Ja ik ook, zit eigenlijk zelden op mijn pc.quote:
Ja is ook. Was leuk toen we 13 waren, alles goed, jmj? Ja ook. waarna of het gesprek werd afgedaan met eenquote:Op zondag 12 augustus 2012 09:20 schreef Hoplahopla het volgende:
Of iedereen wordt ouder en heeft geen behoefte meer aan eindeloze chatsessies...
quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:12 schreef WatskeZegt het volgende:
Wie kan zich nog herinneren dat Facebook explosief gebruikt werd?
Je had een vriendenlijst van 200+ personen, en dat was stoer! Daarvan waren er zo'n 40 gemiddeld altijd van online.
FB is dus uitgestorven, Blytes de nieuwe messenger?
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:32 schreef sinepedraap het volgende:
Zo weinigIk had er standaard 100 online toen ik nog een keipopulaire puber was. Sowieso dik 700 contactpersonen in de lijst waarvan 600 primaire contacten alles
Toen was ik echt in de bloei van mijn leven. Altijd eerst op offline aanmelden anders explodeerde m'n pc door alle openspringende gespreksvensters.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:12 schreef WatskeZegt het volgende:
Wie kan zich nog herinneren dat MSN explosief gebruikt werd?
Je had een contactpersonenlijst van 200+ personen, en dat was stoer! Daarvan waren er zo'n 40 gemiddeld altijd van online.
Nu keek ik gister uit verveling hoe het er nu aan toe is, moest ik eerst m'n MSN updaten naar de nieuwste versie () toen dit gebeurt was zag ik dat er nog maar 8 mensen online waren.
Msn is dus uitgestorven, FB de nieuwe messenger? Of gebeurt tegenwoordig alles via onze #blauwe_vogel ?
Hotmail gebruik ik nog wel altijd als hoofd-emailadresquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:26 schreef pirlo444 het volgende:
Ja een teleurgang is het ik check nu ik veel minder vaak mijn hotmail enzo. Ik verlang terug naar die msn tijden
[..]
Whatsapp ook inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:09 schreef Sapstengel het volgende:
Praten via Twitter doet alleen die breezerjeugd toch? Ik gebruik FBchat en whatsapp.
Dit dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:55 schreef Polkadotflying het volgende:
FBchat als het wat langer duurt, maar anders whatsapp. Oja en ik bel ook vaak gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |