Gutierrezquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:51 schreef obsama het volgende:
Hoe heet dat jonge jochie die rond de 82e minuut erin kwam ? Volgens mij wordt dat een toppertje.
Die bal bij eerste balcontactquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gutierrezen ja, dat wordt een topper
Crosspass over 40 meter recht op de piele van Chadliquote:
Je zat vast op het puntje van je stoelquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Het was trouwens zijn 3e balcontact
Want ik had 'm opgenomen en keek dus 's avonds en bij de eeste bal dacht ik van huh. Toen de tweede ook niet en toen die heerlijke paas.
Na al die verhalen zat ik wel steeds te wachten wat komen zou.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:01 schreef d1ce het volgende:
[..]
Je zat vast op het puntje van je stoel
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:23 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat FC Twente wel een van de favorieten is voor de titel. Genoeg kwaliteit en breedte om het vol te houden tot het einde.
Maar FC Groningen was gisteren ook wel enorm slecht. Dus echt getest zijn ze niet.
Dat viel ook wel mee. Ik zat gisteren toevallig in het stadion. Maar FC Groningen kon in balbezit helemaal niks. Die gaan nog een lang seizoen tegemoet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Misschien heeft Twente ze wel gewoon gedeclasseerd, maar dat zal op termijn vanzelf wel blijken.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zie het wel zitten dit seizoen![]()
Trots dak veur Twente bin!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef Q. het volgende:
Gutierrez en Castaignos vanavond allebei bij de beloften gescoord, die met 4-1 van Jong Vitesse hebben gewonnen.
Wat moet die kosten? 4-6 mil?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:35 schreef d1ce het volgende:
Ik gooi het gewoon even in de groep, S Poulsen niks voor ons als linksback?
Transfervrij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat moet die kosten? 4-6 mil?
Wel een bult geld
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170858quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Serieus ja? Dan kan je altijd een poging doen.
quote:Uitwedstrijden; geen uitkaart meer, maar SCC of CC
14-08-2012
Het bezoeken van uitwedstrijden van FC Twente wordt vanaf dit seizoen vereenvoudigd. Waar voorheen een speciale uitkaart benodigd was, is nu een geldige SeizoenClubcard (SCC) of Clubcard (CC) die op naam staat van de persoon die een uitwedstrijd wil bezoeken voldoende.
Er vindt bij iedere uitwedstrijd dit seizoen controle plaats bij het vertrekpunt of bij het uitvak. Iedereen moet in bezit zijn van een geldige (S)CC op eigen naam en deze dient overeen te komen met de naam op het losse wedstrijdticket en het identiteitsbewijs. Indien dit niet het geval is, kan de uitwedstrijd helaas niet worden bezocht en krijgt men geen toegang tot het stadion.
Puntsgewijs:
• Iedereen die in het bezit is van een SCC of een CC kan een kaart kopen voor uitwedstrijden;
• De SCC of CC moet persoonsgebonden zijn, SCC’S of CC’S die op naam van een bedrijf staan kunnen niet worden geaccepteerd bij uitwedstrijden;
• Indien mensen die in het bezit zijn van een SCC op bedrijfsnaam naar uitwedstrijden willen, dan kunnen zij voor ¤ 6,- een persoonlijke CC aan moeten vragen, deze is aan te vragen via deze link;
• Alle supporters die een uitwedstrijd bezoeken dienen op de wedstrijddag in het bezit te zijn van een geldig toegangsbewijs op naam, legitimatiebewijs en hun SCC of CC;
• De naam op de SCC of CC dient overeen te komen met de naam op het toegangsbewijs voor de uitwedstrijd;
• Controle vindt bij iedere wedstrijd plaats bij het vertrekpunt of bij het uitvak. Als iemand niet in het bezit is van bovenstaande bescheiden, kan er geen toegang worden verkregen tot het uitvak;
• Volgens de Nederlandse wetgeving moet iedereen in het bezit zijn van een geldig legitimatiebewijs en hier wordt op gecontroleerd.
In de loop van het seizoen wordt het ook mogelijk online kaarten aan te schaffen voor de uitwedstrijden. Op dit moment is dat alleen nog mogelijk via de balie van Service & Ticketing in de Fanshop.
netjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef Ties02 het volgende:
Uitkaart regeling wordt versoepeld, nog meer tukkers on tour hopelijk
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |