Ik heb alleen de samenvatting gezien, enige verwijt is het niet benutten van de kansen, er werd genoeg gecreëerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef ShevaJB het volgende:
3 Punten uit bij een lastige tegenstander. Not bad
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil komende week deze basis zien:
------- Chadli - Castaignos - Tadic -------
-------------------- Gutiérrez --------------------
--------- Fer ------------------- Brama ----------
Schilder - Bjelland - Douglas - Rosales
--------------------- Mihaylov ---------------------
Dat zit er wel aan te komen ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze man.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:FC Twente-coach Steve McClaren scoorde gisteravond een 0-1 overwinning bij NAC Breda, maar ook in bed scoort McLaren. en dan niet in het echtelijk bed, want de coach van de Tukkers blijkt een notoire vreemdganger! Ditmaal belazerde hij zijn vrouw met de ex van zijn voorganger als coach van Engeland, Sven Goran Eriksson.
McClaren (51) bleefde hete nachten met Saima Ansari (43) zes jaar nadat hij betrapt werd als vreemdganger met zijn secretaresse.
Brunette Saima heeft tegen The Sun onthuld dat zij het bed deelde met de getrouwde Twente-coach nadat zij hem tegenkwam in hetzelfde hotel waar ook haaar relatie met Eriksson begon.
Saima vertelde dat McClaren aan haar tafel verscheen toen zij lunchte met een vriendin. Saima: “Wat heb ik toch met mannen die het Engels elftal getraind hebben. jammer dat ik Fabio Capello nooit heb ontmoet.!”
quote:Groningen klopt bij Twente en PSV aan in zoektocht naar verdediger
FC Groningen is druk bezig met de komst van vleugelaanvaller Edison Flores, maar wil ook de verdediging nog versterken. Robert Maaskant is van mening dat er een extra slot op de deur moet komen en hoopt dat zijn werkgever zaken kan doen met PSV of FC Twente. Timothy Derijck en Peter Wisgerhof zijn in beeld bij de Trots van het Noorden.
De interesse in Twente-routinier Wisgerhof is het meest concreet. De verdediger is in Enschede op de bank terecht gekomen en heeft al gesproken met Groningen over een eventuele samenwerking. "Maar het staat in de kinderschoenen. Ik kan er ook nog niet te veel over zeggen", aldus Wisgerhof tegen TC Tubantia. Algemeen directeur Hans Nijland van Groningen heeft de interesse van zijn club in de 32-jarige Wisgerhof bevestigd.
De verdediger zelf weet echter nog niet of hij wil vertrekken. "Ik weet nog niet wat ik wil. Ik wil eerste van Twente horen wat zij met me in gedachten hebben. Er kunnen ook nog andere situaties ontstaan'', doelt hij op een eventueel vertrek van Douglas. "De komende anderhalf tot twee weken verwacht ik meer duidelijkheid.''
Mocht Wisgerhof niet haalbaar zijn, dan schakelt Groningen over op plan-B. Dat plan luistert naar de naam Derijck, die geen basisspeler is bij PSV en afgelopen weekend zelfs niet bij de wedstrijdselectie zat voor het duel met Roda JC Kerkrade. Groningen wilde de 25-jarige Belg vorig jaar ook al halen, maar toen koos Derijck voor PSV.
Niet alle clubs zijn zo laag bij de grond. Als ze zo doorgaan haalt Dusan het einde van het seizoen niet... ik hoop dat er voor zulk smerig gedrag een snel rood gegeven wordt, had tegen NAC al gemoeten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:50 schreef Ties02 het volgende:
Ze waren wel erg fel op Dusan, ben bang dat bij meer clubs het geval gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |