkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een aanval van 'maar weer wat meer sporten' van. Ze was niet eens gek veel ouder dan ik.
Om nog maar te zwijgen over de gezondheidszorg en het gebrek aan verzekerden. Hoewel Obama daar wel een begin aan heeft gemaakt. Tegen alle zin van de Republikeinen in.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:43 schreef LieLie het volgende:
Maar ben er hier toch ook wel verbaasd over hoor. De hoeveelheid mensen met extreem overgewicht, plus de eetcultuur, plus de 'niet-teveel-bewegen-cultuur'. Het is echt vaak zo dat liften en roltrappen de enige optie zijn, bijvoorbeeld, of dat er shuttlebusjes zijn voor stukjes waar je vijf minuten over doet als je loopt.
Ja, ik voelde me domweg slank (!) in de VS. Dat is toch ook wat, dat je je met je duidelijke overgewicht nog slank voelt ook. Bij de hele grote supermarkten (Walmart en zo) hebben ze zelfs scootmobielwinkelwagentjes voor de dikkere medemensquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:43 schreef LieLie het volgende:
Maar ben er hier toch ook wel verbaasd over hoor. De hoeveelheid mensen met extreem overgewicht, plus de eetcultuur, plus de 'niet-teveel-bewegen-cultuur'. Het is echt vaak zo dat liften en roltrappen de enige optie zijn, bijvoorbeeld, of dat er shuttlebusjes zijn voor stukjes waar je vijf minuten over doet als je loopt.
Ja, maar als Romney wint is dat weer van de baan. Hij zei het vandaag nog op de radio: "We're going to get rid of Obamacare!". Er zijn af en toe ook reclames voor zorgverzekeringen op. Die zeggen dan dat je vast denkt dat het heel duur is, maar dat het al vanaf .. kan. Maar.. Dan moet je wel 'in perfect health' zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over de gezondheidszorg en het gebrek aan verzekerden. Hoewel Obama daar wel een begin aan heeft gemaakt. Tegen alle zin van de Republikeinen in.
Op veel opzichten een 3e-wereldland.
Met iets als diabetes hang je al. Dan wil niemand je, tenzij je heel veel premie gaat betalen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:52 schreef LieLie het volgende:
Ja, maar als Romney wint is dat weer van de baan. Hij zei het vandaag nog op de radio: "We're going to get rid of Obamacare!". Er zijn af en toe ook reclames voor zorgverzekeringen op. Die zeggen dan dat je vast denkt dat het heel duur is, maar dat het al vanaf .. kan. Maar.. Dan moet je wel 'in perfect health' zijn.
Nou, en ook wel goed zoeken. Ik heb een paar keer salade gehad, maar de standaard is toch weer veel kaas, of bacon, of vette dressing. Als je dat allemaal niet wilt hou je sla over, met een paar stukjes komkommer en tomaat. Daar wordt je ook niet heel blij van. Vanavond aten we ergens waar je kon kiezen voor twee groentes bij je vleesgerecht. In het lijstje waar je uit kon kiezen stonden vijf bereidingen van aardappel, gebakken appels, gebakken bonen en cottage cheese met applebutter. Ja oke, aardappel is ook groente, maarre..quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me domweg slank (!) in de VS. Dat is toch ook wat, dat je je met je duidelijke overgewicht nog slank voelt ook. Bij de hele grote supermarkten (Walmart en zo) hebben ze zelfs scootmobielwinkelwagentjes voor de dikkere medemens![]()
Aan de supermarkten waar ik ben geweest ligt het niet: boordevol bijzonder groenten en fruit. En ook bij de Burger King krijg je een Kingsize salade als je die hebben wilt. Zonder saus. Het is er allemaal wel, je moet het alleen wel kiezen.
Word je.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, en ook wel goed zoeken. Ik heb een paar keer salade gehad, maar de standaard is toch weer veel kaas, of bacon, of vette dressing. Als je dat allemaal niet wilt hou je sla over, met een paar stukjes komkommer en tomaat. Daar wordt je ook niet heel blij van. Vanavond aten we ergens waar je kon kiezen voor twee groentes bij je vleesgerecht. In het lijstje waar je uit kon kiezen stonden vijf bereidingen van aardappel, gebakken appels, gebakken bonen en cottage cheese met applebutter. Ja oke, aardappel is ook groente, maarre..de variatie is niet erg groot over het algemeen.
Sorryquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Word je.
Succes daar! Leuk om jullie te volgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |